Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics

Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics
Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics

Кожному спеціалісту з контекстної реклами відомий факт налаштування та запуску рекламної кампанії, виходячи з маркетингових цілей бізнесу рекламодавця. Тому враховуються всі дані сайту щодо налаштування цілей у Google Analytics, залежно від структури, тематики сайту та областей послуг або продажу. Є такі рекламні кампанії, які передбачають здебільшого взаємодії з користувачами тільки через дзвінки. Зазвичай це медична тематика, а також, наприклад, служби таксі, доставка продуктів харчування, води чи готової їжі. І тут не обійтися без налаштування відстеження цілей з Binotel у Google Analytics.

Чим корисний Binotel Call Tracking?

  • Забезпечує більше цільових дзвінків

Ви оптимізуєте свій маркетинговий бюджет у бік ефективніших рекламних каналів і отримуєте більше цільових дзвінків за ті ж самі гроші.

  • Визначає найкращі рекламні кампанії

Ви знаєте, які рекламні канали та ключові запити в пошукових системах дають найбільшу кількість дзвінків.

  • Відслідковує конверсію

Ви можете відстежувати конверсію трафіку на сайті в телефонні дзвінки.

Яку інформацію передає Binotel Call Tracking у Google Analytics?

  • Дані про всі дзвінки (подія “Call received”)

Основна подія, на яку потрібно налаштувати ціль. Передається в Google Analytics відразу після початку дзвінка.

  • Дані про прийняті (подія “Answered call”)

Додаткова подія. Передається в Google Analytics після завершення розмови.

  • Дані про пропущені (подія “Missed call“)

Додаткова подія. Передається в Google Analytics, якщо дзвінок був не прийнятий Важливо звернути увагу, що події “Answered call” і “Missed call” – допоміжні. При додаванні цих подій до цілей – дані про дзвінки у зведеному звіті “всі цілі” будуть дублюватися. Спочатку в Google Analytics надсилається подія про дзвінок, а після завершення розмови – її статус (прийнято/не прийнято). 1 дзвінок – 2 події. Якщо вам важливо відслідковувати всі ці події, то не користуйтеся зведеним звітом з усіх цілей, а аналізуйте кожну окремо. Розглянемо детальніше алгоритм створення цієї цілі.

Налаштування цілі “Дзвінок”

Call Received – основна подія, на яку потрібно налаштувати ціль. Передається в Google Analytics відразу після початку дзвінка.

Виберіть Акаунт, Ресурс, Подання. У стовпці Подання натисніть Цілі.

Створіть нову ціль.

Створення нової цілі

Перейдіть у меню “Установка цілі”. Тип цілі – власна. Натисніть кнопку Далі.

Налаштування типу цілі

Вкажіть назву цілі. Тип цілі – Подія. Потім натисніть “Далі”.

Налаштування типу цілі

У графі «Категорія» вкажіть Binotel CallTracking. У графі “Действия” вкажіть Call received. Натисніть кнопку «Зберегти».

ГОТОВО! Налаштування відомостей про ціль Для відстеження ефективності рекламних кампаній перейдіть до Джерела трафіку>Весь трафік>Канали та виберіть потрібну ціль.

Дані про прийняті/неприйняті дзвінки в Google Analytics

Крім відстеження ефективних рекламних джерел дзвінків, Binotel рекомендує стежити за їх якісною обробкою. Саме тому після кожного дзвінка до GA передається інформація, прийнятий він чи ні.

Відслідковування цілі - дзвінок Відслідковування цілі - дзвінок

Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics 4 (GA4)

Вище ми говорили про відстеження цілей із Binotel у Google Analytics. Але з появою GA4 і впровадженням даного сервісу в digital виникла потреба відстежувати конверсії з Binotel та в новій Аналітиці. Розглянемо докладніше цю інструкцію за допомогою Google Tag Manager. Для передачі події в Google Analytics 4 використовується Google Tag Manager. У Google Tag Manager, встановлений на сайті, автоматично надсилаються події. Щоб налаштувати надсилання події про замовлення дзвінка GetCall через Google Tag Manager, потрібно:

  • Створити тригер.
  • Зайти до Tag Manager.
  • Увійти до розділу «Тригери».
  • Натиснути кнопку «Створити» у верхньому правому куті вікна.

Створення тригера в GTM

  • Ввести ім’я тригера.
  • Натиснути на полі “Налаштування тригера” та вибрати тип тригера “Спеціальна подія” в списку.

Налаштування тригера

  • Ввести назву події “Binotel CallTracking – Call received”. Залишити умову активації тригера “Всі спеціальні події”. Натиснути кнопку «Зберегти».

Створення тригера Налаштування тригера

  • Створити тег (умова, за якою подія надсилатиметься в Google Analytics 4).
  • Увійти до розділу «Теги».
  • Натиснути кнопку «Створити» у верхньому правому куті вікна.

Создание тега GTM

  • Ввести ім’я тега, наприклад, Google Аналітика подія GA4.
  • Натиснути на блок «Тригери» та вибрати у списку створений раніше тригер.

Создание тега GTM

  • Натиснути на блок «Конфігурація тега» та вибрати шаблон “Google Analytics: подія у GA4”.

Конфігурація тега

  • У полі “Тег конфігурації” виберіть у списку значення “Google Analytics конфігурація GA4”.
  • У полі “Назва події” введіть назву. Саме з цією назвою подія відображатиметься у GA4.

Налаштування конфігурації тега

  • Натиснути кнопку «Зберегти».

Збереження налаштувань тега

  • Опублікувати тег.
  • Натиснути кнопку «Надіслати» у верхньому правому куті вікна.

Оновлення даних у контейнері

  • За необхідності ввести номер та опис версії у конфігурації надсилання.
  • Натиснути кнопку «Опублікувати».
  • Після публікації тега всі нові події про замовлення дзвінка GetCall будуть надсилатися до Google Analytics 4. Усім високих конверсій, якісно зафіксованих дзвінків та успішних результатів!
Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    28/05/2021
    Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager. Розглянемо докладніше, як це робиться.

    25/10/2021
    Таким чином, для охоплення потенційних клієнтів у контекстній рекламі можна підключати кілька методів націлення: 1. Аудиторії з параметром "Таргетинг" 2. Аудиторії у спостереженні

    16/11/2022
    Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.

    Останні статті по #Analytics
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову