Бібліотека реклами Facebook і Instagram: як користуватись та моніторити конкурентів

Бібліотека реклами Facebook і Instagram: як користуватись та моніторити конкурентів
Бібліотека реклами Facebook і Instagram: як користуватись та моніторити конкурентів

Бібліотека реклами Facebook і Instagram це прекрасний інструмент дослідження реклами конкурентів. WEDEX розповість про особливості роботи із Meta Ad Library та про те, на що варто звернути увагу.

Реклама в соцмережах є оптимальним способом заохочення нових клієнтів до вашого бізнесу. Втім, для створення не тільки якісної, а й дійсно працюючої реклами недостатньо просто зробити оголошення.

Аналіз та збір даних про цільову аудиторію, розробка власної стратегії просування та створення креативів є нетривіальною задачею для будь-якої ніші. Щоб процес створення рекламних оголошень викликав менше проблем, слід починати його з дослідження.

Що таке бібліотека реклами Facebook?

Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp. Завдяки бібліотеці можна знайти багато джерел натхнення для створення власних оголошень: категорії, оголошення конкурентів, відомих брендів.

Однією з головних переваг бібліотеки реклами Meta є постійне оновлення бази даних. Тому цей інструмент можна використовувати й для моніторингу трендів у вашій ніші.

Які переваги може запропонувати бібліотека реклами Meta?

Бібліотека реклами Facebook допоможе у пошуку активних оголошень. База даних бібліотеки містить усю основну інформацію про рекламу, а саме автора допису, час публікації та креатив, який використовувався в оголошенні.

Окрім фактичної користі для маркетологів, бібліотека Facebook також забезпечує прозорість реклами для платформ, на яких оголошення публікуються. Завдяки медіатеці реклами можна значно покращити свої оголошення та зробити їх більш ефективними.

Ось деякі переваги використання Meta Ad Library:

  • Доступ до великої бази оголошень — використовуючи Meta Ad Library, ви отримаєте доступ до оголошень майже з усього світу.
  • Прозорість та конкурентний аналіз — Meta Ad Library дозволяє знайти тренди в для вашої ніші, а також докладно вивчити рекламу конкурентів.
  • Актуальність інформації — Meta Ad Library показує не лише минулі, а й поточні оголошення. Це допомагає відстежити динаміку реклами та стратегію користувачів протягом часу.

Що потрібно знати про бібліотеку реклами?

Втім, бібліотека Meta не є чарівною паличкою. У цього інструмента є також і ряд особливостей, які необхідно враховувати перед його використанням:

  • Обмеженість інформації — Meta Ad Library надає інформацію про оголошення, але не надає детальної статистики по ключовим показникам (CTR або ROI).
  • Відсутність інформації про таргетинг — Meta Ad Library не надає можливості побачити конкретні налаштування аудиторії, лише сам контент.
  • Неможливість побачити всі оголошення — далеко не вся реклама доступна для перегляду. Наприклад, деякі типи реклами можуть бути приховані або не відображатися в базі.

Наявні недоліки не роблять Meta Ad Library не вартим уваги інструментом. Можливості, які надає бібліотека набагато ширші.

Як працює бібліотека реклами Facebook та Instagram?

Працювати з медіатекою Meta, Facebook та Instagram досить просто. Для цього навіть не потрібен акаунт у соцмережах корпорації, то ж дослідити бібліотеку оголошень може будь-хто.

Як отримати доступ до бібліотеки реклами?

Для доступу до бібліотеки достатньо просто ввести відповідний запит до пошукового рядка пошуковика або перейти за адресою facebook.com/ads/library/. Ще один варіант потрапити на головну сторінку інструменту — знайти відповідний розділ у Facebook Business Manager.

Пошук Google та бібліотека реклами | WEDEX

Як знайти необхідну інформацію з бібліотеки Facebook та Instagram?

Для швидкого пошуку необхідної інформації з бази бібліотеки реклами Facebook використовується рядок пошуку із двома параметрами. Алгоритм пошуку виглядає наступним чином:

  • Перш за все, слід обрати країну, на території якої працювали цікаві нам оголошення.
  • Далі необхідно обрати категорію: на вибір або всі оголошення, або лише соціальні та політичні питання.
  • Фінальний акорд — запит, за яким буде шукатися оголошення. Його вводимо у рядок пошуку.

Інтерфейс початкової сторінки Meta Ad Library | WEDEX

Наприклад, наш уявний бізнес виготовляє фірмовий жіночий одяг. Введемо відповідний запит до строки пошуку та подивимося результати.

Результати пошуку по оголошенням бібліотеки реклами Meta | WEDEX

Для більш влучного співпадіння можна використати різні ключи та отримати різні результати. Окрім того, великі компанії та бренди рідко обмежуються таргетингом для однієї країни, тож перевіряйте оголошення не тільки за ключовими словами, а й країнами.

Ще більше в аналізі допоможуть додаткові пошукові фільтри. Завдяки ним можна відсортувати оголошення за:

  • мовою;
  • рекламодавцем;
  • платформою показу;
  • типами медіафайлів (креатив);
  • статусом реклами (активна чи неактивна);
  • за датою.

Фільтри у бібліотеці Meta |  WEDEX

Фільтри досить гнучкі та дозволяють звузити або, навпаки, розширити коло пошуку оголошень.

На що звернути уваги під час аналізу оголошення Facebook?

Повернемося до нашого прикладу. Серед великої кількості оголошень ми знайшли одну найцікавіших для нас рекламу. Клікаємо на кнопку «Переглянути деталі» та уважно починаємо вивчати наповнення.

Розгорнута інформація про оголошення | WEDEX

Проаналізуємо детальніше:

  • Дата публікації — один із ключових аспектів аналізу оголошень конкурентів. Якщо креатив використовується довго, то ймовірніше за все він вийшов вдалим та зміг привернути увагу потенційних клієнтів. Втім, слід памʼятати, що актуальний декілька місяців тому креатив може не відповідати поточним тенденціям у ніші. Вивчайте також свіжі оголошення, які зʼявилися нещодавно.
  • Візуальне і текстове оформлення — дізнайтеся як саме конкуренти працюють з аудиторією. Іноді бізнес дублює публікацію з основної сторінки Facebook або Instagram, але часто креативи створюються спеціально для реклами, тому зверніть основну увагу саме на креативи.
  • Платформа — у цьому ж меню можна побачити де саме розміщувалося чи розміщується оголошення. Це дає змогу проаналізувати яку рекламу конкуренти та бізнес виставляє у Facebook, яку в Instagram, а яку і туди, і туди. Зазвичай це дає більше розуміння того, на що саме спираються бізнеси під час створення реклами для різних соцмереж.
  • Цільова аудиторія та ретаргетинг — за допомогою невеликої хитрощі можна дізнатися чи є рекламне оголошення ретаргетингом чи ні. Для цього подивіться в URL-адресу сторінки. Якщо серед параметрів буде щось на кшталт цього: utm_campaign=mof-retargeting, то ймовірніше за все, це оголошення було спрямоване на людей, які вже тим чи іншим чином взаємодіяли з акаунтом бренду. Пошук таких закономірностей допоможе підібрати оптимальні параметри таргетингових оголошень для вашого бізнесу.

Використовуючи Meta Ad Library можна дізнатися багато цікавого про креативи, а головне — мати змогу їх порівняти. Крім того, під час порівняння можна відокремити співпадаючі елементи, які слугуватимуть орієнтиром для створення найбільш оптимізованого підходу до формування креативів.

Для чого використовувати бібліотеку реклами Facebook та Instagram?

Перша та основна задача Meta Ad Library — надати бізнесу дані для аналізу. І хоча під час цього аналізу не вистачає деяких конкретних показників, бібліотека реклами має обширну підбірку оголошень, які можна дослідити.

Так, під прицілом може бути реклама, спрямована на різні напрямки. Наприклад, конкурент використовує більше посилань, картинок і тексту для Facebook, а для Instagram — лише відео чи картинки зі звуком. Знаючи, що ваша спільна цільова аудиторія віддає переваги саме таким оголошенням, працюючий підхід конкурента можна взяти на озброєння.

Відсутність творчої наснаги також можна вирішити переглядом Meta Ad Library. Застерігаємо лише від прямого плагіату та закликаємо до вдумливої адаптації та змін, які тільки покращать фінальне оголошення.

Ще один цікавий варіант використання Meta Ad Library — пошук помилок у стратегіях. Наприклад, ваш конкурент робить ставку на просування у Facebook, але повністю ігнорує інші напрямки. Але у вашій ніші саме Instagram є місцем максимальної концентрації користувачів. Що ж, настав час зайняти вільний інфопростір вашими оголошеннями.

Максимум ефективності для вашого бізнесу!

Команда WEDEX налаштує таргетовану рекламу, щоб ви могли залучати більше клієнтів саме там, де це потрібно. Розширте свою присутність в соцмережах вже зараз!

Як подивитися рекламу конкурентів в Інстаграм?

Подивитися оголошення конкурентів в Instagram можна двома способами, обидва з яких приведуть нас до бібліотеки Meta. Отже, варіант перший:

  1. У бібліотеці вводимо необхідні значення.
  2. У полі для ключів вводимо назву бізнесу.
  3. Переходимо за посиланням на відповідний профіль.

Тут можна подивитися активні або вже неактивні оголошення обраного рекламного профілю. Варіант другий:

  1. Заходимо в Instagram.
  2. Шукаємо профіль конкурента.
  3. Натискаємо «…»
  4. Серед інших пунктів обираємо «Про цей акаунт».

Нас спрямовує до тієї ж сторінки профілю у бібліотеці. 

Висновки

Бібліотека реклами Meta для Facebook, Instagram та інших продуктів компанії це надійний інструмент пошуку ідей та даних для креативів. На основі отриманих з бібліотеки даних можна проводити цілі дослідження оголошень конкурентів. Але не слід забувати про те, що через відсутність деяких важливих компонентів статистики, такий аналіз не можна вважати стовідсотковою істиною. Звертайте увагу на креативи, шукайте ідеї для оголошень та урізноманітнюйте підходи до реклами.

Павло Власюк
CMO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    17/12/2021
    Технічне визначення LSI – латентне семантичне індексування. Простіше кажучи, це слова та фрази, які використовуються для уточнення тематики та релевантності первинних ключових запитів або слова, що задають тематику. Ці слова допомагають пошуковим алгоритмам зрозуміти, де і як ви використовували ключову фразу на сторінці, щоб переконатися, що заголовок відповідають змісту.

    У 2025 році штучний інтелект (ШІ або AI) стає впевненим трендом та продовжує активно вживлюватися у всі маркетингові процеси компаній, значно впливаючи на їх ефективність та результативність.

    04/10/2021
    Якісні зовнішні посилання, що ведуть на сайт – це ефективний метод просування сайту в пошукових системах Google та Bing. Сукупність всіх зворотних посилань називається «посилання». Чим він більший, тим авторитетніший ваш ресурс виглядає в очах ПС.

    Останні статті по #Корисні поради
    29/05/2025
    Атрибут rel="canonical" — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.

    20/05/2025
    23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову