Як скласти ідеальний тег title для SEO

Як скласти ідеальний тег title для SEO
Як скласти ідеальний тег title для SEO

Написання якісних заголовків сторінок і SEO-заголовків є важливою навичкою для будь-кого, хто займається SEO. Чому? Тому що тег title може бути першим, що користувач побачить у результатах пошуку, а також одним із найважливіших факторів, які Google використовує для визначення теми сторінки. Добре написані заголовки необхідні для SEO

Що таке SEO теги title?

Тег title – це елемент HTML, який використовується для позначення заголовка веб-сторінки. Його основне завдання – розповісти відвідувачам і пошуковим системам, чого їм очікувати від відвідування веб-сторінки (якомога коротше).

Особливими їх робить те що теги title зазвичай з’являються в пошуковій видачі, і коли сторінкою/постом діляться в соцмережах. 

Важливо, щоб тег title спонукав користувача переходити за посиланням на ваш пост із пошукової видачі (або де б воно не з’явилося). Коли ви зможете вірно підібрати теги заголовків, ви підвищите рейтинг кліків (CTR). А високий CTR може допомогти з більш високими рейтингами. Серед 200 факторів ранжування Google одним із них є CTR. Пошукова система поліпшить рейтинг сторінки за певним ключовим словом, якщо вона отримає більше кліків у пошуковій видачі.

Ось ще кілька причин, чому теги title важливі:

Перше враження: ваш заголовок – це зазвичай перше, що бачать потенційні відвідувачі, коли щось шукають. Це ваш шанс справити гарне враження;

Презентація бренду: Люди довіряють брендам. Якщо ви широко відомі у своїй галузі, переконайтеся, що бренд добре видно в заголовку. Знову ж таки, так ви спонукаєте клікати, що дасть вам більше трафіку.

І не забувайте, що Google (та інші пошукові системи), крім іншого, дивляться на ваш тег title, щоб зрозуміти, про що йдеться на сторінці.

У чому різниця між тегами Title і H1?

Це абсолютно різні HTML-теги. Плутанина виникає через те, що часто Title і H1 виглядають однаково.

Це звичайна практика для більшості веб-сайтів, тому що так простіше і зрозуміліше. Якщо користувачі переходять із пошукової видачі, клікаючи за певним заголовком, найімовірніше, вони очікують такий самий (або схожий) заголовок на сторінці.

Якщо коротко, тег title ви бачите в пошуковій видачі та коли ділитеся контентом практично на будь-якій платформі. Тег H1 – це “заголовок”, який ви бачите на сторінці. Не плутайте його із заголовком у вкладці браузера – це тег title. 

Отже, тепер ви розумієте, що таке тег title і як він важливий.

Як створити SEO-заголовки сторінок, які виділяються

Для якнайкращого використання простору, який у вас є для тегів Title, дотримуйтесь кількох рекомендацій.

  • Створюйте унікальні заголовки для кожної сторінки. 

    Кожна сторінка на вашому сайті унікальна, і ваші теги заголовків повинні відображати це. Переконайтеся, що ви налаштували теги заголовків title на кожній сторінці вашого веб-сайту, щоб вони точно описували, що знаходиться на ній. 

    Вам потрібно, щоб ваш тег заголовка сигналізував пошуковим системам, про що окрема сторінка. Крім того, наявність чіткого і точного заголовка буде корисна для всіх, хто бачить сторінку в списках пошуку.

  • Зверніть увагу на довжину заголовка. 

    Google та інші пошукові системи будуть відображати 50-60 символів тегу заголовка в результатах пошуку, перш ніж обрізати його, тому зазвичай слід прагнути до тегів заголовка довжиною близько 50 символів або менше.

    Щоб бути впевненим у результаті, ви маєте прагнути, щоб найважливіші або описові слова в ключовій фразі були на початку, і вони з меншою ймовірністю були б обрізані. 

    Якщо ви хочете включити назву свого бренду в кожен тег заголовка (що може бути гарною ідеєю для впізнаваних брендів), помістіть його наприкінці після слів, що описують зміст конкретної сторінки.

  • Використайте потрібне ключове слово (але не зловживайте). 

Кожна сторінка на вашому веб-сайті має відповідати на запитання або надавати цінну інформацію, яку хтось буде шукати. Ваш веб-сайт буде більш корисним для людей, якщо він з’явиться в пошуку за правильним терміном – якраз тоді, коли вони шукають інформацію, яку ви надаєте. Тому для кожної сторінки ви повинні мати на увазі цільове ключове слово (або кілька).

Оскільки алгоритм Google використовує тег заголовка як один з основних способів визначити, про що сторінка, це гарна нагода для вас включити основне ключове слово або ключові слова, на які ви орієнтуєтеся для цієї сторінки. Це дає зрозуміти Google, що ця сторінка актуальна для всіх, хто шукає цей конкретний термін. Просто переконайтеся, що ви не попалися на перебір ключових слів.

  • Опишіть зміст сторінки.

Коли сторінка вашого сайту з’явиться в результатах пошуку, багато людей вирішать, чи варто натискати на неї, ґрунтуючись на вашому SEO-тезі заголовка. Якщо вони натиснуть і перейдуть на веб-сторінку, яка не відповідає їхнім очікуванням, виходячи із заголовка title, вони, ймовірно, відразу ж натиснуть кнопку “Назад” і спробують знайти інший результат.

Ви хочете, щоб ваш тег заголовка давав точний опис того, що люди побачать, коли вирішать відвідати веб-сторінку. Коли очікування людей збігаються з тим, що вони бачать на сторінці, це означає нижчий показник відмов на веб-сайті та триваліший час, проведений на сайті, – показники, які сигналізують Google про те, що ваша сторінка цінна і має підтримувати високий рейтинг.

Що ще більш важливо, це створює кращий досвід для ваших відвідувачів. Ви хочете, щоб кожному відвідувачу сподобалося те, що він побачив, і, сподіваюся, він повернеться ще. Якщо ваш тег заголовка не зрозумілий, це навряд чи станеться.

  • Зробіть (стислий) аргумент для того, що розміщено на сторінці.

У вас не так багато місця для цього, але використовуйте те, що у вас є, щоб виділити те, що робить вашу веб-сторінку унікальною. Зазвичай це можна зробити, додавши прикметник перед описовим ключовим словом або додатковий опис після нього. Для повідомлень у блогах і статей вдалий тег заголовка Title часто дуже схожий на вдалий заголовок, тому ви можете використовувати заголовок, який ви вже написали. 

Впевніться, що ви дійсно думаєте про те, що на сторінці є найціннішим та найважливішим для вашої цільової аудиторії. Ваш тег заголовка має підкреслювати цінність вашої сторінки для них.

Чому Google переписує теги title?

У Google є практика інколи переписувати теги заголовків. Це може бути неприємно, особливо коли ви витратили багато часу і зусиль на складання “оптимізованих” тегів. Пошукова система робить це з певних причин:

  • Google вважає, що у вас невдалий тег title
  • Google вважає, що є більш відповідний тег title для конкретного запиту.
  • Щоб визначити тему, Google дивиться тексти анкорів вхідних посилань.

Коли ви створите тег Title який буде чітко характеризувати вміст сторінки, відображати особливості, потрібні відвідувачам та спонукати для кліку – Google не матиме потреби змінювати його.

Теги title не дуже складні. Потрібно лише трохи часу і зусиль, щоб правильно їх написати. 

Однак вони ніколи не будуть ідеальними на 100%. Тому ви повинні прагнути постійно тестувати й удосконалювати їх.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    13/01/2023
    Алгоритми пошукових систем вдосконалюються постійно – для ранжування веб ресурсів Google та інші пошукувачі використовують безліч факторів. Ще більша кількість параметрів вважається значущими для ранжування сайтів їх власниками. Які з них є найважливіші та актуальні з точки зору Google?

    21/03/2025
    Сьогодні існують два інструменти від Google, які можуть допомогти у формуванні семантики, пошуку ключових слів та просто вивчення ніші. Називаються ці засоби «Схожі питання» та «Люди також шукають», і знаходяться прямо на головній сторінці пошуку.

    14/03/2025
    Локальне SEO представляє з себе комплекс заходів, які спрямовані на покращення ранжування сторінки сайту в результатах місцевого або локального пошуку Google.

    Останні статті по #SEO
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову