Інструкція як встановити код Google Аналітики через GTM на сайт

Інструкція як встановити код Google Аналітики через GTM на сайт
Інструкція як встановити код Google Аналітики через GTM на сайт

Установка Google Tag Manager

Для початку вам потрібно зареєструвати обліковий запис Google Tag Manger за посиланням https://tagmanager.google.com/ . Переходимо за посиланням і натискаємо створити обліковий запис.

Установка Google Tag Manager | WEDEX

У наступному вікні заповнюємо:

  1. Назва облікового запису – даємо зрозумілу назву для того, щоб не губитися в подальшому та ефективно керувати обліковими записами.
  2. Вибираємо країну.

Базова інформація

За бажанням дозволяємо передавати анонімні дані до Google. Даємо назву контейнеру, найчастіше пишемо ім’я домену, а також цільову платформу, залежно від того, куди буде встановлено ГТМ: сайт, додаток тощо.

створення контейнера GTM

Натискаємо «Створити». У наступному вікні приймаємо угоду користувача.

Угода користувача GTM | WEDEX

Далі відкривається робоча область контейнера з модальним вікном, яке містить коди для встановлення GTM на сайт. Тепер вам потрібно передати ці коди розробнику. Оформляємо у вигляді технічного завдання.

ТЗ програмісту на встановлення GTM

Якщо ви раптом закрили вікно з кодами установки, ви завжди зможете їх повторно знайти при натисканні на ідентифікатор контейнера.

Як встановити код через GTM | WEDEX

Для перевірки правильності встановлення коду GTM можна користуватися програмою для браузера – Tag Assistant Legasy (by Google)

Tag Assistant Legasy (by Google)

За допомогою цієї програми ви завжди зможете швидко зрозуміти, чи встановлено на сайт Google Аналітика, Google Tag Manager, а також їх ідентифікатори. Після встановлення програмістом кодів на сайт, у цьому додатку з’явиться GTM з потрібним ідентифікатором. Відображається значок жовтим кольором і 404 помилка. Не лякайтеся, порожній контейнер завжди віддає код сервера 404. Після додавання першого тега все буде нормально.

Порожній контейнер GTM - 404 помилка Порожній контейнер GTM - 404 помилка(2)

Як встановити код Google Analytics – Universal Analytics на сайт через GTM?

У робочій області переходимо у вкладку «Теги».

створення тегів у GTM

Натискаємо “створити” та даємо зрозумілу назву.

Як встановити код Google Аналітики через GTM | WEDEX

Вибираємо конфігурацію тега – для тегів GA в системі вже занесені стандартні коди установки, тому нам залишається лише їх правильно налаштувати.

стандартні теги в GTM

Вибираємо тип відстеження – Перегляд сторінки.

Тип відстеження – Перегляд сторінки | WEDEX

Створюємо та додаємо нову змінну.

Нова змінна | WEDEX

Даємо зрозумілу назву та вносимо ідентифікатор представлення Google Analytics.

Ідентифікатор представлення Google Analytics | WEDEX

Ідентифікатор обов’язково має починатися на UA. Знайти його можна в поданні Google Analytics.

Ідентифікатор представлення Google Analytics 2 | WEDEX

Ідентифікатор представлення Google Analytics 3 | WEDEX

Далі зберігаємо змінну та додаємо в поле «Налаштування Google Analytics» вікна конфігурації тега.

Конфігурація тега | WEDEX

Тепер переходимо до налаштування тригера.

Конфігурація тега 2 | WEDEX

Вибираємо «All Pages».

Обираємо тригер | WEDEX

Зберігаємо конфігурації.

Конфігурація тега 3 | WEDEX

Натискаємо «Надіслати».

Конфігурація тега 4 | WEDEX

І публікуємо зміну в контейнері.

Конфігурація відправки | WEDEX

Вітаю, ви самостійно встановили лічильник Google Analytics – Universal Analytics на сайт.

Як перевірити правильність встановлення лічильника GA через GTM?

Це можна зробити кількома способами.

  1. Через вбудований відладчик, передачу в кошти аналітики.У робочій області натискаємо на «Попередній перегляд».

    Як перевірити правильність встановлення лічильника GA через GTM | WEDEX

    Після переходу вводимо домен сайту, на якому перевіряємо працездатність GА.

    Як перевірити правильність встановлення лічильника GA через GTM 1 | WEDEX

    Після «конекту» бачимо, що тег Аналітики спрацював.

    попередній перегляд тегів у GTM

  2. Встановлення Google Analytics також можна перевірити у власному інтерфейсі. Для цього потрібно перейти на сайт, а також відкрити в аналітиці огляд звіту в реальному часі.

    як перевірити правильно встановлений лічильник GA

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM?

У робочій області клацаємо на вкладку «Теги».

налаштування тега GA4 в GTM

Натискаємо “створити” та даємо назву тегу.

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM | WEDEX

Вибираємо конфігурацію тега – для тегів GA4 також у системі вже занесено стандартні коди установки.

налаштування тега GA4 в GTM

Копіюємо ідентифікатор з GA4 і вставляємо у відповідне поле.

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 1 | WEDEX

Ідентифікатор можна знайти у налаштуванні ресурсу Google Analytics.

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 2 | WEDEX

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 3 | WEDEX

Вибираємо «All Pages».

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 4 | WEDEX

Зберігаємо конфігурації.

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 5 | WEDEX

Натискаємо «Надіслати».

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 7 | WEDEX

І публікуємо зміну в контейнері.

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM 6 | WEDEX

Код лічильника Google Analytics 4 встановлений на сайт. Перевірити правильність встановлення лічильника також можливо:

  1. Через вбудований відладчик.
  2. У власному інтерфейсі. Для цього необхідно перейти на сайт, а також відкрити в аналітиці огляд звіту в реальному часі.
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Бізнес існує в умовах постійної конкуренції, тому для його успішного розвитку необхідно брати до уваги сильні сторони підприємства, ризики та різні фактори впливу. Якраз у цьому і допомагає SWOT-аналіз. У цій статті ми розповімо, що таке SWOT-аналіз, для чого і як його проводять, а також наведемо його приклади.

    04/06/2024
    Цільова аудиторія – це ваші потенційні замовники, люди, які об'єднані спільними інтересами, болями, страхами, бажаннями, мріями та потребами. Саме на цих користувачів має бути налаштована рекламна кампанія.

    17/04/2024
    У гонитві за цифровою присутністю та конкурентоспроможністю розуміння основ SEO стає необхідністю для кожного власника веб-ресурсу. Аспекти, які ми опишемо далі, лежать в основі функціонування пошукових систем і визначають видимість сайту в онлайн-просторі.

    Останні статті по #GTM
    03/09/2025
    Без продуманої стратегії лінкбілдингу, включно з правильним самбітом у каталоги, навіть найкращий контент не зможе пробитися в ТОП-результати пошуку, а хаотичні беклінки можуть призвести до санкцій від Google.

    28/08/2025
    У SEO важливо не лише кількість вхідних посилань, а й їх різноманітність. Одним із інструментів, що допомагають побудувати природний лінк-профіль, є безанкорні посилання.

    13/08/2025
    Deeplink (глибинне посилання) — це звичайне веб-посилання, яке веде не на головну сторінку сайту чи додатку, а напряму на конкретний розділ чи товар.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову