SEO чек-лист – як найпростіше потрапити на першу сторінку Google

SEO чек-лист – як найпростіше потрапити на першу сторінку Google
SEO чек-лист – як найпростіше потрапити на першу сторінку Google

Просування сайту в Google – трудомісткий процес, тому що видимість у пошуковій системі залежить від безлічі факторів (як заявили самі співробітники Google, їх більше 200). Частина з них описана в нашій статті «Основні фактори ранжування сайту в Google».

На багато з факторів ранжування оптимізатор може впливати лише опосередковано, а тому потрібний чималий досвід та вміння, щоб забезпечити ефективне розкручування.

Вкрай рідко, фактично, менше 3% користувачів Інтернету переходять з першого екрану видачі кудись далі, і тому всі власники бізнесу хочуть, щоб їхня компанія з’являлася на першій сторінці результатів Google.

Ви впевнені, що топові місця в Google збільшать ваші продажі та помітність? Майте на увазі, що пошукові системи приділяють особливу увагу веб-сайтам, які перш за все підходять для користувачів. Тому ви повинні враховувати ці фактори, щоб своєчасно оптимізувати та підвищувати продуктивність вашого веб-сайту. Отже, ось декілька пропозицій.

Є певні рекомендації, щоб вивести ваш бізнес на вершину результатів пошуку (навіть Wikihow говорить про це). І ми маємо перевірену формулу, як це зробити. Існує декілька можливостей для досягнення вищих позицій у Google, а також для того, щоб посісти перше місце.

Для того, щоб зайняти перші місця на першій смузі та випередити ваших конкурентів, спочатку потрібно поставити собі чотири важливі питання:

  • Що робити, щоб отримати оптимізований сніпет для Google?
  • Як ви розміщуєте свої оголошення з платою за клік (PPC) вгорі сторінки?
  • Як щодо пошукової оптимізації (SEO), щоб сайт опинився вгорі сторінки?
  • Як локальна пошукова оптимізація (LSEO) може допомогти отримати більше ключових слів?

Нижче ви знайдете відповіді на ці запитання, а також конкретні рекомендації, які допоможуть досягти цього бажаного місця на першому екрані видачі Google.

Як отримати оптимізований сніпет?

Ви будете здивовані, дізнавшись, що 33% пошукових запитів у Google не активують жодного кліка! Це абсолютно вірно, тому що все більше користувачів Інтернету отримують необхідну інформацію безпосередньо з результатів пошуку. Це здійснюється за допомогою оптимізованих сніпетів (ще їх називають обраними сніпетами).

Швидка відповідь часто використовується, коли пошуковий запит являє собою запитання. Оптимізовані швидкі відповіді, зазвичай звані «позицією 0», завжди відображаються вгорі сторінки результатів.

Було б непогано, якби декілька сторінок були представлені у вигляді них. Дійсно, тому що Google дуже гарний у наданні користувачам Інтернету результатів такого типу, що робить його движок свого роду помічником з пошуку. Ось як швидкі відповіді можуть виглядати в результатах пошуку:

Як отримати оптимізований сніпет | WEDEX

Що робити, щоб покращити свій контент для оптимізованих сніпетів:

  • використовуйте заголовки та маркери;
  • чітко дайте відповідь на запитання;
  • узагальнюйте та звужуйте інформацію у відповіді, щоб отримати просту та коротку відповідь;
  • потрібно бути максимально точними;
  • використовуйте хороші зображення.

Основна відмінність між результатами панелі знань та оптимізованими сніпетами полягає в тому, що можна контролювати її вміст. У вас менше контролю над оптимізованими сніпетами, проте є можливість запитувати та редагувати панелі знань.

Рекомендуємо впроваджувати мікророзмітку на своїй сторінці за допомогою JSON-LD (формат, рекомендований Google). Явна вказівка ​​рейтингів, заголовків та описів значно спрощує роботу Google. Докладніше про те, що таке мікророзмітка і як її налаштовувати, можна прочитати в нашій іншій статті.

Як підвищити свій рейтинг у Google за допомогою SEO?

Як підвищити свій рейтинг у Google за допомогою SEO | WEDEX

Ви бачили, що платні результати займають значну частину сторінки, але якщо ви хочете зайняти більш високий рейтинг у звичайних пошукових системах, вам доведеться покладатися на SEO.

Потрібно розуміти, що ви повинні бути в одній із трьох найкращих органічних позицій, щоб отримати максимальний прибуток. Подивіться уважно на ілюстрацію вище. Це відсоток користувачів, які натискають на результати зверху сторінки. 65% користувачів натискають на перші три записи!

Знайти серед них місце для свого сайту непросто, особливо якщо ви молода компанія. Найкращий спосіб правильно ранжуватися – збільшити зміст вашого сайту. Високоякісний контент допомагає вам у рейтингу і водночас створює найкращий досвід для ваших користувачів. Крім того, чим більше корисної інформації ви пропонуєте на своєму ресурсі, тим більша ймовірність того, що інші користувачі Інтернету зайдуть на нього.

Коли користувачі посилаються на ваш сайт, Google інтерпретує це як вищий авторитет ресурсу. В результаті він помітніше відображає його в результатах своєї пошукової видачі.

Як дістатися до першої сторінки Google за допомогою платних пошукових кампаній?

Можливо, ви думаєте, що SEO і PPC розходяться в думках, але ні, вони працюють пліч-о-пліч, і ми рекомендуємо інвестувати в обидва. Якщо ви хочете потрапити до топових місць Google, вам потрібно буде вкласти гроші у платний пошук.

Тандем SEO та PPC – це один із найкращих варіантів. Їхнє одночасне застосування добре допомагає в тих випадках, коли потрібно отримати максимальний ефект від просування бізнесу. Завдяки правильному SEO можна досягти постійного потоку клієнтів та конверсій на тривалий час, але на початку оптимізації для того, щоб покращити поведінкові фактори, може знадобитися запуск контекстної реклами. Більше того, контекст дає хороші результати під час проведення акцій або появи спеціальних пропозицій, аналізу ніш або присутності в тих областях, де SEO може бути безсилим.

Використання цих двох інструментів просування може стимулювати комплексний розвиток бізнесу за умови грамотного підходу.

Як поєднати SEO та PPC:

  • Використання загальних ключових слів

Загальна робота SEO та PPC починається саме з цього. Це допомагає збільшити покриття аудиторії та покращити загальну видимість.

  • Дослідження даних для оптимізації

Використовуйте дані аналітики як основу для оптимізації цих двох стратегій. Відомості про те, які ключі дають максимальний трафік і конверсії, можуть застосовуватися як для SEO-контенту, так і для коригування стратегії PPC.

  • Спільні рекламні кампанії

Створіть спільні рекламні кампанії для SEO та PPC. Наприклад, застосування однакового заголовка чи акції в обох типах реклами допоможе посилити сприйняття бренду.

Як залучити більше потенційних клієнтів за допомогою локального SEO?

Місцева оптимізація для пошукових систем (локальне SEO) має велике значення для розвитку бізнесу, особливо для компаній, які надають послуги у певному географічному районі. Дослідження показали, що з 3,5 мільярда щоденних запитів у Google, 46% відносяться до місцевих запитів. Це наголошує на важливості локального SEO, оскільки 44% користувачів звертаються до однієї з компаній, представлених у ТОП-3 місцевих результатів (Local pack). Це означає, що локальне SEO відіграє ключову роль у підвищенні видимості бізнесу та залученні клієнтів, які шукають товари та послуги у певному географічному регіоні.

Коли ви гуглите щось на зразок «таксі», «кафе поруч» або «піцерія», то напевно помітили, що Google використовує ваше місце розташування, щоб показувати компанії/заклади поблизу.

Як залучити більше потенційних клієнтів за допомогою місцевого SEO | WEDEX

Тому компаніям дуже важливо оптимізувати свої облікові дані NAP (ім’я, адресу, номер телефону) в Інтернеті. Так ваш сайт відображатиметься у результатах пошуку.

Локальне SEO складається з наступних типів робіт:

  • реєстрація сайту у сервісі Google My Business;
  • додавання сайту в онлайн-карти та геосервіси;
  • включення адреси компанії до нижньої частини сайту (футер);
  • робота над покращенням репутації компанії, збір та обробка відгуків;
  • авторизація в регіональних довідниках, каталогах та агрегаторах.

Переваги місцевого SEO:

  1. Збільшує ймовірність того, що бізнес буде відображатися на перших місцях результатів пошуку, що є важливим з огляду на те, що більшість користувачів не переглядають десятки результатів. Посилання, яке займає перше місце в органічних результатах Google, отримує найбільшу кількість кліків. На комп’ютерах це становить 30,5% всіх кліків, а на мобільних пристроях – 27,23%. Тому зайняти верхні позиції в результатах пошуку є бажаним для залучення максимальної кількості кліків.
  2. Дозволяє точно націлюватися на клієнтів, що знаходяться поблизу вашого офісу, що неминуче приваблює постійних покупців.
  3. Зі збільшенням кількості запитів з мобільних пристроїв допомагає адаптувати сайт під потреби сучасних користувачів, які часто користуються гаджетами.
  4. Надає перевагу перед конкурентами, які не використовують всі можливості локальної оптимізації.
  5. Допомагає зміцнити довіру до бренду шляхом надання затребуваної та повної інформації в Інтернеті.

Компаніям також вдається значно збільшити свою онлайн-видимість, що призводить до зростання трафіку на сайт, збільшення клієнтської бази та, як наслідок, збільшення продажів.

Підведемо підсумки

SEO – це тривалий процес, якому потрібний постійний моніторинг та актуалізація. У статті ми розглянули 4 питання, відповіді на які допоможуть вам оптимізувати свій сайт для залучення органічного трафіку та покращення видимості у пошукових системах. Пам’ятайте, що результати SEO не приходять миттєво, але терпіння та послідовність оптимізації приведуть вас до бажаного результату.

Станіслав Нікітюк
Linkbuilder
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Google Business Profile (GBP) – це безкоштовний інструмент, який дозволяє вам впливати на те, як ваш бізнес відображається в пошуку Google, на Google картах і в покупках Google. Використовуючи цей інструмент, ви можете зв’язуватися з клієнтами, публікувати оновлення для бізнесу, складати список продуктів або послуг тощо.

    17/11/2021
    Аналіз ключових слів стосується не тільки слів, але також фраз та питань, які ваша цільова аудиторія використовує, щоб знайти потрібні їй відповіді, продукти та послуги. Ці фрази та питання є дуже важливою складовою рекламної кампанії будь-якого типу.

    23/12/2021
    Швидкість завантаження сайту – один із факторів ранжирування. Google воліє, коли швидкість завантаження - від 1,5 до 3 секунд. Якщо сторінка вантажиться довше, то більше половини користувачів залишають її, так і не дочекавшись кінцевого завантаження сторінки.

    Останні статті по #SEO
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову