Олександр Романенко
Прийшов в агенцію у 2016 році без досвіду у напрямку роботи SEO. Обійняв посаду Junior SEO-спеціаліста та почав вивчати і заглиблюватися у професію. Багато часу приділяв самостійному навчанню та пошуку нової інформації. Закінчив спеціалізовані курси та досяг рівня Senior SEO-спеціаліста. У 2019 році зайняв посаду Team Lead та почав навчати нових спеціалістів WEDEX з пошукової оптимізації, будучи для них не просто наставником, а й прикладом у роботі. З 2021 активно бере участь у різноманітних SEO-конференціях, серед яких: 8p 2021, SEO-конференція Collaborator 2021, SEO-конференція Collaborator 2022, SEO-конференція Collaborator 2023, Конференція SEO DAY 21.12.2023, НаЗахід 22, НаЗахід 23, НаЗахід 24.
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
Досвід роботи 8 років

Останні статті автора: Олександр Романенко

22/11/2021
Чим On-Page "внутрішнє" SEO відрізняється від Off-Page "зовнішнього" SEO? Обидва методи застосовують для покращення ранжування сторінки сайту в пошукових системах та зростання релевантного органічного трафіку.

04/06/2021
Digital маркетинг – це набір маркетингових методів та інструментів, що використовують цифрові канали для залучення та утримання споживачів. І якщо Інтернет-маркетинг, обмежений застосуванням інструментів тільки мережі Internet, то Цифровий (Digital) включає, крім згаданого, використання реклами та просування поза Мережею, тобто, використовує цифрові ресурси в онлайн та офлайн режимах при просуванні.

Популярні статті автора
23/05/2023
Редирект – що це і як його налаштувати?
Редирект (перенаправлення) – це процес автоматичної переадресації користувача з однієї URL-адреси на іншу, що буває корисним при зміні URL-адреси сторінки, перенесення сайту на інший домен, виправлення помилок URL, забезпечення безпеки сайту тощо.

12/05/2023
Товарні фільтри для інтернет-магазину
Фільтри – це не просто інструмент, потрібний покупцю для пошуку товару в, іноді, дуже великих каталогах, їх налаштування – один з ключових чинників, що впливають на продуктивність  і ефективність інтернет-магазину. Три чверті користувачів, які не знайшли потрібний товар протягом 20 секунд залишають веб-ресурс і шукають більш зручний.

19/04/2023
SEO аудит
Регулярне проведення SEO-аудиту дозволяє контролювати видимість вашого сайту в пошукових системах. SEO-аудит може виявити технічні проблеми, такі як непрацюючі посилання, дубльований контент, погана структура сайту та інші проблеми, які можуть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову