
Достатньо часто у рекламодавців виникає необхідність змінювати способи оплати реклами чи взагалі переналаштовувати аккаунт, наприклад, із фізичної особи на юридичну внаслідок зміни платіжних реквізитів. У цьому питанні є багато нюансів, які потребують уважності та зосередженості, бо такі зміни несуть в собі важливу до вивчення інформацію щодо бухгалтерських документів і звітності по витратам для вашої організації. Тож хотілося б детальніше розглянути всі пункти процедури подібних перетворень.
Якщо у вас змінилася адреса, платник (юридична особа, фізична особа, ТОВ, ФОП) або реквізити організації, для цього потрібно звернутися до служби технічної підтримки Google Ads:
- Увійдіть в обліковий запис Google Ads.
- У верхній панелі меню треба натиснути «Справка»
- Зв’язатися з Google:
Треба зауважити, що підтримка Google має певний графік роботи для кожної країни відповідно. Для України це з 10:00 до 18:00 годин за київським часом.
- Далі вказуємо необхідну інформацію – причини звернення в саппорт, обов’язково ідентифікатор клієнта Гугл Реклами і вибираємо зручний для себе варіант зв’язку з підтримкою:
Звертаємо увагу, що у світлі останніх новин і подій, варіант зв’язку зі спеціалістом підтримки по телефону часто неможливий, тому можна спілкуватися в режимі реального часу в чаті, а також написати листа на пошту (без відповіді не залишитеся).
Спеціаліст у свою чергу запропонує оформити заявку на внесення змін у Вашому обліковому записі службою модерації Гугл. Для цього на пошту, яку Ви вказали, буде надіслано листа з формою-заявкою. Її потрібно буде уважно вивчити, ознайомитися з умовами зміни платника внизу листа та виконувати процедуру лише якщо Ви погоджуєтесь з умовами, зазначеними нижче. І у відповідь на лист підтримки вислати вже заповнену Вами форму-дозвіл на внесення змін із уже актуальними реквізитами чи ім’ям власника аккаунта, в якому змінюються платіжні налаштування.
Процедура розгляду заявки займає приблизно 48 годин.
Ось декілька важливих пунктів, які не можна ігнорувати, при зміні налаштувань платника:
- За платежами кредитною карткою не видаються ніякі закриваючі бухгалтерські документи.
- Фізичним особам не видаються жодні закриваючі бухгалтерські документи.
- Закриваючі документи на нову юридичну особу будуть генеруватися тільки після внесення зміни.
- Після цього нова контактна особа повинна буде увійти до облікового запису та прийняти нові Умови угоди (натиснувши на банер зверху в розділі Оплата).
- При зміні платіжних даних та платежах банківським переказом Ви отримуєте новий розрахунковий рахунок для внесення наступних оплат.
- При зміні податкового статусу робота облікового запису припиняється доти, доки Вами не будуть прийняті всі зміни.
- Після зміни платника та прийняття нових умов з Вашого боку гроші зі старого платіжного профілю не будуть перенесені на новий платіжний профіль.
- Якщо в обліковому записі присутній залишок коштів, зарахованих в результаті виконання умов промокоду, після зміни платника гроші за промокод не будуть перенесені, їх неможливо буде використати, а також Ви не зможете виконати повернення суми промокоду. Рекомендуємо витратити бонусні кошти до виконання зміни платника.
Після цього Вам буде надіслано лист, що в обліковому записі зміну платіжних налаштувань виконано. Вам залишиться тільки це підтвердити в аккаунті реклами, натиснувши кнопку «Підтвердити» у налаштуваннях.
Далі оплачуєте Ваш кабінет із зміненими платіжними налаштуваннями і отримуєте нових клієнтів та конверсії).






