SEO чек-лист – як найпростіше потрапити на першу сторінку Google

#SEO 3 November 2021 Оцінити статтю

Просування сайту в Google – трудомісткий процес, тому що на видимість у пошуковій системі залежить від безлічі факторів (як заявили самі співробітники Google, їх більше 200), частина з них описана в нашій статті “Основні фактори ранжування сайту в Google”.

На багато з факторів ранжування оптимізатор може впливати лише опосередковано, а тому потрібний чималий досвід та вміння, щоб забезпечити ефективне розкручування.

 

Ви були колись на другій сторінці результатів видачі Google?

Ми вважаємо, що вкрай рідко, Фактично, менше 3% користувачів Інтернету переходять на другу сторінку і тому всі власники бізнесу хочуть, щоб їхня компанія з’являлася на першій сторінці результатів Google.

Друга сторінка пошуку Google

Ви впевнені, що перша сторінка Google збільшить ваші продажі та помітність? Майте на увазі, що пошукові системи приділяють особливу увагу веб-сайтам, які в першу чергу підходять для користувачів. Тому ви повинні враховувати ці фактори, щоб своєчасно оптимізувати та підвищувати продуктивність вашого веб-сайту. Отже, ось кілька речень.

Є кілька рекомендацій, щоб вивести ваш бізнес на вершину результатів пошуку (навіть Wikihow говорить про це). І ми маємо перевірену формулу, як це зробити.

Є кілька можливостей досягти найвищих позицій у Google, а також зайняти перше місце. Починаючи з вибраних фрагментів, реклами Ads, звичайних результатів та місцевої реклами.

Це означає, що у вас є чотири різні можливості для ранжування вашого сайту на першій сторінці. Стратегія та філософія Belmont Web для того, щоб зайняти перші місця на першій смузі та випередити ваших конкурентів, полягає в тому, щоб спочатку поставити собі чотири важливі питання.

Отже, кожному потрібна окрема частина сторінки результатів:

Нижче ви знайдете відповіді на ці запитання, а також конкретні рекомендації, які допоможуть вам досягти цього бажаного місця на першій сторінці Google.

Як отримати оптимізований сніпет з обраними сніпетами?

Ви будете здивовані, дізнавшись, що 33% пошукових запитів у Google не активують жодного кліка! Це абсолютно вірно, тому що все більше користувачів Інтернету отримують необхідну інформацію безпосередньо з результатів пошуку. Це здійснюється за допомогою оптимізованих сніпетів або також званих обраними сніпетами.

Текстовий фрагмент часто використовується, коли пошуковий запит є питанням. Оптимізовані фрагменти, які зазвичай називають «позицією 0», завжди відображаються вгорі сторінки результатів.

Було б непогано, якби кілька сторінок були представлені як оптимізованих фрагментів. Дійсно, тому що Google дуже гарний у наданні користувачам Інтернету результатів такого типу, що робить його движок свого роду помічником із пошуку. Ось як фрагменти можуть виглядати у результатах пошуку:

Результат пошуку

Що робити, щоб покращити свій контент для оптимізованих сніпетів:

Основна відмінність між результатами панелі знань та оптимізованими сніпетами полягає в тому, що ви можете контролювати її вміст. У вас менше контролю над оптимізованими сніпетами, проте ви можете запитувати та редагувати панелі знань.

Також рекомендуємо впроваджувати мікророзмітку на своїй сторінці за допомогою JSON-LD (формат, рекомендований Google). Явна вказівка ​​рейтингів, заголовків та описів у такий спосіб значно спрощує роботу Google.

Докладніше ви можете прочитати у статті – https://test.wedex.com. ua/blog/mikrorazmetka-i-seo-gajdy-po-nastrojke/

Як підвищити свій рейтинг у Google за допомогою SEO?

Ви бачили, що платні результати займають значну частину сторінки, але якщо ви хочете зайняти більш високий рейтинг у звичайних пошукових системах, вам доведеться покладатися на SEO.

Щоб бути ясним, ви повинні бути в одній з трьох найкращих органічних позицій, щоб отримати від неї максимальний прибуток. Навіщо? Подивіться уважно на ілюстрацію вище. Це відсоток користувачів, які натискають нагорі сторінки. 65% користувачів натискають на перші три записи!

Знайти в цих місцях місця непросто, якщо ви молода компанія. Найкращий спосіб правильно ранжуватися – збільшити зміст вашого сайту. Високоякісний контент допомагає вам у рейтингу і водночас створює найкращий досвід для ваших користувачів.

Крім того, чим більше корисної інформації ви пропонуєте на своєму сайті, тим більша ймовірність того, що інші користувачі Інтернету звернуться на нього.

Коли інші користувачі посилаються на ваш сайт або посилаються на нього, Google інтерпретує це як вищий авторитет вашого сайту. В результаті він помітніше відображає його в результатах своєї пошукової системи.

Як дістатися першої сторінки Google для платних пошукових кампаній?

Може бути, ви думаєте, що SEO і PPC розходяться в думках, але ні, вони працюють пліч-о-пліч, і ми рекомендуємо вам інвестувати в обидва. Якщо ви бажаєте потрапити на першу сторінку Google сьогодні, вам потрібно буде вкласти гроші у платний пошук.

Як залучити більше потенційних клієнтів за допомогою місцевого SEO

Коли ви гуглите щось на кшталт «таксі», «кафе поряд» «піцерія». Ви, напевно, помітили, що Google використовує ваше місцезнаходження, щоб показувати компанії/заклади поблизу.

Щоб з’явитися в локальних списках Google, необхідно оптимізувати свої облікові дані NAP (ім’я, адресу, номер телефону) в Інтернеті. Створення місцевих котирувань із послідовною інформацією про NAP покращує ваше позиціонування, як і справжні огляди. Як місцевий бізнес, ви повинні адаптуватися до місцеве SEO.

Який сенс мати сайт, якщо ви далеко позаду своїх конкурентів. Це головне, чи не так?

Станіслав Нікітюк SEO фахівець
схожі статті
підписатися:
Як правильно писати тексти для сайтів у 2021 році?
Як правильно писати тексти для сайтів у 2021 році?
# SEO
Як скласти файл robots.txt?
Як скласти файл robots.txt?
# SEO
Neeva: утопія чи революція у світі пошукових систем?
Neeva: утопія чи революція у світі пошукових систем?
# SEO
Коментарі