Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics

#Analytics 6 May 2021 Оцінити статтю

Кожному спеціалісту з контекстної реклами відомий факт налаштування та запуску рекламної кампанії, виходячи з маркетингових цілей бізнесу рекламодавця.
Тому враховуються всі дані сайту щодо налаштування цілей у Google Analytics, залежно від структури, тематики сайту та областей послуг або продажу.
Є такі рекламні кампанії, які передбачають здебільшого взаємодії з користувачами тільки через дзвінки. Зазвичай це медична тематика, а також, наприклад, служби таксі, доставка продуктів харчування, води чи готової їжі.
І тут не обійтися без налаштування відстеження цілей з Binotel у Google Analytics.

Чим корисний Binotel Call Tracking?

Ви оптимізуєте свій маркетинговий бюджет у бік ефективніших рекламних каналів і отримуєте більше цільових дзвінків за ті ж самі гроші.

Ви знаєте, які рекламні канали та ключові запити в пошукових системах дають найбільшу кількість дзвінків.

Ви можете відстежувати конверсію трафіку на сайті в телефонні дзвінки.

Яку інформацію передає Binotel Call Tracking у Google Analytics?

Основна подія, на яку потрібно налаштувати ціль. Передається в Google Analytics відразу після початку дзвінка.

Додаткова подія. Передається в Google Analytics після завершення розмови.

Додаткова подія. Передається в Google Analytics, якщо дзвінок був не прийнятий

Важливо звернути увагу, що події “Answered call” і “Missed call” – допоміжні.

При додаванні цих подій до цілей – дані про дзвінки у зведеному звіті “всі цілі” будуть дублюватися.

Спочатку в Google Analytics надсилається подія про дзвінок, а після завершення розмови – її статус (прийнято/не прийнято). 1 дзвінок – 2 події. Якщо вам важливо відслідковувати всі ці події, то не користуйтеся зведеним звітом з усіх цілей, а аналізуйте кожну окремо.

Розглянемо детальніше алгоритм створення цієї цілі.

Налаштування цілі “Дзвінок”

Call Received – основна подія, на яку потрібно налаштувати ціль. Передається в Google Analytics відразу після початку дзвінка.

Вибір облікового запису, ресурсу та подання

Створення нової цілі

Налаштування типу цілі

Налаштування типу цілі

ГОТОВО!

Налаштування відомостей про ціль

Для відстеження ефективності рекламних кампаній перейдіть до Джерела трафіку>Весь трафік>Канали та виберіть потрібну ціль.

Відстеження ефективності дзвінків з рекламних каналів

Дані про прийняті/неприйняті дзвінки в Google Analytics

Крім відстеження ефективних рекламних джерел дзвінків, Binotel рекомендує стежити за їх якісною обробкою.
Саме тому після кожного дзвінка до GA передається інформація, прийнятий він чи ні.

Відслідковування цілі - дзвінок
Відслідковування цілі - дзвінок

Як налаштувати відстеження цілей з Binotel у Google Analytics 4 (GA4)

Вище ми говорили про відстеження цілей із Binotel у Google Analytics. Але з появою GA4 і впровадженням даного сервісу в digital виникла потреба відстежувати конверсії з Binotel та в новій Аналітиці.
Розглянемо докладніше цю інструкцію за допомогою Google Tag Manager.
Для передачі події в Google Analytics 4 використовується Google Tag Manager. У Google Tag Manager, встановлений на сайті, автоматично надсилаються події. Щоб налаштувати надсилання події про замовлення дзвінка GetCall через Google Tag Manager, потрібно:

Створення тригера в GTM

Налаштування тригера

Грузька Наталія PPC спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
# Analytics
Чому Яндекс.Метрика та Google Analytics бачать статистику по-різному?
Чому Яндекс.Метрика та Google Analytics бачать статистику по-різному?
# Analytics
Встановлення лічильників Аналітики/Метрики
Встановлення лічильників Аналітики/Метрики
# Analytics
Коментарі