Канібалізація ключових слів – це явище, коли кілька сторінок на сайті оптимізовані під одні й ті самі або схожі запити і конкурують між собою у видачі, тобто задовольняють одному чи схожому інтенту. Пошукова система не може визначити більш релевантну з них, і жодна із цих сторінок не отримує ТОП позицій, що знижує органічну ефективність сайту.
Показники відвідуваності та позиції сайту в пошукових системах змінюються доволі часто, для їх виявлення необхідний постійний моніторинг. Причинами можуть бути як оновлення пошукових алгоритмів так і введення санкцій, ручних або автоматичних.
Google був офіційно запущений 24 роки тому в 1998 році. З тих пір багато чого змінилося, але одне залишилося незмінним. Якщо ви просто зможете зосередитеся на основах, то все одно – досягнете успіху в Інтернеті.
Google Business Profile (GBP) – це безкоштовний інструмент, який дозволяє вам впливати на те, як ваш бізнес відображається в пошуку Google, на Google картах і в покупках Google. Використовуючи цей інструмент, ви можете зв’язуватися з клієнтами, публікувати оновлення для бізнесу, складати список продуктів або послуг тощо.
Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.