Як оцінити трафік конкурентів

#SEO 20 July 2021 Оцінити статтю

План SEO-розвідки наступний:

  1. Знаходимо прямих конкурентів

Шукайте схожі web-сайти з цікавими для вас властивостями (ціновим діапазоном, схожим географічним розташуванням, специфічними послугами). Обміркувавши нюанси своєї діяльності та продукту, визначити важливі фактори буде нескладно.
Введіть у пошуковий рядок Гугла та Яндекса пов’язані з вашим бізнесом ключові фрази в різних варіаціях. Потім ретельно вивчіть пошуковий і рекламний блок – дізнайтеся про своїх суперників.

  1. Зупиняємось на 3-5 сайтах

Не намагайтеся охопити неосяжне – обмежтеся кількома якісними проектами конкурентів. Зупиніть вибір на досвідчених ресурсах, що позитивно зарекомендували себе, які задіяні саме у вашій ніші. Приділіть особливу увагу лідерам галузі.

  1. Дивимося трафік веб-сайту

Використовуйте для цього лічильники відвідуваності, ручну перевірку або спеціальні програми, безкоштовні та платні послуги. Далі ви дізнаєтесь подробиці про кожен прийом і вид аналізатора!

Інструменти для відстеження трафіку з пошуку

Існує досить багато різноманітних сервісів для перевірки відвідуваності сайтів. Тут ми розглянемо найпопулярніші з них, а саме:

А тепер розглянемо дані послуги більш детально, для чіткого розуміння, як саме працюють такі послуги.

Яндекс. Метрика

Якщо дані в Яндекс. Метриці відкриті, ви зможете побачити інформацію про перегляди та візити. Основна проблема в тому, що в кращому разі лише 10% власників сайтів не закривають свої дані. Серед комерційних ресурсів таких взагалі є одиниці.

Перевірити, чи відкритий доступ до лічильника, можна за посиланням:

https://metrika.yandex.ru/stat/dashboard/?counter_id=(номер лічильника метрики).

Щоб знайти номер лічильника конкурента, відкриваємо вихідний код сторінки сайту та шукаємо там рядок:

<!– Yandex.Metrika counter –>

SimilarWeb

Безкоштовна версія цього сервісу допомагає зрозуміти приблизний трафік конкурента. Мінус сервісу в тому, що він розуміється лише на тих сайтах, трафік яких складає сотні тисяч на місяць. А якщо ваш конкурент має трафік кілька тисяч (2-3) на місяць, інформація стосовно нього буде недоступною.
Плюс сервісу в тому, що ви можете дізнатися про частку десктопного та мобільного трафіку, канали, з яких конкурент отримує трафік.
На даний момент це найповніша інформація, доступна в інтернеті. Решта сервісів надають дані тільки щодо певних каналів, а SimilarWeb — по всіх.

Ahrefs

Потрібно враховувати, що цей сервіс показує лише органічний трафік з пошуку. Такі канали, як соцмережі або прямі заходи, він не враховує (на відміну від Similarweb).
Нещодавно в цьому сервісі з’явилася можливість безкоштовно аналізувати сайти, підтверджені через Google Search Console. Але якщо ми говоримо про аналіз конкурентів, то краще придбати платну версію, бо вона дає багато можливостей і замінює більшість інших сервісів.
Швидкі цифри відвідуваності можна отримати відразу в першому вікні після того, як ви вкажете адресу сайту.
А якщо ви натиснете кнопку “Organic Search”, то зможете побачити графік зміни трафіку за весь час існування сайту. Тільки враховуйте, що це неточні дані. Ahrefs вираховує відвідуваність, виходячи з ключів у топі, тому відомості неточні, але прийнятні для порівняння кількох сайтів або періодів.

Serpstat

SERPSTAT – це аналог Ahrefs від українських розробників. Цей сервіс має свої формули розрахунку органічного трафіку конкурентів, але принцип дії той самий.
З плюсів – прайс нижче, ніж у Ahrefs (мінімальний тариф SERPSTAT по літній акції – 52 $, а Ahrefs – 99 $).
Як і попередній сервіс, Serpstat показує лише дані з пошуку.
Raskruty.ru
На цьому ресурсі можна перевірити відвідуваність сайту онлайн. Там одразу порівнюються ваші показники з результатами схожих ресурсів. Доступ до інформації безкоштовний. Доречно зауважити, що інструмент не використовує власних розробок, а підвантажує дані LiveInternet, Alexa та ін.

SemRush

Semrush – дуже великий сервіс для SEO. Я його люблю використовувати для технічних аудитів, тому що він дає максимальну інформацію про технічний стан сайту, якої вистачає навіть у безкоштовній версії.

2ip.ru

Безкоштовний сервіс із простим інтерфейсом, призначений для перегляду статистики сайтів. З його допомогою можна подивитися кількість переглядів та унікальних відвідувачів за місяць, 24 години та той день, коли проводиться аналіз. Більшість інформації сюди надходить з інших сервісів, наприклад, тієї ж Яндекс.Метрики або Alexa.

Плагіни для відстеження відвідуваності сайту конкурента

Recipdonor.com (rds bar)

Rds Bar – це плагін для основних браузерів, який показує безліч SEO параметрів сайту, що вивчається. Що стосується відвідуваності, він аналізує код на наявність лічильників, і якщо вони відкриті, покаже інформацію щодо них.

Be1.ru

Ця платформа може працювати самостійно і як розширення для браузерів. Користувач сам налаштовує отримання тих чи інших показників під себе. Система приваблює простотою використання та максимально широкими можливостями, що дозволяють визначити відвідуваність сайту конкурента. Щоб отримати дані, що цікавлять, не потрібно мати права адміністратора. Достатньо ввести URL в пошуковий рядок. Більшість інструментів аналізу трафіку – власна розробка фахівців Be1.ru.

Станіслав Никитюк SEO спеціаліст
схожі статті
підписатися:
ТОП-10 помилок при SEO просуванні сайту
ТОП-10 помилок при SEO просуванні сайту
# SEO
Як правильно писати тексти для сайтів у 2021 році?
Як правильно писати тексти для сайтів у 2021 році?
# SEO
XPath на допомогу SEO-фахівцеві: як правильно і швидко парсити конкурентів?
XPath на допомогу SEO-фахівцеві: як правильно і швидко парсити конкурентів?
# SEO
Коментарі