Як оцінити трафік конкурентів

Як оцінити трафік конкурентів
Як оцінити трафік конкурентів

План SEO-розвідки наступний:

  1. Знаходимо прямих конкурентів

Шукайте схожі web-сайти з цікавими для вас властивостями (ціновим діапазоном, схожим географічним розташуванням, специфічними послугами). Обміркувавши нюанси своєї діяльності та продукту, визначити важливі фактори буде нескладно.
Введіть у пошуковий рядок Google та Bing пов’язані з вашим бізнесом ключові фрази в різних варіаціях. Потім ретельно вивчіть пошуковий і рекламний блок – дізнайтеся про своїх суперників.

  1. Зупиняємось на 3-5 сайтах

Не намагайтеся охопити неосяжне – обмежтеся кількома якісними проектами конкурентів. Зупиніть вибір на досвідчених ресурсах, що позитивно зарекомендували себе, які задіяні саме у вашій ніші. Приділіть особливу увагу лідерам галузі.

  1. Дивимося трафік веб-сайту

Використовуйте для цього лічильники відвідуваності, ручну перевірку або спеціальні програми, безкоштовні та платні послуги. Далі ви дізнаєтесь подробиці про кожен прийом і вид аналізатора!

Інструменти для відстеження трафіку з пошуку

Існує досить багато різноманітних сервісів для перевірки відвідуваності сайтів. Тут ми розглянемо найпопулярніші з них, а саме:

  • SimilarWeb;
  • Ahrefs;
  • Serpstat;
  • SemRush;

А тепер розглянемо дані послуги більш детально, для чіткого розуміння, як саме працюють такі послуги.

SimilarWeb

Безкоштовна версія цього сервісу допомагає зрозуміти приблизний трафік конкурента. Мінус сервісу в тому, що він розуміється лише на тих сайтах, трафік яких складає сотні тисяч на місяць. А якщо ваш конкурент має трафік кілька тисяч (2-3) на місяць, інформація стосовно нього буде недоступною.
Плюс сервісу в тому, що ви можете дізнатися про частку десктопного та мобільного трафіку, канали, з яких конкурент отримує трафік.
На даний момент це найповніша інформація, доступна в інтернеті. Решта сервісів надають дані тільки щодо певних каналів, а SimilarWeb — по всіх.

Ahrefs

Потрібно враховувати, що цей сервіс показує лише органічний трафік з пошуку. Такі канали, як соцмережі або прямі заходи, він не враховує (на відміну від Similarweb).
Нещодавно в цьому сервісі з’явилася можливість безкоштовно аналізувати сайти, підтверджені через Google Search Console. Але якщо ми говоримо про аналіз конкурентів, то краще придбати платну версію, бо вона дає багато можливостей і замінює більшість інших сервісів.
Швидкі цифри відвідуваності можна отримати відразу в першому вікні після того, як ви вкажете адресу сайту.
А якщо ви натиснете кнопку “Organic Search”, то зможете побачити графік зміни трафіку за весь час існування сайту. Тільки враховуйте, що це неточні дані. Ahrefs вираховує відвідуваність, виходячи з ключів у топі, тому відомості неточні, але прийнятні для порівняння кількох сайтів або періодів.

Serpstat

SERPSTAT – це аналог Ahrefs від українських розробників. Цей сервіс має свої формули розрахунку органічного трафіку конкурентів, але принцип дії той самий.
З плюсів – прайс нижче, ніж у Ahrefs (мінімальний тариф SERPSTAT по літній акції – 52 $, а Ahrefs – 99 $).
Як і попередній сервіс, Serpstat показує лише дані з пошуку.
Raskruty.ru
На цьому ресурсі можна перевірити відвідуваність сайту онлайн. Там одразу порівнюються ваші показники з результатами схожих ресурсів. Доступ до інформації безкоштовний. Доречно зауважити, що інструмент не використовує власних розробок, а підвантажує дані LiveInternet, Alexa та ін.

SemRush

Semrush – дуже великий сервіс для SEO. Я його люблю використовувати для технічних аудитів, тому що він дає максимальну інформацію про технічний стан сайту, якої вистачає навіть у безкоштовній версії.

Станіслав Нікітюк
Linkbuilder
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    28/11/2023
    Ранжування сайтів – це розподіл сайтів пошуковими системами в результатах видачі за певним запитом. Щоб сайт займав високі позиції у пошукових системах, він повинен підходити під максимальну кількість факторів ранжування. Існує більше 1200 факторів, що впливають на ранжування.

    23/12/2021
    Швидкість завантаження сайту – один із факторів ранжирування. Google воліє, коли швидкість завантаження - від 1,5 до 3 секунд. Якщо сторінка вантажиться довше, то більше половини користувачів залишають її, так і не дочекавшись кінцевого завантаження сторінки.

    05/06/2024
    Є певні рекомендації, щоб вивести ваш бізнес на вершину результатів пошуку (навіть Wikihow говорить про це). І ми маємо перевірену формулу, як це зробити. Існує декілька можливостей для досягнення вищих позицій у Google, а також для того, щоб посісти перше місце.

    Останні статті по #SEO
    19/06/2025
    Кожне оновлення Google — це зміни в алгоритмах пошуку, які можуть вплинути на видимість вашого сайту. Іноді це незначні правки, іноді — масштабні Core Updates, що переналаштовують принципи ранжування.

    18/06/2025
    Картинки вже давно стали невідʼємною складовою SEO сайту та вимагають особливої уваги до себе не тільки зі сторони SEO-спеціалістів, а й веб-розробників.

    17/06/2025
    Пошукові роботи сканують усі наявні в мережі сайти для того, щоб з’ясувати їхню відповідність до конкретної тематики. Коли Google зрозуміє, до якої категорії відноситься веб-ресурс або конкретна сторінку, він почне рекомендувати її користувачам.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову