Контекстна реклама та її типи

#PPC 3 August 2018 Оцінити статтю

Що таке контекст – просто про складне

Контекстна реклама, контекст, PPC та інше – це назва одного й того самого. Якщо сказати просто – це показ необхідної інформації в певному місці вашої цільової аудиторії. Ця інформація може бути абсолютно різноманітною – це може бути інфо про товар, послугу, знижку або просто зображення (згадування) бренду для підняття його впізнаваності. Найчастіше подібна інформація має комерційний підтекст – пропонує щось купити чи замовити. Дуже рідко трапляється реклама, інформаційні ресурси чи матеріали без видимої комерційної вигоди. Але в результаті вся контекстна реклама приносить прибуток замовнику.

Залежно від зовнішнього вигляду, реклама поділяється на дві великі категорії: текстова та медійна. Судячи з назв, вже відразу можна зрозуміти, яка реклама та як виглядає.

Текстова реклама

Даний тип реклами має виключно текстову складову та повну відсутність будь-якого типу мультимедіа (картинок, відео, анімації). Зовнішній вигляд відрізняється залежно від майданчика, на якому вона розташовується. В кожного сервісу свій функціонал і вимоги. В основному показ такого типу контексту відбувається лише на сторінці SERP пошукових систем. Але дуже рідко при неправильному налаштуванні текстові оголошення з’являються на інформаційних сайтах партнерів рекламних майданчиків. Але це швидше виняток з правил, аніж закономірність.

Зовнішній вигляд текстової реклами Adwords

1

Зовнішній вигляд текстової реклами Директ

2

Медійна реклама

Даний тип реклами має якусь мультимедійну складову: картинку, відео, анімацію, звук тощо. І в залежності від наявності того чи іншого елемента, який так само ділиться на декілька підрозділів. Функціонал у всіх майданчиків для медійної реклами абсолютно різний. Тому варто уважно вибирати рекламний сервіс, щоб зовнішній вигляд оголошень був таким, як ви хочете.

Найпопулярнішими майданчиками для мультимедійної реклами на даний момент є:

Маленьких майданчиків величезна кількість, але акценту на цьому немає сенсу робити.

Медійна реклама також поділяється на декілька видів.

Банерна реклама

Даний тип реклами складається з привабливої ​​картинки або анімації і невеликої кількості тексту, що привертає увагу. Оплата при цьому може бути як за покази (pay-per-view – PPV), так і за кліки та переходи (pay-per-click – PPC).

Є особливий вид банерної реклами – тизерна. Основною відмінністю є дуже яскравий і різкий заголовок, можливо навіть абсурдний (схуднути за 5 днів на 15 кг). При цьому картинка підсвічується яскравими кольорами та анімаціями, які ріжуть очі на сайті відвідувачам.

Залежно від форм, розміщень і розмірів також ділять банерку на кілька типів.

“Реклама розтяжка” – рекламні блоки розміщуються над основним контентом сторінки на всю ширину браузера. При зменшенні розмірів екрана адаптуються під розмір.

3

4

5

«Медіа-річ» реклама – великі, що спливають на весь екран у вигляді модального вікна картинки. Вони можуть бути анімовані, статичні або зроблені за технологією flash. Супроводжуватись дані банера можу звуковим або музичним супроводом. Даний тип реклами дуже гарний та яскравий, але спосіб появи такої реклами може дратувати відвідувачів.

«Поп-андер» (pop-under) – реклама, що спливає, а точніше розгортається. При натисканні на перше рекламне зображення спливає нове рекламне зображення в новому вікні браузера з великим розміром або взагалі на весь екран. Подібні оголошення одні з найнабридливіших, оскільки постійно відкривають нові вікна браузера.

6

7
Банери імітації – це такий вид банерів, які дуже схожі зовні на різні месенджери Fb, Vk, Telegram, Viber і при цьому вони можуть бути анімовані під реальні. Зазвичай там вставлено привабливе фото чи ім’я – все для того, щоб ви клікнули по банеру. Але навіть якщо ви не натиснули на повідомлення, а спробуєте його закрити, то все одно спрацює перемикання на великий формат або перехід на іншу сторінку.

Відео реклама

Цей вид реклами досить новий і особливою популярністю почав користуватися приблизно з 2016 року, коли Google почала вводити в канал YouTube рекламу через рекламний кабінет Adwords і розробила різні типи реклами під час перегляду відео. Також за тенденціями стежать інші великі відеохостинги, такі як Vimeo, VideoClick, Rutube та інші.

За методом і часом показу реклама ділиться на кілька категорій.

Pre-roll (пре-рол) – відтворення реклами починається до показу основного відео. Дуже часто можна пропустити ролик після того, як ви переглянули його 5-10 секунд. Але її може і не бути, і ролик доведеться переглянути до кінця.

Mid-roll (мід-роли) – ролики, які відтворюються протягом перегляду основного відео, поки воно на паузі. Можливо, реклама буде показуватись декілька разів за весь перегляд. Кількість показів реклами залежатиме від популярності каналу. Чим популярніший канал, тим більше рекламних роликів.

Post-roll (пост-рол) – рекламні ролики, що відображаються тільки в кінці, після перегляду основного відео. Але популярність подібних типів реклами менша, ніж у перших двох, оскільки є можливість закрити сторінку без перегляду реклами.

Overlay (оверлей) – даний тип реклами спливає поверх перегляду основного відео, тому називається over – верхній, lay – шар. Спливаюче повідомлення може бути тексто-графічне або графічне з закликаючим текстом, а при натисканні перекидає на рекламну або посадкову сторінку. Даний тип реклами можна легко закрити без наслідку для сторінки і перегляду відео.

Текстово-графічна реклама

Це найпопулярніший вид контекстної реклами, оскільки поєднує в собі переваги як банерної реклами, так і текстової. Тобто людина відразу бачить і товар зовні, і короткий його опис. А якщо врахувати, що подібна реклама найчастіше показується «теплою» або «гарячою» аудиторією, то конверсія зростає досить добре. Також у подібні оголошення можна додавати певні акції та CPA блоки. Також якщо у вас популярний і розкручений бренд, саме оголошення можна зробити під дизайн сайту.

8

Іванченко Сергій Керівник групи пошукового просування
схожі статті
підписатися:
Види рекламних кампаній у Яндекс Директ
Види рекламних кампаній у Яндекс Директ
# PPC
Збір семантики
Збір семантики
# PPC
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
# PPC
Коментарі