Як вибрати компанію для налаштування та ведення контекстної реклами?

Як вибрати компанію для налаштування та ведення контекстної реклами?
Як вибрати компанію для налаштування та ведення контекстної реклами?

Цим актуальним питанням задаються абсолютно всі власники бізнесу, які хочуть просувати свій сайт у топ позиції, при цьому бути в максимальному економічному виграші.

Достатньо педантично підходячи до цього питання, підприємці шукають у даній ніші вигідні для себе в усіх відношеннях варіанти на ринку інтернет-реклами, найперше виявляючи бажання довіряти на всі 100% агентству чи компанії. І це нормально.

Якими критеріями та характеристиками має знаменуватися компанія з надання послуг контекстної реклами, щоб викликати довіру до себе, мати у своєму розпорядженні користувачів і приносити хороші очікувані результати? Давайте розберемося.

Як правильно вибрати підрядника з настроювання та ведення контекстної реклами

Контекстна реклама – це, насамперед, ефективний інструмент з підвищення продажів, виведення нового продукту на ринок, це збільшення переходів на сайт, інформування про новинки, знижки та акції, підтримка бренду, а також відмінна альтернатива повернення потенційних покупців на сайт.

Тому, вибираючи для себе агентство, важливо враховувати:

  • компетентність фахівців;
  • досвід;
  • підхід до вирішення завдань та проблем, що виникають.

Окрім перерахованих факторів для досягнення результативних цілей, також слід звернути особливу ключову увагу на:

  • сертифікацію співробітників агентства (досить вагомим позитивним моментом є наявність сертифікатів Google Ads, що підтверджують компетентність та особисту кваліфікацію всіх співробітників компанії);
  • наявність значка Google Partners (значок свідчить про те, що компанія є сертифікованим партнером Google);
  • прозорість роботи (клієнт отримує всі доступи до кабінетів рекламодавця, в якому фіксуються витрати та статистичні дані роботи рекламних кампаній, а також в обумовлені терміни обов’язково надається звіт від співробітників агентства про виконані роботи, витрати та ведення реклами);
  • якість роботи (компанія надає безліч кейсів – результатів ефективної роботи проектів, які налаштовані та були на віданні);
  • швидкі терміни виконання налаштування та завдань загалом (час – гроші, як кажуть, тут навряд чи потрібні будь-які додаткові пояснення);
  • репутація та позитивні відгуки (ще один плюс на користь вибору рекламного агентства);
  • креативність та нові підходи в роботі (важливо розуміти, що компанія не стоїть на місці та постійно розвивається у сфері контексту, проводячи також різні тренінги та семінари, вебінари, бере участь у конференціях – навіть на міжнародному рівні);

Обираючи рекламне агентство для свого бізнесу серед такої різноманітності пропозицій digital-маркетингу, підприємець повинен враховувати велику кількість факторів, щоб отримати ефективне настроювання та ведення контекстної реклами, що приносять очікувані позитивні результати.І щоб факт довіри не увінчався розчаруванням і порожніми розтратами бюджету в нікуди, потрібно ретельно поринути у це питання, орієнтуватися на вищевикладені пункти показників роботи підприємства. І тоді у Вашому бізнесі не повинно бути просадок, а лише вдалі угоди та вигідні рішення!

Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    09/06/2021
    Вибираючи для себе агентство, важливо враховувати: компетентність фахівців; досвід; підхід до вирішення завдань та проблем, що виникають.

    25/10/2022
    На щорічній події Search On оголошено про дев’ять нових способів трансформації ваших покупок у Google, забезпечуючи вам більш захоплюючий, інформований та персоналізований досвід покупок. Цей досвід забезпечує Shopping Graph, наша розширена модель штучного інтелекту, яка тепер розуміє понад 35 мільярдів списків продуктів — порівняно з 24 мільярдами лише минулого року.

    07/10/2022
    Достатньо часто у рекламодавців виникає необхідність змінювати способи оплати реклами чи взагалі переналаштовувати аккаунт, наприклад, із фізичної особи на юридичну внаслідок зміни платіжних реквізитів. У цьому питанні є багато нюансів, які потребують уважності та зосередженості.

    Останні статті по #PPC
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову