Як вибрати стратегію лінкбілдингу?

#SEO 8 November 2021 Оцінити статтю

Запустивши сайт, багато власників розробляють план просування в пошукових системах. Одним з пунктів плану, є профіль або маса. Одним з факторів, що впливають на позиції у видачі, вважається кількість та якість сайтів, що посилаються на ресурс.

Як визначити необхідну кількість посилань для Вашого сайту? Для початку необхідно провести аналіз посилання профілю конкурентів. Підбір конкурентів ми вже неодноразово описували. Для аналізу досить добрим інструментом є Аhrefs. Для початку визначаємо кількість посилаються доменів на сайт конкурента. Порахувавши середнє значення серед усіх сайтів конкурентів, буде приблизне число якого варто прагнути. Крім кількості, необхідно звернути увагу на якість сайтів-донорів Domain Rating (DR). Чим авторитетніший сайт посилається на Ваш майданчик тим вище рівень довіри пошукових систем, отже і позиції не забаряться. Тому перед розміщенням посилання на веб-сайті варто перевірити його DR.

Продовжуємо збирати дані з конкурентів, саме потрібно вивантажити анкори, якими вони користуються і скласти анкор-лист. Анкор – це текст із посиланням на сайт, який ставиться між тегами <a> та </a>. Виглядає він так:

<a href=”/посилання”>текст посилання</a>

Види анкорів:

Прямі (точне входження ключа)

Анкор містить посилання на точне входження запиту. Не рекомендується використовувати, оскільки виглядає неприродно. Найкраще використовувати такий анкор на авторитетному сайті, подібному до вашої тематики.

Непрямі (розведені)

Такі анкори включають словоформи, тобто ключові слова схиляються відмінками і числом, розбавляються додатковими словами. Також використовують синоніми ключових слів та текст у зворотному порядку.

Безанкорні

  1. Посилання (URL). Анкор складається із заслання. Він виглядає так: www.mysite.com
  2. Такий анкор вважається найприроднішим.
  3. Брендові. Включає назву вашого сайту, компанії.
  4. Вказівні. Містять слова: тут, тут, за посиланням, докладніше читайте тут.

Безанкорні посилання вважаються найбезпечнішими. Їм рекомендують віддавати 80% посилання сайту. Відповідно 20% це анкорні посилання.

 

Провівши всі підрахунки та аналізи, можна приступати до нарощування маси посилань. Якими бувають способи отримання заповітного заслання. Найпростіший це купити розміщення за гроші. Існує достатня кількість бірж, які займаються розміщенням статей з посиланнями на інших сайтах. Можна замовити написання статті або самостійно написати, та поставити свій анкор. Наступний спосіб – це згадка на форумі, опитувальнику або відгуку з розміщенням посилання. Один із найскладніших способів є аутрич, тут Ваше завдання домовитися з власником сайту про розміщення посилання у нього на сайті на заміну на розміщення у себе, або іншу послугу.

Найважливіше, при нарощуванні посилання, не поспішати. Зростання кількості посилань має бути плавним і без різких стрибків, а досягнувши необхідного рівня, підтримувати його. Необхідно уважно підходити до кожного майданчика, перевіряємо наступне:

Якщо враховувати все перераховане Ви зможете отримати якісний профіль і зайняти високі позиції у видачі пошукових систем. Але якщо у Вас недостатньо знань і навичок для якісного збільшення маси посилань, варто звернутися до перевірених фахівців.

Сергій Сальніков SEO фахівець
схожі статті
підписатися:
Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO
Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO
# SEO
Як дізнатися кількість сторінок на сайті
Як дізнатися кількість сторінок на сайті
# SEO
Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси
Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси
# SEO
Коментарі