Що таке арбітраж трафіку?

Що таке арбітраж трафіку?
Що таке арбітраж трафіку?

Одним із популярних способів заробітку в Мережі в Україні є арбітраж трафіку. Варто пам’ятати, що всі, хто зараз є ТОПовими арбітражними, колись починали з нуля. Хоча новачків може лякати невідоме поняття, що таке арбітраж трафіку і, як з ним працювати, але розібратися зможе кожен, навіть якщо вперше почув ці слова.

Кількість користувачів інтернету та Google щоденно зростає, і, чим швидше розвиваються технології реклами, тим більш популярним буде й арбітраж. Саме тому інвестиції у сферу постійно збільшуються, а за даними українських експертів бюджет на арбітражний трафік зростатиме кожен рік на 15%, як мінімум до 2025 року.

У цій статті ми пояснюємо максимально зрозуміло, що таке арбітраж і трафік, і як на цьому отримати чималий прибуток.

Що таке арбітраж трафіку | WEDEX

У чому суть арбітражу трафіку

Простими словами, арбітраж трафіку – це один зі способів заощадити бюджетні кошти на рекламу товарів чи послуг. Весь сенс зводиться до того, що оплата фахівцеві йде тільки після залучення на сайт користувачів та отримання замовником клієнтів.

Арбітражник – це спеціаліст, який декількома способами одночасно збільшує кількість трафіку на сайт замовника через Google та інші ресурси в інтернеті. Замовник у свою чергу отримує продажі і сплачує відсоток зі свого прибутку арбітражнику. Фахівець самостійно обирає рекламну стратегію, яка, на його думку, підходить для кожного окремого випадку, залучаючи різні канали.

Подивимось на прикладах, яким чином працює аффілейт-менеджер.

  • Замовниця в’яже унікальні купальники ручної роботи вартістю 2500 грн кожен. Арбітражник обирає для залучення клієнтів соцмережі: Фейсбук, Інстаграм та додатково викладати відео у Тік-тоці. Створює чи редагує існуючі акаунти, публікує пости та налаштовує таргетинг. За кожного покупця отримує 500 грн, які додає до вартості купальника. Таким чином виріб продається за 3000 грн, а різниця є винагородою спеціалісту за зроблену роботу.
  • Є інший варіант – використання платформ-посередників (CPA-мереж). Такі сервіси є своєрідним гарантом, що партнери, замовник та арбітражник, виконуватимуть свою роботу чесно. СРА-мережі платні і за свої послуги знімають комісію, що складає приблизно 30% від продажів. Тут заробіток розраховується так: 2500 грн – 750 грн (комісія платформи) – 500 грн (комісія арбітражника) = 1250 грн.

У другому варіанті замовниці менш вигідна така співпраця, але, з іншого боку, є гарантії, що кількість отриманих замовлень буде більш стабільною. Який спосіб роботи обирати – вирішувати кожному окремо, але спочатку варто спробувати обидва, щоб зрозуміти всі плюси і мінуси.

6 типів арбітражного трафіку

Розглянемо, які існують види арбітражу трафіку, і те, чим саме вони відрізняються один від одного. В цілому, відмінності у тому, яким чином користувачі потрапляють на сайт замовника.

6 типів арбітражного трафіку | WEDEX

  1. Прямий – це коли користувачі вручну вбивають адресу вашого веб-ресурсу або щоразу переходять на сайт зі своїх закладок.
  2. Органічний означає, що користувачі шукають товари чи послуги у пошуковій системі типу Google та переходять саме на сайт замовника для перегляду та ознайомлення з запропонованими товарами чи послугами, а потім – замовлення.
  3. Реферальний приводить потенційних клієнтів через посилання на сторонніх ресурсах, як-от партнерські портали, мобільні застосунки чи месенджери.
  4. Платний – це варіант, коли користувачі клікають на грамотно створені абрітражником оголошення в контекстній рекламі, таргетованій у соцмережах, банери та інше.
  5. Трафік із соцмереж приводить зацікавлених користувачів зі сторінок у соціальних мережах. Як було вже наведено у прикладі вище, це може бути, наприклад, Інстаграм, Фейсбук, Тік-ток та подібні.
  6. Невизначений арбітражний трафік є найбільш загадковим явищем. Користувачі приходять на сайт замовника, але неможливо відстежити звідки. Це трапляється через використання ними VPN, анонімайзерів або проксі-серверів.

Зазвичай для отримання якомога кращого та швидшого результату вебмайстер-арбітражник користується платним трафіком, налаштовуючи рекламу товарів та послуг, що приводить максимальну кількість зацікавлених «теплих» клієнтів до замовника. Але для охоплення цільової аудиторії саме таким чином потрібно мати стартовий бюджет, який можна витратити на оплату просування.

Також важливе вміння аналізувати ефективність всіх видів створеної реклами та оптимізувати її так, щоб збільшувати кількість переходів на сайт замовника, витрачаючи менше своїх коштів. Зекономити є можливість тільки, якщо арбітражник давно розкручує себе або інших у Мережі та має завчасно напрацьовану базу – свій активний Телеграм канал, сайт чи блог, сторінки у соцмережах. Такий трафік буде або дуже дешевим, або навіть безкоштовним, що дуже вигідно і дає можливість заробити на арбітражі легше та швидше.

Повертаючись до тих, хто тільки почав вивчати, що таке арбітраж, та вирішив спробувати себе у професії, зазначимо: ніколи не пізно починати з нуля. Конкуренція у ніші в Україні не настільки велика, а у грамотного спеціаліста завжди буде черга з бажаючих скористатися послугами.

Як заробити на арбітражі трафіку

Якщо у вас виникло бажання отримати нову інтернет-професію та отримувати прибуток онлайн, то прибуток на арбітражі є одним із актуальних та ефективних способів в Україні.

Наприклад, розглянемо схему арбітражної мережі на заробітку на рекламній кампанії, де визначена оплата за кліки. Нехай вартість одного кліка на оголошення – 0,2 долара. Розмістити таке оголошення чи банер можна на сторонніх сайтах чи у себе на лендингу, який завчасно розкрутили. Арбітражник пропонує своєму замовнику купити клік за ціну, що є на 1 долар більше, тобто за 1,2 долара. Таким чином, ви отримуєте трафік дешевше, а продаєте дорожче – різниця буде вашим прибутком.

Три способи арбітражу трафіку

В інтернеті багато хто висловлює думку, що арбітраж є чимось незаконним, проте це пишуть люди, які не розуміють, у чому суть, і навіщо воно взагалі потрібно.

Перенаправлення трафіку між ресурсами ніяк не пов’язане зі спамом чи нав’язливою рекламою за умови, що арбітражник використовує «білі» методи, про які поговоримо нижче.

Є 3 основні способи арбітражу:

  1. Дозволені по закону України тематики легко просувати і такий арбітраж трафіку якісно виконує свої функції та приводить ліди на сайт замовника. Наприклад, ви можете перенаправити користувачів з веб-ресурсу, що продає дерматологічні засоби на сайт декоративної косметики, продемонструвавши вигідні пропозиції останнього.
  2. Далі йде спосіб, що передбачає невеликі хитрощі зі сторони вебмайстра. Його називають сірим, тому що фахівець може привертати увагу користувачів незвичними банерами, на яких буде картинка та інтригуючий напис. Це зацікавіть відвідувача, і він клікне на створений креатив, тим самим перейшовши на потрібний замовнику сайт.
  3. Останньою, найменш бажаною для використання, є чорна лідогенерація. Вона передбачає умисне обдурювання користувачів, які через незнання перейдуть за посиланням на ресурс, який принесе їм шкоду.

Далі розберемо докладніше, чим відрізняється «білий» трафік від «чорного».

Що таке білий і чорний арбітраж

Весь потік потенційних клієнтів, що йде на сайт, розділяється на «білий» та «чорний». Відмінність методів у їх законності та прозорості.

«Білий» – безпечний та стабільний, проте щоб його використовувати, потрібно мати гарний бекграунд знань та умінь, а на його реалізацію витрачати більше часу та зусиль.

Спосіб підходить для якісної результативної реклами та розкрутки компаній у Google та на інших ресурсах, різноманітних інтернет-магазинів та постачальників послуг, що працюють максимально прозоро. Такі замовники послуг арбітражників завжди надають своїм потенційним клієнтам повну актуально інформацію про свою діяльність та її особливості, тож фахівцю не потрібно щось вигадувати та йти на обман під час залучення трафіку. «Білий» арбітраж актуальний, наприклад, для просування навчальних курсів, інтернет-магазинів з продажу одягу чи взуття, дитячих товарів чи предметів побуту.

«Чорний» трафік на перший погляд вигідніший, адже може приносити більший прибуток за коротший час, але й ризики занадто великі.

Легко потрапити під блокування та отримати штрафні санкції пошукової системи. Цим методом намагаються розкрутити веб-ресурси у Google, що мають на меті обманювати своїх користувачів будь-яким способом чи навіть можуть містити у собі віруси. У Мережі можна зустріти сайти, що пропагують азартні ігри, казино чи ресурси, що пропонують букмекерські послуги, тобто, приймають ставки на різні події. Зрозуміло, що ці послуги не надають користувачу ніяких гарантій успіху, що вважається незаконним заволодінням коштів. Щоб уникнути заборон зі сторони закону, володарі таких ресурсів мають викручуватися та обманом привертати увагу клієнтів.

Арбітраж трафіку: з чого почати і на що звернути увагу

Щоб заробити гроші на арбітражі трафіку, потрібно розуміти деякі нюанси. Перш за все, – це розуміння, кому, яким чином і де показувати рекламу. Для отримання потрібного результату варто починати із рекламних кампаній з мінімальним рекламним бюджетом, тестувати і знаходити найбільш вигідні варіанти і використовувати їх у роботі.

Етапи роботи арбітражника | WEDEX

Етапи роботи арбітражника наступні:

  1. Визначте нішу. Вивчіть ринок та дізнайтеся, які саме ніші зараз найбільш затребувані для арбітражу трафіку. Наприклад, у 2022 році в Україні найпопулярнішими для реклами у Google були мода, електроніка та товари для дому. Ніша може бути якою завгодно, починаючи від маркетингу та освіти, закінчуючи специфічними товарами для тварин чи спорту. Тут є лише одне важливе правило – пам’ятати, що вища ціна за клік дасть вам більший прибуток.
  2. Виберіть інструменти для залучення цільової аудиторії. Якщо ви ще не знайомі з ними, вивчайте та тестуйте. SEO просування, аналітичні сервіси типу Google Analytics, платна реклама у Google, соцмережах та на YouTube, платформи для купівлі реклами та інші інструменти стануть вам у нагоді. Не забувайте, що спочатку краще запускати рекламні кампанії із мінімальним бюджетом, щоб уникнути великих витрат та розчарувань.
  3. Оберіть модель аффілейт-маркетингу, за якою працюватимете. Їх існує чотири:
  • CPC (cost per click) – прибуток за рахунок клікання по рекламним оголошенням;
  • CPA (cost per action) – оплата за виконану цільову дію відвідувачем на сайті вашого замовника (підписка на розсилку, додавання товару у кошик);
  • CPI (cost per install) – арбітражник отримає гроші тільки після встановлення користувачем додатку замовника;
  • CPL (cost per lead) – кошти надходять після завершення реєстрації відвідувача.

Зверніть увагу, що немає чіткого правила щодо вибору лише однієї моделі. Все залежить від загальної стратегії просування проєкту, яку ви для себе обрали.

     4. Створюйте цікавий та унікальний контент для проєкту, з яким вирішили працювати. Таким ресурсом, де працює не тільки сліпе seo з ключовими запитами, але й корисним для людей, буде цікавитись більша кількість потенційних клієнтів, а якісний візуал та текстове наповнення сприятиме нативній рекламі – добровільним репостам, що підвищуватимуть прибуток арбітражника та замовника.

      5. Оптимізуйте та масштабуйте рекламні кампанії після тестування. Без аналізу результатів та їх покращення якісний арбітраж трафіку неможливий.

Останнє, але не за важливістю, – вкладайте гроші та час у саморозвиток. Ринок арбітражу постійно змінюється, і для отримання більшого доходу варто знайомитися з новими інструментами, алгоритмами, слідкувати за трендами.

Підведемо підсумки

Аффілейт-маркетинг цікавий різноманіттям задач для арбітражника та вигідний для замовника через наявність потоку клієнтів без докладання зусиль з його сторони. Але цей інструмент не дуже стабільний і результат на виході, тобто прибуток, залежатиме від багатьох факторів.

Досвідчений арбітражник має володіти знаннями у різних сферах:

  • розуміти, як виділити цільову аудиторію;
  • підбирати необхідні джерела надходження потоку потенційних клієнтів та вміти аналізувати їх ефективність;
  • створювати рекламні повідомлення або налаштовувати рекламні кампанії за всіма правилами продажів;
  • оптимізувати отримувану конверсію та коефіцієнт окупності;
  • оперативно вносити зміни у свої рекламні кампанії задля покращення прибутковості.

На перший погляд все складно, але розібратися та з часом отримувати прибуток більше $1000 за місяць цілком можливо. Тестування відразу декількох варіантів просування продукту, наявність технічних навичок і креативності дасть бажаний результат. Якщо маєте бюджет для початкових вкладень та трохи авантюризму – обов’язково спробуйте себе у цій цікавій та прибутковій сфері.

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

    17/04/2024
    У гонитві за цифровою присутністю та конкурентоспроможністю розуміння основ SEO стає необхідністю для кожного власника веб-ресурсу. Аспекти, які ми опишемо далі, лежать в основі функціонування пошукових систем і визначають видимість сайту в онлайн-просторі.

    13/10/2021
    Складання семантичного ядра – це найважливіша та основна частина просування будь-якого сайту. Вміння правильно зібрати його - корисна навичка, а розуміти, що робити з отриманою інформацією - це вже мистецтво.

    Останні статті по #SEO
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову