Створення метатегів Title/Description

Створення метатегів Title/Description
Створення метатегів Title/Description

Можливості Інтернету безмежні. І пошук інформації – лише мала частка, хоча дуже значна. Якщо не йдеться про пошук повноцінних даних, далі першої сторінки пошукового запиту ніхто не заходить. Саме тому за позицію в топ-10 видачі Google або Bing іде запекла боротьба. Щоб претендувати на «місце під сонцем», необхідно заглибитись у питання про те, які саме сайти з’являються на перших рядках і чому.

Сніппет у пошуковій видачі

Заголовок та опис у пошуковій видачі Google

Що таке Description та Title

Правильно складені та написані метатеги – важлива частина пошукового просування.

Будь-який сайт – це набір тегів та html-код. Коли людина запитує, пошукові алгоритми знаходять необхідну інформацію за ключовими критеріями. За це, окрім іншого, відповідають meta tags, що в перекладі з англійської буквально означає елементи розмітки. Від того, наскільки правильно написано метатеги, залежить увага алгоритму, приділена сайту, і те, на якому місці ресурс виявиться. Основні елементи, пов’язані з сортуванням сайтів:

  • Title (тайтл) – найбільш актуальна мета щодо пошукового запиту, заголовок сайту відображається на сторінці браузера, якщо навести на вкладку мишкою;
  • Description (дескрипшен) – другий за значущістю параметр, короткий опис сторінки з видачі, безпосередньо на сайті даний текст користувачем не видно, тег використовується алгоритмом пошуку для релевантності сторінок;
  • keywords (кейвордс) – застарілий машинний тег, видимий тільки для пошукових систем, перелік ключових слів, актуальних для тіла посадкової сторінки;
  • заголовки H(1, 2, 3…) – координатори важливості тега, що розбивають інформаційний текст на логічні блоки.

Заголовок H1

Заголовок H1 на сторінці та у вихідному коді

Правила заповнення мета

Як правильно скласти та написати метатеги? В цьому допоможе знання основ. Головний тег сторінки – title (тайтл). Він має значення для пошукової системи та для користувача, тому складність його формування підвищена, потребує креативності. «Всередині» сайту заголовок міститься в тег. Кількість символів у реченні зазвичай становить 70-80 знаків. Title складається з основного та додаткових ключових запитів статті, де на початку (ліворуч) зазвичай вказується головний ключ, а після тире – збірна складова з другорядних запитів.

Title у браузері

Крім пошукової видачі, title сторінки відображаються в браузері в назві вкладки

Як правильно скласти тег Description

Description не менш складний у формуванні. Для користувача цей метатег – це короткий, продає пропозицію, що коротко викладає корисний зміст сторінки. Раніше встановлювалося обмеження символів – не більше 300 знаків, але тепер часто зустрічаються й більш довгі описи. Насамперед вказується найбільш частотне ключове слово чи запит. Приклад оформлення коду. Тільки з огляду на ці правила можна правильно скласти та написати метатеги для сторінки сайту.

title та description у вихідному коді сторінки

Title та Description у вихідному коді сторінки

Оптимізація метатегів

SEO-оптимізація – набір правил і вмінь, що дозволяють зробити сторінку більш «привабливою» для користувачів і пошукового алгоритму. І складання метатегів є їхньою важливою частиною.

Актуальна умова кожного тега – унікальність. Не лише серед сторінок одного сайту, а й за умов загальної конкуренції. Title та Description не повинні бути складені однаково, а також збігатися з заголовками текстового наповнення. Підвищити впізнаваність бренду або магазину можна в тому разі, якщо написати назву в кінці Title на кожній посадочній сторінці. У випадку з Description цей метатег потрібно зробити максимально привабливим для користувача.

Правильно скласти та написати метатеги для сторінки складно. Робота з підготовкою контенту буде безглуздою, якщо пошуковик не надаватиме пріоритету даному ресурсу. В питаннях SEO-оптимізації надійний і гарантійний варіант – довіритись професіоналам.

Сергій Іванченко
CEO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Завдяки автоматизації, аналітиці даних та торгам у режимі реального часу Programmatic реклама дозволяє оптимізувати витрати та значно підвищити ефективність кампаній.

    Pозглянемо основні типи клієнтів, їх характерні риси і найбільш дієві підходи до взаємодії з кожним.

    З урахуванням можливостей, які надає Prom.ua, не дивно, що велика кількість підприємців розглядають можливість створення інтернет-магазину на базі цього маркетплейсу.

    Останні статті по #SEO
    Дорожня карта проєкту (roadmap) — це високорівневий документ. Він відображає цілі, ключові етапи, релізи та орієнтовні строки, але не деталізує щоденні завдання.

    Лонгрід — це не формат заради формату. Для бізнеса це інструмент позиціонування, воронки та довіри.

    У діловому та контентному середовищі грамотність тексту має ключове значення. Кожен неправильно написаний документ, допис у соцмережах або стаття можуть вплинути на репутацію компанії або автора.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову