
Цим актуальним питанням задаються абсолютно всі власники бізнесу, які хочуть просувати свій сайт у топ позиції, при цьому бути в максимальному економічному виграші.
Достатньо педантично підходячи до цього питання, підприємці шукають у даній ніші вигідні для себе в усіх відношеннях варіанти на ринку інтернет-реклами, найперше виявляючи бажання довіряти на всі 100% агентству чи компанії. І це нормально.
Якими критеріями та характеристиками має знаменуватися компанія з надання послуг контекстної реклами, щоб викликати довіру до себе, мати у своєму розпорядженні користувачів і приносити хороші очікувані результати? Давайте розберемося.
Контекстна реклама – це, насамперед, ефективний інструмент з підвищення продажів, виведення нового продукту на ринок, це збільшення переходів на сайт, інформування про новинки, знижки та акції, підтримка бренду, а також відмінна альтернатива повернення потенційних покупців на сайт.
Тому, вибираючи для себе агентство, важливо враховувати:
- компетентність фахівців;
- досвід;
- підхід до вирішення завдань та проблем, що виникають.
Окрім перерахованих факторів для досягнення результативних цілей, також слід звернути особливу ключову увагу на:
- сертифікацію співробітників агентства (досить вагомим позитивним моментом є наявність сертифікатів Google Ads, що підтверджують компетентність та особисту кваліфікацію всіх співробітників компанії);
- наявність значка Google Partners (значок свідчить про те, що компанія є сертифікованим партнером Google);
- прозорість роботи (клієнт отримує всі доступи до кабінетів рекламодавця, в якому фіксуються витрати та статистичні дані роботи рекламних кампаній, а також в обумовлені терміни обов’язково надається звіт від співробітників агентства про виконані роботи, витрати та ведення реклами);
- якість роботи (компанія надає безліч кейсів – результатів ефективної роботи проектів, які налаштовані та були на віданні);
- швидкі терміни виконання налаштування та завдань загалом (час – гроші, як кажуть, тут навряд чи потрібні будь-які додаткові пояснення);
- репутація та позитивні відгуки (ще один плюс на користь вибору рекламного агентства);
- креативність та нові підходи в роботі (важливо розуміти, що компанія не стоїть на місці та постійно розвивається у сфері контексту, проводячи також різні тренінги та семінари, вебінари, бере участь у конференціях – навіть на міжнародному рівні);
Обираючи рекламне агентство для свого бізнесу серед такої різноманітності пропозицій digital-маркетингу, підприємець повинен враховувати велику кількість факторів, щоб отримати ефективне настроювання та ведення контекстної реклами, що приносять очікувані позитивні результати.І щоб факт довіри не увінчався розчаруванням і порожніми розтратами бюджету в нікуди, потрібно ретельно поринути у це питання, орієнтуватися на вищевикладені пункти показників роботи підприємства. І тоді у Вашому бізнесі не повинно бути просадок, а лише вдалі угоди та вигідні рішення!





