Зміст статті
Установка Google Tag Manager
Для початку вам потрібно зареєструвати обліковий запис Google Tag Manger за посиланням https://tagmanager.google.com/ . Переходимо за посиланням і натискаємо створити обліковий запис.

У наступному вікні заповнюємо:
- Назва облікового запису – даємо зрозумілу назву для того, щоб не губитися в подальшому та ефективно керувати обліковими записами.
- Вибираємо країну.

За бажанням дозволяємо передавати анонімні дані до Google. Даємо назву контейнеру, найчастіше пишемо ім’я домену, а також цільову платформу, залежно від того, куди буде встановлено ГТМ: сайт, додаток тощо.

Натискаємо «Створити». У наступному вікні приймаємо угоду користувача.

Далі відкривається робоча область контейнера з модальним вікном, яке містить коди для встановлення GTM на сайт. Тепер вам потрібно передати ці коди розробнику. Оформляємо у вигляді технічного завдання.

Якщо ви раптом закрили вікно з кодами установки, ви завжди зможете їх повторно знайти при натисканні на ідентифікатор контейнера.

Для перевірки правильності встановлення коду GTM можна користуватися програмою для браузера – Tag Assistant Legasy (by Google)

За допомогою цієї програми ви завжди зможете швидко зрозуміти, чи встановлено на сайт Google Аналітика, Google Tag Manager, а також їх ідентифікатори. Після встановлення програмістом кодів на сайт, у цьому додатку з’явиться GTM з потрібним ідентифікатором. Відображається значок жовтим кольором і 404 помилка. Не лякайтеся, порожній контейнер завжди віддає код сервера 404. Після додавання першого тега все буде нормально.


Як встановити код Google Analytics – Universal Analytics на сайт через GTM?
У робочій області переходимо у вкладку «Теги».

Натискаємо “створити” та даємо зрозумілу назву.

Вибираємо конфігурацію тега – для тегів GA в системі вже занесені стандартні коди установки, тому нам залишається лише їх правильно налаштувати.

Вибираємо тип відстеження – Перегляд сторінки.

Створюємо та додаємо нову змінну.

Даємо зрозумілу назву та вносимо ідентифікатор представлення Google Analytics.

Ідентифікатор обов’язково має починатися на UA. Знайти його можна в поданні Google Analytics.


Далі зберігаємо змінну та додаємо в поле «Налаштування Google Analytics» вікна конфігурації тега.

Тепер переходимо до налаштування тригера.

Вибираємо «All Pages».

Зберігаємо конфігурації.

Натискаємо «Надіслати».

І публікуємо зміну в контейнері.

Вітаю, ви самостійно встановили лічильник Google Analytics – Universal Analytics на сайт.
Як перевірити правильність встановлення лічильника GA через GTM?
Це можна зробити кількома способами.
- Через вбудований відладчик, передачу в кошти аналітики.У робочій області натискаємо на «Попередній перегляд».

Після переходу вводимо домен сайту, на якому перевіряємо працездатність GА.

Після «конекту» бачимо, що тег Аналітики спрацював.

- Встановлення Google Analytics також можна перевірити у власному інтерфейсі. Для цього потрібно перейти на сайт, а також відкрити в аналітиці огляд звіту в реальному часі.

Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM?
У робочій області клацаємо на вкладку «Теги».

Натискаємо “створити” та даємо назву тегу.

Вибираємо конфігурацію тега – для тегів GA4 також у системі вже занесено стандартні коди установки.

Копіюємо ідентифікатор з GA4 і вставляємо у відповідне поле.

Ідентифікатор можна знайти у налаштуванні ресурсу Google Analytics.


Вибираємо «All Pages».

Зберігаємо конфігурації.

Натискаємо «Надіслати».

І публікуємо зміну в контейнері.

Код лічильника Google Analytics 4 встановлений на сайт. Перевірити правильність встановлення лічильника також можливо:
- Через вбудований відладчик.
- У власному інтерфейсі. Для цього необхідно перейти на сайт, а також відкрити в аналітиці огляд звіту в реальному часі.





09/02/2021
3269
