Зміст статті

Перша сотня, а потім тисяча підписників – особливе число для кожного блогера. Це ознака того, що контент пройшов випробування якістю у поки що невеликої кількості підписників, але при цьому процес почав приносити свої плоди. Перш, ніж розглянемо, як набрати підписників в Інсті, звернемо увагу на те, для чого вони вам потрібні.
- Розкрутка бізнесу. Власники кафе, магазинів одягу, інструментів, салонів краси, інтернет-магазинів можуть спокійно залучати споживачів до свого бізнесу через Інстаграм. Плюсом цієї соцмережі є те, що в ній можна розкрутити практично будь-який бізнес – від приватного майстра з надання косметичних послуг до заводу, що випускає та продає металоконструкції.
- Заробіток. Блогери з великою аудиторією отримують прибуток: вони продають рекламу чи свої послуги та продукти. Чим більше у вас підписників, тим вищою є плата за рекламну публікацію.
- Просування власного бренду. Якщо ви фахівець у певній галузі, то завдяки Instagram-акаунту можна розкрутити ваш бренд. Користувачі знатимуть вас як чудового бізнес-тренера, програміста чи психолога.
- Розвиток творчості. Пишете музику, вірші, вишиваєте чи малюєте картини? Для просування творчості один із найкращих майданчиків – Інстаграм.
Як набрати підписників в Інстаграмі безкоштовно
Цей варіант допоможе підвищити в Instagram кількість аудиторії без накрутки і ґрунтується він виключно на внутрішньому функціоналі соцмережі. Одні методи діють за принципом «маркування» – вами задаються геотеги, хештеги та ін, а соцмережа автоматично створює рекомендації для користувачів. Інші інструменти працюють на різноманітності контенту. Інстаграм дає можливість створювати пости у різноманітних форматах, що дозволяє кожному блогеру досягти своєї цільової аудиторії. Саме цим ви і користуватиметеся, щоб збільшити охоплення і шанс того, що в Інсті помітять ваш профіль.
Ключові слова та #хештеги
Один із важливих моментів, який не слід залишати по-за увагою – шапка профілю. Вона є вашим «обличчям», справляє перше враження і дає відповідь, що відбувається в акаунті. Цікавий текст та застосування ключових слів у шапці повідомляють про переваги вашого бренду та впливають на збільшення підписок та продажів. Тому пишіть коротко та ясно, Instagram дає вам для цього 150 символів. Хештеги допоможуть отримати нових підписників та підвищити охоплення лише, якщо матимуть відношення до теми вашої публікації. Високочастотні теги краще не використовувати, є ймовірність того, що ваш пост загубиться. Найкраще задіяти середньочастотні теги (під ними розміщено від 10 до 500 тисяч публікацій) або низькочастотні – менше 10 тисяч постів. Напевно, вони приведуть вашу цільову аудиторію. Одна порада: коли пишете хештеги, придумайте кілька власних універсальних міток, якими ніхто не користується. Це створить зручний перехід серед ваших постів. Найкраща кількість тегів під публікацією – до десятка.
Геотеги
Вказуйте геотеги у своїх постах. Якщо у вас є бізнес, наприклад, у певному місці ви надаєте свої послуги, геомітку можете ставити не лише ви під своїми постами, а й ваші клієнти. При цьому інші користувачі її побачать, ознайомляться з публікацією та профілем і, якщо їм все сподобається, обов’язково підпишуться. Сенс у геотегах є, навіть, якщо бізнесу у вас поки що немає. Вони будуть корисні користувачам, яким цікаве життя свого міста. Таким чином, це один із гарних способів залучити підписників.
Участь у челенджах
Це також один з відмінних способів отримати свою аудиторію в Інстаграм. Челлендж – це певний виклик, який власник профілю кидає іншим користувачам після здійснення деяких дій. Основне в них – це не тільки щось зробити, а зацікавити аудиторію, щоб люди за вами повторили (прийняли ваш виклик та кинули своїм знайомим). У тому випадку, якщо контент близький багатьом, його коментуватимуть, репоститимуть або відзначатимуть вас у сторіс і публікаціях, що в свою чергу привабить нових людей.
Взаємна реклама
Один із найкращих варіантів як швидко набрати підписників в Інстаграмі – це взаємний піар. Головна умова – потрібно уважно вибрати партнера. У вас має бути схожа цільова аудиторія та приблизно однакова її кількість. І, ясна річ, обговоріть умови партнерства. Наприклад, магазин, який здає сукні в оренду, та фотограф можуть пропіарити один одного (у них майже однакова цільова аудиторія і є ймовірність співпраці). Тому такий тандем дасть приріст підписників.
Коментування блогерів
Все, що потрібно робити – писати оцінку під постами блогерів зі схожою цільовою аудиторією, пропонувати свої ідеї, ставити запитання. Вам потрібно м’яко виділитися серед інших користувачів, проявляти активність, компетентність та інтерес, і вас обов’язково побачать нові можливі підписники.
Використання інтерактивних сторіс
Звичайні сторіс у вашому профілі навряд чи залучать нову аудиторію. А ось інтерактивні сторіс – стікери «add yours» зроблять свою справу. Сенс їх у тому, що абсолютно будь-який користувач може взяти участь в обговоренні теми та відповісти своїм відео чи фото на чужу сторіс. Це чудовий варіант для просування вашого профілю.
Reels
Цей розділ дає можливість розмістити відео тривалістю від 15 до 60 секунд. За допомогою Reels ви знайдете підписників та привернете інтерес до аккаунту. Алгоритми Інстаграм часто виводять відео, зроблені в Reels, в рекомендації. Скористайтеся цим лайфхаком, щоб випередити конкурентів та швидше набрати свою аудиторію.
Відмітки на публікаціях
Увагу до вашого блогу також привернуть посилання на вашу сторінку, розміщені іншими користувачами. Якщо ви попросите знайомих, клієнтів або друзів відзначати вас у постах чи сторіс, зможете швидше зібрати цільових підписників.
IGTV
Це ролики тривалістю до 1 години. За цей час ви встигнете детально розповісти про всі переваги вашого продукту чи послуги, показати його та відповісти на всі питання, які цікавлять користувачів. Функція зручна тим, що можна зберігати записи ефірів. Цей інструмент, як і попередній, допомагає підвищити охоплення та покращити впізнаваність профілю. Якщо ви систематично викладатимете цікавий, корисний і неповторний контент, залучити нову аудиторію буде легше.
Ручний масфолловінг та маслайкінг
Суть цього методу полягає в тому, що ви підписуєтеся на інших користувачів і ставите лайки їхнім постам. Головне – потрібно дотримуватися лімітів Instagram і підписуватися не на перші профілі, що попалися, а на цільову аудиторію. Побачивши у себе на сторінці повідомлення про підписку та лайки, користувач обов’язково зайде на вашу сторінку, ознайомиться з публікаціями та, швидше за все, підпишеться у відповідь.
Розіграші, конкурси та гіви
Проведення подібних заходів також допоможе збільшити аудиторію вашого облікового запису. Ви можете розіграти серед своїх підписників все, що забажаєте: консультацію, книгу, новий гаджет чи свою послугу. Наперед продумайте всі умови. Наприклад, учасники повинні підписатися на ваш профіль та написати коментар під постом, в якому йдеться про конкурс, або відзначити інших користувачів, або підписатися на конкретні аккаунти. Переможця можна вибрати кількома способами: вручну або за допомогою спеціальних програм.
Розсилка повідомлень у директ
Цей метод хороший тим, що допоможе привернути увагу людини, тому писати потрібно не з проханням про підписку чи лайки, а щось цікаве. Наприклад, повідомте про майбутній конкурс або про те, що у вас з’явилося щось нове та особливе. Тільки не забувайте, що на кількість надісланих повідомлень також є ліміти. Якщо ваш профіль існує менше трьох місяців, ви можете надіслати лише 30 повідомлень на день. Якщо обліковому запису від трьох до шести місяців – 40 повідомлень. Якщо сторінка старша шести місяців, сміливо надсилайте до 50 повідомлень на добу. Важливо дотримуватися цих лімітів, інакше ризикуєте досягти блокування.
Платні методи залучення нової аудиторії
Про те, як швидко набрати підписників в Інстаграмі, розкажемо нижче. Користуватися лише безкоштовними способами непросто, а платні варіанти значно прискорять цей процес.
Таргетована реклама
Це спосіб онлайн-реклами, за допомогою якого показуються оголошення для конкретної цільової аудиторії та з певними заданими опціями. Кожен із етапів таргетування реклами вимагає детального аналізу. До них відносять: правильне створення оголошень, розподіл аудиторії, підрахунок витрат. При цьому, результат від таких дій просто величезний. Навіть якщо ви поки що новачок та підписників у вас не так багато, варто організувати перше таргетування з незначним бюджетом. Ви самі переконаєтесь у дієвості цього інструменту, коли побачите, як зросла кількість ваших підписників у Instagram.
Реклама у блогерів
У наш час блогери отримують від людей досить багато довіри. Так склалося з тієї причини, що вони розповідають про товар чи послугу, спираючись виключно на свій особистий досвід, і дають оцінку озвучуючи всі плюси та мінуси продукту. Саме тому реклама у блогера – це чудовий метод, як набрати підписників в Інсті. Є певні вимоги до пошуку хорошого блогера. Потрібно обов’язково вивчити його репутацію та рівень довіри користувачів (для цього достатньо вивчити, що люди пишуть йому в коментарях), а також на його профіль має бути підписана ваша цільова аудиторія. А найголовніше – користувачі повинні бути не накрученими, а живими та активними. І ще одна порада: купити рекламу у блогера можна не тільки в Інстаграмі, а й у будь-якій іншій соцмережі.
Реклама у пабліках
Це ще один дієвий метод як просунути свій обліковий запис, при чому, не тільки в Instagram. Гарний результат дає реклама, наприклад, у спільнотах Facebook або Telegram. Їх плюс – наявність великої кількості тематичних груп та інтеграції до інших сервісів, наприклад, в Інстаграм. Також ці соцмережі чудово підходять для розкручування компаній із будь-яким видом діяльності.
Підведемо підсумки
Єдиної та правильної формули як швидко набрати підписників в Інстаграмі не існує. У статті ми описали які методи розкручування профілю актуальні. Важливо пам’ятати, що аудиторію потрібно не просто набрати, а й утримати. З цим ви легко впораєтеся, якщо стабільно викладатимете публікації та сторіс, записуватимете IGTV і додаватимете нові форми контенту, таким чином і так часто, щоб підписники просто не встигли про вас забути. Не вдасться 2 рази поставити хештег, один раз зробити розсилку або провести гів і чекати на незмінний приплив користувачів. Запорука успіху – постійна робота з обліковим записом, тоді з часом ви знайдете свою аудиторію та підвищите охоплення.






