Сергій Іванченко
Прийшов в компанію у 2013 році на посаду Junior SEO-спеціаліста. Почав працювати в команді під керівництвом досвідченого Senior SEO-спеціаліста, поглинаючи всі необхідні знання. Протягом наступних років, паралельно з веденням своїх проєктів, поступово вивчав онлайн-маркетинг в цілому – органічне просування (для покращення знань), контекстну і таргетовану рекламу (щоб поступово освоїти нові напрямки). У 2018 році став Team Lead seo-команди і паралельно відточував навички контекстної реклами на окремих проєктах, щоб надавати послуги реклами в Google. Наразі займає посаду виконавчого директора WEDEX. Приймав участь у 2 конференціях «Бізнес концентрат» і багатьох SEO конференціях: 8р, SEMPro, SEO Day, SEO-конференція Collaborator та інші. Проводив 2 вебінара по маркетингу на WEB Promo Experts. Закінчив курс по Прогнозній аналітиці і отримав відповідний сертифікат.
CEO
Досвід роботи 12 років

Останні статті автора: Сергій Іванченко

18/12/2024
Структура кожного сайту буде унікальною, як і окремо взятий бізнес. Так, у всіх великих веб-ресурсів вона буде схожою, але все ж орієнтованою на конкретний продукт та особливості цільової аудиторії. У більшості випадків використовується класична лінійна чи деревоподібна структура через їх зрозумілість для користувачів та швидкість індексації пошуковими роботами.

25/11/2024
Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

27/09/2024
Показник дозволяє рекламодавцям оцінити, наскільки їх повідомлення є привабливими для цільової аудиторії. Вимірювання CTR надає можливість маркетологам не лише аналізувати, які оголошення демонструють найвищу клікабельність, а й розуміти поведінку своїх потенційних клієнтів.

Основна ідея парсингу полягає в тому, щоб зібрати певні елементи зі сторінок (текст, зображення, таблиці або метадані), і зберегти їх у зручному форматі, наприклад, CSV або JSON. Це допомагає бізнесам швидко отримувати актуальні дані для прийняття рішень, проводити конкурентний аналіз, відстежувати тренди, а також автоматизувати процеси, що значно знижує витрати часу і ресурсів.

06/09/2024
Контекстна реклама, контекст, PPC – формат онлайн-реклами, у якому оголошення певної тематики відображаються перед користувачем залежно від розташування, часу чи контексту. Це дозволяє досягати потенційних клієнтів/покупців та підвищувати ефективність продажів.

Типова комерційна пропозиція – це, як правило, лист (іншими словами текстовий документ), де описується продукт та умови для співпраці з вигодами для потенційного партнера або клієнта. Іноді використовують замість текстового аудіовізуальний формат, відео презентацію чи інше.

21/06/2024
SEO-спеціаліст – це людина, яка є експертом у пошуковій оптимізації та виведенню веб-ресурсів у ТОП пошукових систем. Грамотний СЕО-фахівець розуміється не тільки на алгоритмах ранжування сайтів, тобто принципах підйому ресурсів пошуковиками на високі позиції у пошуковій видачі, але й в основах маркетингу, продажів, копірайтингу та реклами.

15/06/2024
SEO пагінація – це нумерація сторінок на веб-сайті. Зазвичай вона представлена у вигляді списку номерів чи літер. Кожен номер – це посилання, яке веде на певну сторінку. Блок з пагінацією зазвичай розміщують у нижній чи верхній частині сайту.

06/06/2024
Стратегія SEO-просування сайту – це загальний план дій щодо конкретного сайту, який охоплює певний проміжок часу та допомагає досягати поставленої мети. Розробка і втілення SEO-стратегії в життя – це база просування сайту, без якої досягнення хорошого результату неможливе.

Популярні статті автора
12/10/2023
Створення рекламних кампаній у Google Adwords. Частина 3
Google надає дуже широкий функціонал з налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дає змогу дуже гарно та унікально оформлювати зовнішній вигляд рекламних сніпетів та ще ширше розкривати свою УТП (унікальну торгову пропозицію), що в декілька разів може покращити клікабельність оголошення, тож не варто нехтувати налаштуваннями додатків, тим паче, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.

05/10/2023
Створення рекламних кампаній у Google Adwords. Частина 2
Напевно, ви ставите питання чому ми не використовуємо стандартний веб-інтерфейс для створення реклами на Google. Ми користуємося і тим, і іншим. Є речі, які зручніше робити через браузерну версію, а є речі, які зручніше робити через цю програму.

29/09/2023
Створення рекламних кампаній Google Adwords. Частина 1
Рекламний сервіс Google Adwords (Ads) - це система для налаштування та розміщення контекстної реклами в пошуковій системі, на сайтах Google і на партнерських ресурсах у контекстно-медійній мережі. А ще це перший у світі сервіс, за кількістю рекламодавців і споживачів контекстної реклами (пошукової, медійної, товарної).

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову