Вказування авторства матеріалу сьогодні є не менш важливим параметром для ранжування ресурсу пошуковою системою Google, ніж звичні унікальність, нудота або спамленість. Для ефективного просування потрібно переконати пошуковик в експертності конкретного автора та його бездоганної репутації.
У цій статті ми спробуємо розібратися в найпопулярніших помилках, пов’язаних з оптимізацією зображень, а також розглянемо корисні фішки для цього вектору просування.
Таким чином, для охоплення потенційних клієнтів у контекстній рекламі можна підключати кілька методів націлення:
1. Аудиторії з параметром “Таргетинг”
2. Аудиторії у спостереженні
Складання семантичного ядра – це найважливіша та основна частина просування будь-якого сайту. Вміння правильно зібрати його – корисна навичка, а розуміти, що робити з отриманою інформацією – це вже мистецтво.
Якісні зовнішні посилання, що ведуть на сайт – це ефективний метод просування сайту в пошукових системах Google та Bing. Сукупність всіх зворотних посилань називається «посилання». Чим він більший, тим авторитетніший ваш ресурс виглядає в очах ПС.