Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics

Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics
Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics

Кожному спеціалісту з контекстної реклами відомий факт налаштування та запуску рекламної кампанії, виходячи з маркетингових цілей бізнесу рекламодавця. Тому враховуються всі дані сайту щодо налаштування цілей у Google Analytics, залежно від структури, тематики сайту та областей послуг або продажу. Є такі рекламні кампанії, які передбачають здебільшого взаємодії з користувачами тільки через дзвінки. Зазвичай це медична тематика, а також, наприклад, служби таксі, доставка продуктів харчування, води чи готової їжі. І тут не обійтися без налаштування відстеження цілей з Binotel у Google Analytics.

Чим корисний Binotel Call Tracking?

  • Забезпечує більше цільових дзвінків

Ви оптимізуєте свій маркетинговий бюджет у бік ефективніших рекламних каналів і отримуєте більше цільових дзвінків за ті ж самі гроші.

  • Визначає найкращі рекламні кампанії

Ви знаєте, які рекламні канали та ключові запити в пошукових системах дають найбільшу кількість дзвінків.

  • Відслідковує конверсію

Ви можете відстежувати конверсію трафіку на сайті в телефонні дзвінки.

Яку інформацію передає Binotel Call Tracking у Google Analytics?

  • Дані про всі дзвінки (подія “Call received”)

Основна подія, на яку потрібно налаштувати ціль. Передається в Google Analytics відразу після початку дзвінка.

  • Дані про прийняті (подія “Answered call”)

Додаткова подія. Передається в Google Analytics після завершення розмови.

  • Дані про пропущені (подія “Missed call“)

Додаткова подія. Передається в Google Analytics, якщо дзвінок був не прийнятий Важливо звернути увагу, що події “Answered call” і “Missed call” – допоміжні. При додаванні цих подій до цілей – дані про дзвінки у зведеному звіті “всі цілі” будуть дублюватися. Спочатку в Google Analytics надсилається подія про дзвінок, а після завершення розмови – її статус (прийнято/не прийнято). 1 дзвінок – 2 події. Якщо вам важливо відслідковувати всі ці події, то не користуйтеся зведеним звітом з усіх цілей, а аналізуйте кожну окремо. Розглянемо детальніше алгоритм створення цієї цілі.

Налаштування цілі “Дзвінок”

Call Received – основна подія, на яку потрібно налаштувати ціль. Передається в Google Analytics відразу після початку дзвінка.

Виберіть Акаунт, Ресурс, Подання. У стовпці Подання натисніть Цілі.

Створіть нову ціль.

Створення нової цілі

Перейдіть у меню “Установка цілі”. Тип цілі – власна. Натисніть кнопку Далі.

Налаштування типу цілі

Вкажіть назву цілі. Тип цілі – Подія. Потім натисніть “Далі”.

Налаштування типу цілі

У графі «Категорія» вкажіть Binotel CallTracking. У графі “Действия” вкажіть Call received. Натисніть кнопку «Зберегти».

ГОТОВО! Налаштування відомостей про ціль Для відстеження ефективності рекламних кампаній перейдіть до Джерела трафіку>Весь трафік>Канали та виберіть потрібну ціль.

Дані про прийняті/неприйняті дзвінки в Google Analytics

Крім відстеження ефективних рекламних джерел дзвінків, Binotel рекомендує стежити за їх якісною обробкою. Саме тому після кожного дзвінка до GA передається інформація, прийнятий він чи ні.

Відслідковування цілі - дзвінок Відслідковування цілі - дзвінок

Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics 4 (GA4)

Вище ми говорили про відстеження цілей із Binotel у Google Analytics. Але з появою GA4 і впровадженням даного сервісу в digital виникла потреба відстежувати конверсії з Binotel та в новій Аналітиці. Розглянемо докладніше цю інструкцію за допомогою Google Tag Manager. Для передачі події в Google Analytics 4 використовується Google Tag Manager. У Google Tag Manager, встановлений на сайті, автоматично надсилаються події. Щоб налаштувати надсилання події про замовлення дзвінка GetCall через Google Tag Manager, потрібно:

  • Створити тригер.
  • Зайти до Tag Manager.
  • Увійти до розділу «Тригери».
  • Натиснути кнопку «Створити» у верхньому правому куті вікна.

Створення тригера в GTM

  • Ввести ім’я тригера.
  • Натиснути на полі “Налаштування тригера” та вибрати тип тригера “Спеціальна подія” в списку.

Налаштування тригера

  • Ввести назву події “Binotel CallTracking – Call received”. Залишити умову активації тригера “Всі спеціальні події”. Натиснути кнопку «Зберегти».

Створення тригера Налаштування тригера

  • Створити тег (умова, за якою подія надсилатиметься в Google Analytics 4).
  • Увійти до розділу «Теги».
  • Натиснути кнопку «Створити» у верхньому правому куті вікна.

Создание тега GTM

  • Ввести ім’я тега, наприклад, Google Аналітика подія GA4.
  • Натиснути на блок «Тригери» та вибрати у списку створений раніше тригер.

Создание тега GTM

  • Натиснути на блок «Конфігурація тега» та вибрати шаблон “Google Analytics: подія у GA4”.

Конфігурація тега

  • У полі “Тег конфігурації” виберіть у списку значення “Google Analytics конфігурація GA4”.
  • У полі “Назва події” введіть назву. Саме з цією назвою подія відображатиметься у GA4.

Налаштування конфігурації тега

  • Натиснути кнопку «Зберегти».

Збереження налаштувань тега

  • Опублікувати тег.
  • Натиснути кнопку «Надіслати» у верхньому правому куті вікна.

Оновлення даних у контейнері

  • За необхідності ввести номер та опис версії у конфігурації надсилання.
  • Натиснути кнопку «Опублікувати».
  • Після публікації тега всі нові події про замовлення дзвінка GetCall будуть надсилатися до Google Analytics 4. Усім високих конверсій, якісно зафіксованих дзвінків та успішних результатів!
Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    25/04/2024
    Контекстна реклама в Google – це реклама, яка відображається у пошуковій видачі, на YouTube та на ресурсах-партнерах. Перш, ніж приступити до налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з її метою – тобто, чого ви хочете досягти за допомогою вибраного інструменту.

    03/11/2023
    Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об'єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google, тому що грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії та її ефективності.

    28/05/2021
    Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager. Розглянемо докладніше, як це робиться.

    Останні статті по #Analytics
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    15/12/2023
    A/B тест – це дослідження, яке допоможе вибрати варіант оформлення, який дає найбільше число конверсій. І саме він допоможе вам оптимізувати сайт для отримання найвищих результатів. Завдяки тестам ви збільшуєте конверсію сторінок, відповідно до вас приходить більше клієнтів, а значить, і прибуток більший.

    06/02/2023
    SEO-аналітика – це процес збору та аналізу інформації, щодо характеристик і параметрів сайту «очами» пошукових систем та відвідувачів.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову