Встановлення лічильників Аналітики/Clarity

Встановлення лічильників Аналітики/Clarity
Встановлення лічильників Аналітики/Clarity

Лічильники пошукових систем – так званий мінімальний джентльменський набір кожного інтернет-маркетолога, а також будь-якого власника сайту, якому небайдужа статистика відвідуваності ресурсу.

Графік Google Analytics

Сервіси веб-аналітики не просто фіксують кількість переходів сторінками порталу, але надають докладний аналіз поведінки аудиторії: кількість часу, проведеного на конкретному розділі ресурсу, територіальну приналежність кожного відвідувача та багато іншого. Вивчення отриманих через лічильники даних допомагає коригувати маркетингову стратегію та взаємодію з клієнтами.

Що дають лічильники Google Analytics та Microsoft Clarity?

Те, що системи збору статистики потрібні тільки досвідченим професіоналам, – велика помилка. Лічильники потрібні всім, кого цікавить відвідуваність сайту та збільшення конверсії. Встановлена ​​на сайті веб-аналітика допомагає аналізувати:

  • аудиторію сайту та її поведінку;
  • конверсію (кількість активних користувачів ресурсу);
  • юзабіліті (зручність сайту для відвідувачів);
  • джерела трафіку.

Гугл Аналітика та Microsoft Clarity – найпоширеніші сервіси збору веб-статистики. За набором функцій і даних системи дуже схожі. Вони безкоштовні, легко встановлюються та збирають основні відомості про аудиторію сайту (вік, стать, країна, час, проведений на сторінках ресурсу).

Створення лічильника та додавання на сайт коду Гугл Аналітики

Почати потрібно зі створення облікового запису Google. Після входу в профіль слід перейти на сторінку Google Analytics. Робота починається з додавання облікового запису для ресурсу, аналіз якого проводитиме лічильник.

Добавление аккаунта Google Analytics

Далі при створенні системи аналітики слід зазначити наступні дані:

  • тип ресурсу (сайт/мобільний додаток);
  • назва облікового запису;
  • назва та URL порталу;
  • сфера діяльності (вибрати зі списку);
  • часовий пояс (вибирається з орієнтацією на цільову аудиторію).

Добавление сайта в Google Analytics

Після заповнення всіх рядків потрібно натиснути кнопку «отримати ідентифікатор відстеження». Виглядатиме він так: Код Аналітики

Отриманий код потрібно встановити на сайт. Зробити це можна двома способами:

  • розмістити код на всіх сторінках, що відстежуються, в розділ;
  • використовувати Google Tag Manager (під час налаштування ввести не код, а ідентифікатор відстеження).

Створення лічильника та додавання на сайт кода Microsoft Clarity

Робота починається з реєстрації на платформі Microsoft. Після активації облікового запису користувачу доступні всі наявні сервіси, зокрема Clarity. Для отримання коду натискаємо кнопку «Новий проект».

Microsoft-Clarity-1

Потім задаємо налаштування для лічильника у вкладці «Загальні». Необхідно вказати:

  • ім’я лічильника;
  • URL-адреса сайту
  • категорія сайту.

Microsoft-Clarity-2

Після завершення налаштувань необхідно встановити код лічільника на всі сторінки веб-ресурсу для максимально коректного збору статистики. Це можна зробити за допомогою Google Tag Manager або вручну.

Microsoft-Clarity-3

Встановлення лічильників у різних CMS

Алгоритм установки лічильника залежить від системи управління сайтом. Ми розглянемо принцип роботи з платформами Вордпрес, Джумла, Бітрікс.

На WordPress лічильник можна завантажити двома способами:

  • Встановити плагін і прописати там номер лічильника.

В адмінці у вкладці Плагіни потрібно вибрати «Додати новий». У вікні пошуку ввести “google analytics” або “microsoft clarity”). Вибираємо плагін, що сподобався, і встановлюємо. Після завантаження та встановлення плагіна вводимо номер лічильника в його налаштуваннях.

Пошук плагінів WordPress

  • Завантажити код на сторінку вручну.

На панелі адміну вибираємо розділ «Зовнішній вигляд», а там параметр «Редактор». У спливаючому вікні знаходимо розділ «Заголовок» (header.php), куди вносимо наявний код всередині тегів….і…..

Вибір розділу

Встановлення лічильника на систему Joomla проходить таким чином:

  • Заходимо до адмін-панелі сайту. Вибираємо вгорі “Розширення” – “Менеджер модулів”. Тиснемо у правому верхньому кутку на «Створити».

Додавання лічильника в Joomla

  • У вікні потрібно вибрати параметр «Довільний HTML код». Там заповнити поле Заголовок. У полі “Показати заголовок” вибрати “Ні”; у полі «Включено» –«Так»; «Доступ» – «Всі».
  • Далі прогортаємо сторінку вниз і у вікно тексту користувача вставляємо код лічильника.

Алгоритм завантаження коду на платформу Бітрікс:

  • Відкриваємо адмін-панель сайту. В лівому стовпці знаходимо пункт «Налаштування». Зі списку вибираємо «Налаштування продукту» – «Сайти» – «Шаблони сайтів».

Редагування шаблону в Бітрікс

  • Далі вибираємо шаблон для лічильника, відкриваємо його. У текстове поле вводимо код.

Microsoft-Clarity-4

Зберігаємо зміни. І лічильник відображається на кожній сторінці сайту.

Підведемо підсумки

Без встановленої на сайт системи збору аналітики неможливе повноцінне просування ресурсу та продукту, який продає компанія. Лічильники пошукових систем дають предметне уявлення про аудиторію сайту, допомагають виявити їх інтереси та переваги, зафіксувати конверсію та оцінити юзабіліті ресурсу.

Справа в тому, що конкуруючі між собою системи (Гугл і Bing) не повністю діляться один з одним даними: лічильники Google збирають повну інформацію тільки зі свого пошуковика, а Bing – зі свого. У зв’язку з цим для кожного оптимізатора актуальна робота одночасно з двома системами веб-аналітики.

Сергій Іванченко
CEO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    18/12/2024
    Структура кожного сайту буде унікальною, як і окремо взятий бізнес. Так, у всіх великих веб-ресурсів вона буде схожою, але все ж орієнтованою на конкретний продукт та особливості цільової аудиторії. У більшості випадків використовується класична лінійна чи деревоподібна структура через їх зрозумілість для користувачів та швидкість індексації пошуковими роботами.

    Рекламний кабінет Фейсбук - один із ключових інструментів для просування бізнесу в інтернеті. Будь-який користувач цієї соцмережі, який запускає рекламні оголошення, стикається з необхідністю стежити за станом свого облікового запису.

    06/06/2024
    Стратегія SEO-просування сайту – це загальний план дій щодо конкретного сайту, який охоплює певний проміжок часу та допомагає досягати поставленої мети. Розробка і втілення SEO-стратегії в життя – це база просування сайту, без якої досягнення хорошого результату неможливе.

    Останні статті по #Analytics
    19/06/2025
    Кожне оновлення Google — це зміни в алгоритмах пошуку, які можуть вплинути на видимість вашого сайту. Іноді це незначні правки, іноді — масштабні Core Updates, що переналаштовують принципи ранжування.

    18/06/2025
    Картинки вже давно стали невідʼємною складовою SEO сайту та вимагають особливої уваги до себе не тільки зі сторони SEO-спеціалістів, а й веб-розробників.

    17/06/2025
    Пошукові роботи сканують усі наявні в мережі сайти для того, щоб з’ясувати їхню відповідність до конкретної тематики. Коли Google зрозуміє, до якої категорії відноситься веб-ресурс або конкретна сторінку, він почне рекомендувати її користувачам.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову