Останні статті автора: Наталія Грузська

25/04/2024
Контекстна реклама в Google – це реклама, яка відображається у пошуковій видачі, на YouTube та на ресурсах-партнерах. Перш, ніж приступити до налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з її метою – тобто, чого ви хочете досягти за допомогою вибраного інструменту.

03/11/2023
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об'єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google, тому що грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії та її ефективності.

16/11/2022
Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.

25/10/2022
На щорічній події Search On оголошено про дев’ять нових способів трансформації ваших покупок у Google, забезпечуючи вам більш захоплюючий, інформований та персоналізований досвід покупок. Цей досвід забезпечує Shopping Graph, наша розширена модель штучного інтелекту, яка тепер розуміє понад 35 мільярдів списків продуктів — порівняно з 24 мільярдами лише минулого року.

07/10/2022
Достатньо часто у рекламодавців виникає необхідність змінювати способи оплати реклами чи взагалі переналаштовувати аккаунт, наприклад, із фізичної особи на юридичну внаслідок зміни платіжних реквізитів. У цьому питанні є багато нюансів, які потребують уважності та зосередженості.

25/10/2021
Таким чином, для охоплення потенційних клієнтів у контекстній рекламі можна підключати кілька методів націлення:
1. Аудиторії з параметром "Таргетинг"
2. Аудиторії у спостереженні

09/06/2021
Вибираючи для себе агентство, важливо враховувати:
компетентність фахівців;
досвід;
підхід до вирішення завдань та проблем, що виникають.

28/05/2021
Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager.
Розглянемо докладніше, як це робиться.
Популярні статті автора

16/11/2022
Співпраця Google з продавцями задля збільшення способів шоппінгу
Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.

25/10/2022
9 нових функцій та інструментів для полегшення покупок у Google
На щорічній події Search On оголошено про дев’ять нових способів трансформації ваших покупок у Google, забезпечуючи вам більш захоплюючий, інформований та персоналізований досвід покупок. Цей досвід забезпечує Shopping Graph, наша розширена модель штучного інтелекту, яка тепер розуміє понад 35 мільярдів списків продуктів — порівняно з 24 мільярдами лише минулого року.

07/10/2022
Як змінити платіжні налаштування в рекламному кабінеті Google Ads
Достатньо часто у рекламодавців виникає необхідність змінювати способи оплати реклами чи взагалі переналаштовувати аккаунт, наприклад, із фізичної особи на юридичну внаслідок зміни платіжних реквізитів. У цьому питанні є багато нюансів, які потребують уважності та зосередженості.