Зміст статті

Тік Ток — це не лише додаток для розваг та створення вірусних відео, але й потужний інструмент для заробітку. Існує безліч прикладів успішних блогерів, які зуміли перетворити свої захоплення на прибутковий бізнес завдяки TikTok. Серед них популярні блогери Тік Ток Яна Дога, Даша Кубік, Олександр Волошин, Олег Машуковський, Ніколас Карма та інші. Кожен з них розуміє, як максимально ефективно використовувати можливості TikTok та, як підключити монетизацію свого контенту.
У цій статті ми розглянемо найпопулярніші та найефективніші способи підключення монетизації своєї аудиторії на Тік Ток, які дозволять вам перетворити хобі на стабільний дохід. Ви дізнаєтесь, як використовувати внутрішні можливості платформи та заробляти без накрутки, монетизуючи контент.
6 способів монетизації контенту в Тік Ток
Неважливо, ви новачок з 1000+ підписників, чи вже маєте аудиторію 200 000+, описані способи підключення монетизації допоможуть вам краще зрозуміти, як заробляти гроші в додатку TikTok.
Реклама товарів чи послуг
Власники бізнесу дуже раді тому, що є інфлюєнсери з активною аудиторією. Сьогодні реклама в Instagram чи Тік Ток особливо популярна і замінює ТВ та журнали.
В Україні потенційний дохід від реклами товарів чи послуг в Тік Ток може досягати близько 3-5 тисяч гривень за одне відео. Важливо враховувати, що для збереження ефективності та, щоб не перевантажувати аудиторію, рекомендується робити не більше 7-10 таких інтеграцій в місяць.
Для контент-кріейторів це чудова можливість не тільки заробити досить великі гроші, але й зміцнити свій особистий бренд. Однак для того, щоб успішно заробляти гроші на рекламі в TikTok, потрібно відповідати певним критеріям. Серед яких:
- Відео повинні бути естетичними та мати професійну якість, оскільки це збільшує шанси на залучення уваги глядачів і потенційних рекламодавців.
- Потрібно мати навички візуального та вербального представлення товарів чи послуг, щоб переконати аудиторію в їх цінності та спонукати до придбання.
- Важливо, щоб у вас була лояльна аудиторія. Для цього треба розвивати взаємовідносини з підписниками додатка, будувати довіру і підтримувати активну комунікацію.
- Чітко окресліть тематику свого профілю у Тік Ток, щоб рекламодавці могли легко зрозуміти, яка у вас аудиторія, і чи відповідає вона цільовій аудиторії їхніх товарів або послуг. Це дозволяє отримувати релевантні замовлення на рекламу, і ви дійсно будете приводити лідів, а отже — до вас будуть повертатись знову.
Співпрацювати з відомими брендами у додатку Тік Ток — це круто. Заробляти гроші на рекламних інтеграціях у Тік Ток — ще краще. Зараз це один з найпростіших та зрозумілих способів монетизації відео на платформі.
Стати амбасадором бренду
Ставши амбасадором певних брендів у додатку TikTok, можна заробити гроші та розширити свій вплив на платформі. Однак цей метод монетизації більше підходить для досвідчених користувачів, які вже мають велику і лояльну аудиторію від 100 000 підписників.
Амбасадори виступають обличчям бренду в соціальних мережах, просуваючи його продукцію або послуги серед своїх підписників. Співпраця будується через створення контенту, в який інтегровано продукти бренду нативно, що підвищує довіру до реклами та робить її більш ефективною.
Щоб стати амбасадором, необхідно спочатку зарекомендувати себе як надійного партнера, беручи дрібніші рекламні замовлення та демонструючи свою здатність впливати на рішення й думки споживачів.
Часто бренди звертаються до успішних інфлюєнсерів, пропонуючи їм стати амбасадором. Також, ви можете самостійно надіслати запит на співпрацю з брендами, з якими бажаєте працювати.
Заробіток амбасадора у додатку Тік Ток залежить від двох основних факторів:
- розмір аудиторії та її активність;
- умови договору з брендом.
Деякі амбасадори можуть отримувати фіксовану плату за кожен пост, інші — процент від продажів, що здійснюються через спеціальні посилання або промокоди.
В окремих випадках бренди можуть надавати додаткові бонуси або пропонувати ексклюзивні контракти на тривалу співпрацю, що може значно збільшити доходи.
Щоб стати амбасадором бренду в додатку TikTok та почати заробляти гроші, потрібно:
- Розвивати власний профіль. Публікувати якісний контент і активно взаємодіяти з підписниками, щоб збільшити свою аудиторію.
- Нарощувати аудиторію. Залучати нових підписників через цікаві відео, тренди та брати участь у челенджах.
- Бути сміливим та самостійно звертатись до брендів, пропонуючи їм співпрацю з вашим брендом у Тік Ток.
Амбасадорство корисне для обох сторін — бренди отримують ефективну рекламу, а інфлюенсери — монетизацію.
Монетизація прямих ефірів
Монетизація прямих ефірів у додатку Тік Ток — це неймовірна можливість для творчих та комунікабельних. Але, стрім можуть вести тільки ті, у кого від 1000 підписників.
Користувачі платформи можуть купувати монети або подарунки та дарувати їх стрімерам під час ефіру.
Заробіток на монетах у додатку TikTok можливий лише на цій платформі та полягає в отриманні віртуальних подарунків під час прямих ефірів. Глядачі купують монети Тік Ток і обмінюють їх на стікери, які дарують блогерам як вдячність за цікавий контент.
Кожен стрімер отримує 80% від вартості подарованих стікерів на свій баланс, і їх можна конвертувати в реальні гроші та вивести на картку.
Наприклад, 100 монет = $1, а щоб придбати один стікер, потрібно витратити 10 монет. Розмір заробітку грошей у Тік Ток залежить від кількості подарованих монет і активності глядачів під час ефіру.
Щоб збільшити кількість отриманих монет за стрім у Тік Ток, рекомендується:
- обирати цікаві теми для обговорення під час ефіру;
- пропонувати виконувати завдання;
- забезпечити високу якість відео;
- активно спілкуватись з глядачами;
- проводити ефір мінімум 1 годину, щоб стимулювати активність аудиторії.
Це допомагає збільшити відповідну фінансову винагороду від кожної трансляції.
Підключити реферальну програму
Реферальні програми — це спосіб монетизації свого бренду, коли ви отримуєте винагороду за залучення нових клієнтів або користувачів до певного сервісу чи продукту.
Схема монетизації у Тік Ток працює просто: ви ділитесь спеціальним посиланням або промокодом з вашою аудиторією, і, якщо хтось за цим посиланням реєструється або купує товар, ви отримуєте певний бонус. Це може бути фіксована сума за кожного нового клієнта або відсоток від їхніх покупок.
Контент-мейкери додатка Тік Ток можуть ефективно використовувати реферальні програми для монетизації. Завдяки великій і активній аудиторії, навіть невеликі канали мають шанс на успішне залучення клієнтів для різних сервісів і продуктів. Наприклад, дуже часто можна побачити у TikTok застосування реферальних програм з промокодом на такі платформи, як iHerb, LettyShop, Aliexpress та інші міжнародні маркетплейси.
Такий варіант монетизації особливо підходить для вузькотематичних каналів у Тік Ток, які мають лояльну аудиторію, і можуть створювати цінний і релевантний контент. Наприклад, блогери, які займаються фітнесом, можуть це монетизувати, просуваючи спортивні добавки або інвентар. Ті, хто захоплюється кулінарією, можуть рекомендувати кухонні гаджети або інгредієнти у своїх відео у Тік Ток та заробляти гроші на цьому. У цьому випадку бренд платить не просто за рекламну інтеграцію, а за кожного клієнта, який прийшов від вас, що робить цей спосіб заробітку більш вигідним.
Де шукати реферальні програми?
- Сайти компаній, інтернет-магазинів, сервісів.
Вони пропонують власні реферальні програми, які можна знайти на їхніх офіційних сайтах у розділі «Партнерська програма» або «Реферальна програма» і підключити собі.
- CPA-мережі. Прогляньте Admitad, ClickBank або CJ Affiliate, які пропонують доступ до багатьох партнерських програм, де можна заробляти гроші на виконанні певних дій.
- Пошук у Google. Введіть у пошуковику запит «партнерські програми для TikTok», щоб знайти актуальні пропозиції реферальних програм, які найкраще підходять для вашого контенту та аудиторії.
Кожна реферальна програма має свої умови, які варто детально вивчити перед початком співпраці. Серед умов може бути мінімальний поріг виплат або обмеження щодо країн, у яких діє програма.
Важливо ретельно підходити до вибору реферальних програм, щоб вони відповідали тематиці вашого контенту і мали високий потенціал для заробітку.
Просування свого бізнесу
Підключити TikTok для просування вашого власного бізнесу — це вдала ідея, незалежно від того, в якій ніші ви експерт. Додаток дозволяє залучати увагу великої аудиторії та перетворювати цей трафік в реальних клієнтів і гроші. Це досить популярний варіант підключення монетизації акаунту у додатку Тік Ток. Наприклад, якщо ви спеціаліст у галузі косметології, ви можете розпочати просування свого бізнесу з того, що будете ділитися корисними порадами з догляду за шкірою, демонструвати ефективні процедури чи рецепти для домашнього використання. Ваші відео можуть показати результати ваших процедур, що зацікавить аудиторію і стане стимулом для них звернутися до вашого бізнесу для отримання послуг.
Додаток Тік Ток ідеально підходить для тих, хто продає товари через інтернет-магазини. Можливо навіть підключити Тік Ток Shop, якщо ви перебуваєте у Великій Британії чи в Китаї, Гонконгу, Індонезії.
Схема монетизації акаунту в Тік Ток у реальні гроші варіюється від консультацій та ведення клієнтів до створення персоналізованих програм і діджитал-продуктів. Наприклад, ви можете продавати доступ до вашого онлайн-курсу з кулінарії або електронну книгу з секретами здорового харчування.
Додаток Тік Ток є потужним інструментом не тільки для монетизації вашого бізнесу та збільшення доходів, а й для його розвитку. Чим більше зусиль ви вкладаєте у створення якісного контенту в Тік Ток і взаємодію з вашою аудиторією, тим більше можливостей ви маєте для заробітку та росту вашого бізнесу.
Знімати UGC контент
Монетизація TikTok через створення UGC-контенту є одним із найефективніших способів заробітку для креативників.
UGC, або контент, створений користувачами (User-Generated Content), охоплює усі види відео, фотографій та текстових постів. Цей тип контенту особливо підходить для додатку завдяки його автентичності та здатності залучати й утримувати увагу аудиторії.
В Україні UGC-кріейтори можуть заробляти від 500 до 2000-5000 гривень за одне відео, залежно від якості контенту, кількості переглядів, популярності каналу та активності аудиторії. Можна створювати різноманітний контент, представляючи різні ніші й демонструючи використання конкретних товарів чи послуг. Наприклад, косметологи можуть демонструвати нові продукти для догляду за шкірою, а гурмани можуть створювати кулінарні відео з використанням інгредієнтів певних брендів.
Важливо, щоб такий контент виглядав не як навʼязлива реклама, а як природний і чесний спосіб поділитися своїм досвідом з аудиторією. Це спонукає глядачів до покупки товару або послуги, щоб повторити побачений досвід використання.
Щоб монетизувати акаунт як UGC-кріейтор, важливо підготувати свій профіль до співпраці з брендами. А саме:
- вкажіть інформацію про ваші здібності, хобі та інтереси;
- завантажте відео, які демонструють ваші навички та стиль;
- підключіть сайт-візитку з портфоліо і закликом до співпраці.
Зазвичай, бренди самі звертаються до успішних UGC-кріейторів Тік Ток з пропозиціями співпраці, проте ви також можете проявити ініціативу та написати їм з пропозицією, презентуючи свої ідеї та підходи до створення контенту.
Особливості підключення монетизації Тік Ток: як заробити більше грошей?
Платформа має мільйони користувачів, а отже — це все потенційно ваша аудиторія, з якою ви можете заробляти гроші. Щоб вашу діяльність контент-мейкера можна було монетизувати, варто знати особливості додатка:
- Знімайте якісний контент
Інвестуйте гроші у професійну камеру або сучасний смартфон, щоб знімати чіткі, яскраві відео з високою якістю зображення. Це приверне більше уваги, підніме перегляди й підвищить дохід від монетизації. - Регулярно публікуйте відео
Постійний потік нового контенту є ключем до зростання популярності в Тік Ток. Плануйте свій контент і публікуйте нові відео систематично, щоб підтримувати зацікавленість аудиторії та кількість переглядів. - Утримуйте аудиторію
Взаємодійте з вашими підписниками через коментарі, відповіді на їхні питання та реакції. Будуйте відносини, де ваші фоловери відчувають себе частиною процесу створення контенту. - Оберіть свою нішу та сфокусуйтесь на ній
Визначте, що саме ви пропонуєте вашій аудиторії, та створюйте відповідний контент. Це дозволить вам залучити цільову аудиторію й стати експертом в обраній сфері, а після – й підключити монетизацію. - Слідкуйте за трендами
Приєднуйтесь до популярних челенджів у TikTok, використовуйте актуальні хештеги та теми. Це допоможе вам залучити більше уваги й підвищити обсяг переглядів ваших відео.
ТікТок відрізняється від інших додатків своїми унікальними можливостями для підключення монетизації, які варто враховувати, щоб досягти успіху:
- Важливо уникати використання сервісів для накрутки фоловерів, переглядів або реакцій, оскільки це може негативно відобразитись на вашій репутації та залученні аудиторії.
- Щоб виділитись серед інших, вам слід розробити унікальний стиль або концепцію контенту, яка буде привертати увагу й відрізнятися від масового підходу.
Підведемо підсумки
Аудиторія TikTok постійно змінюється, тому важливо створювати актуальний контент, що відповідає сучасним трендам і вимогам глядачів. Однак це також означає, що ви можете заробляти гроші на Тік Ток, незалежно від вашого віку, оскільки завжди знайдеться аудиторія, яка зацікавлена в вашому контенті. Ви точно бачили у Тік Ток акаунти жінок та чоловіків 50+, які мають 1 млн підписників й знімають цікаві відео, які успішно монетизують, тому й у вас все вийде!




