Зміст статті

Установка Google Tag Manager
Для початку вам потрібно зареєструвати обліковий запис Google Tag Manger за посиланням https://tagmanager.google.com/ . Переходимо за посиланням і натискаємо створити обліковий запис.
У наступному вікні заповнюємо:
- Назва облікового запису – даємо зрозумілу назву для того, щоб не губитися в подальшому та ефективно керувати обліковими записами.
- Вибираємо країну.
За бажанням дозволяємо передавати анонімні дані до Google. Даємо назву контейнеру, найчастіше пишемо ім’я домену, а також цільову платформу, залежно від того, куди буде встановлено ГТМ: сайт, додаток тощо.
Натискаємо «Створити». У наступному вікні приймаємо угоду користувача.
Далі відкривається робоча область контейнера з модальним вікном, яке містить коди для встановлення GTM на сайт. Тепер вам потрібно передати ці коди розробнику. Оформляємо у вигляді технічного завдання.
Якщо ви раптом закрили вікно з кодами установки, ви завжди зможете їх повторно знайти при натисканні на ідентифікатор контейнера.
Для перевірки правильності встановлення коду GTM можна користуватися програмою для браузера – Tag Assistant Legasy (by Google)
За допомогою цієї програми ви завжди зможете швидко зрозуміти, чи встановлено на сайт Google Аналітика, Google Tag Manager, а також їх ідентифікатори. Після встановлення програмістом кодів на сайт, у цьому додатку з’явиться GTM з потрібним ідентифікатором. Відображається значок жовтим кольором і 404 помилка. Не лякайтеся, порожній контейнер завжди віддає код сервера 404. Після додавання першого тега все буде нормально.
Як встановити код Google Analytics – Universal Analytics на сайт через GTM?
У робочій області переходимо у вкладку «Теги».
Натискаємо “створити” та даємо зрозумілу назву.
Вибираємо конфігурацію тега – для тегів GA в системі вже занесені стандартні коди установки, тому нам залишається лише їх правильно налаштувати.
Вибираємо тип відстеження – Перегляд сторінки.
Створюємо та додаємо нову змінну.
Даємо зрозумілу назву та вносимо ідентифікатор представлення Google Analytics.
Ідентифікатор обов’язково має починатися на UA. Знайти його можна в поданні Google Analytics.
Далі зберігаємо змінну та додаємо в поле «Налаштування Google Analytics» вікна конфігурації тега.
Тепер переходимо до налаштування тригера.
Вибираємо «All Pages».
Зберігаємо конфігурації.
Натискаємо «Надіслати».
І публікуємо зміну в контейнері.
Вітаю, ви самостійно встановили лічильник Google Analytics – Universal Analytics на сайт.
Як перевірити правильність встановлення лічильника GA через GTM?
Це можна зробити кількома способами.
- Через вбудований відладчик, передачу в кошти аналітики.У робочій області натискаємо на «Попередній перегляд».
Після переходу вводимо домен сайту, на якому перевіряємо працездатність GА.
Після «конекту» бачимо, що тег Аналітики спрацював.
- Встановлення Google Analytics також можна перевірити у власному інтерфейсі. Для цього потрібно перейти на сайт, а також відкрити в аналітиці огляд звіту в реальному часі.
Як встановити код Google Analytics 4 (GA4) на сайт через GTM?
У робочій області клацаємо на вкладку «Теги».
Натискаємо “створити” та даємо назву тегу.
Вибираємо конфігурацію тега – для тегів GA4 також у системі вже занесено стандартні коди установки.
Копіюємо ідентифікатор з GA4 і вставляємо у відповідне поле.
Ідентифікатор можна знайти у налаштуванні ресурсу Google Analytics.
Вибираємо «All Pages».
Зберігаємо конфігурації.
Натискаємо «Надіслати».
І публікуємо зміну в контейнері.
Код лічильника Google Analytics 4 встановлений на сайт. Перевірити правильність встановлення лічильника також можливо:
- Через вбудований відладчик.
- У власному інтерфейсі. Для цього необхідно перейти на сайт, а також відкрити в аналітиці огляд звіту в реальному часі.




