Як запустити рекламу в Facebook

Як запустити рекламу в Facebook
Як запустити рекламу в Facebook

Реклама у Фейсбуці – це один зі способів розкрутки бренду, послуг чи товарів за допомогою багатомільйонної соціальної мережі. Вона дає змогу створювати яскраві та дієві рекламні ролики, які можна за незначну суму спрямувати на свою цільову аудиторію.

Колектив Facebook постійно покращує свої маркетингові методи для того, щоб удосконалити рівень реклами та зробити її найефективнішою, як для підприємців, так і для користувачів. Нижче розглянемо причини, чому налаштування реклами у Фейсбуці – це корисно для залучення нових користувачів і просування вашої діяльності.

  1. Велика публіка

Кількість активних відвідувачів Facebook у 2022 році дорівнювала 2,8 мільярда осіб (третина всіх жителів планети) і їхня кількість продовжує збільшуватися. Саме тому ви без зусиль зможете знайти свою аудиторію і скорегувати рекламу під неї.

  1. Рентабельність

Витрати на рекламу в соціальній мережі залежать від ваших цілей, конфігурації таргетингу і тривалості кампанії. Команда Facebook запевняє, що результативну рекламу можна зробити і з невеликим бюджетом.

  1. Можливості таргетингу

У Фейсбуці таргетинг можна налаштувати не тільки за місцем розташування, статтю та віком, а й на підставі місця роботи, споживчого досвіду, складу сім’ї тощо. Ця соцмережа може з великою правильністю спрямувати рекламу на лікарів, програмістів, водіїв, підлітків тощо.

  1. Корисні інструменти для ефективної роботи

У вас є можливість створювати різні типи користувачів, продумувати публікації, встановлювати розклад показу оголошень та інше. Методи Facebook підвищують число гарячих лідів і перетворюють їх на покупців.

Який інструмент використовувати: Facebook Ads Manager або Business Manager

Зробити рекламні оголошення можна за допомогою Facebook Ads Manager або Business Manager.

Ads Manager – спосіб, який надає доступ до звичайних функцій. Його достатньо для того, щоб закрити основні потреби та налаштувати успішну рекламу.

У Business Manager вам надається можливість прив’язати не один рекламний профіль і розмежувати права доступу. Цей метод підійде, якщо ви працюєте відразу зі значним числом кампаній або, якщо цілий колектив працює над залученням трафіку з Фейсбуку. Business Manager можна використовувати, коли є потреба отримувати оплату з різних джерел, інформацію збирають з різних пікселів, потрібно правильно налагодити роботу між різними елементами або потрібно розкрутити декілька сторінок споживача.

Business Manager не слід використовувати, якщо рекламні кампанії потрібні не постійно, а періодично, і, якщо клієнт ще ніколи раніше не запускав рекламу у Facebook.

Запуск реклами у Facebook Ads Manager

Ads Manager – це сервіс від соцмережі, який допоможе вам формувати і регулювати рекламні оголошення, а також аналізувати успішність їхніх результатів.

Нижче ми розглянемо розгорнуту інструкцію як налаштувати рекламу в Facebook Ads Manager. Перш за все, потрібно зайти в Ads Manager (для цього на будь-якій сторінці соцмережі натисніть на список, що випадає, у правому верхньому кутку), далі тиснемо кнопку “Створити”. Після чого нам потрібно вибрати мету, за допомогою якої ми дамо системі зрозуміти, які наші очікування від реклами, і як їй знайти необхідну аудиторію та впорядкувати покази роликів. Основна мета рекламування – отримати більшу кількість установок.

Завдання рекламної кампанії встановлюйте належним чином, бо його не можна змінити після того, як ви запустите рекламу.

Далі необхідно оптимізувати бюджет. Тут від нас вимагається задати бюджет на кожен день або встановити суму на весь термін розкрутки і вибрати стратегію. Вся різниця в тому, що в першому випадку реклама транслюватиметься цілодобово, а в другому – у вас буде можливість керувати графіком показів оголошень.

Якщо ви новачок у цій справі, тоді потрібно створити профіль для реклами, вказати часовий пояс і валюту. Ці дані також не вийде змінити після збереження.

Тепер вибираємо збережену раніше аудиторію або створюємо нову. Вказуємо місцевість, вік і статеву приналежність.

У детальних налаштуваннях таргетингу є можливість скоротити цільову аудиторію, вказавши поведінку або інтереси. Параметрів досить багато, тому можна пробувати різні варіанти. Таким чином вдасться знайти більше споживачів, яким виявиться корисним ваш товар або послуга.

Далі нам потрібно визначитися з майданчиком публікації реклами. Це може бути Facebook, Instagram, Audience Network (партнерські мережі) або Messenger. Після вибору платформи необхідно підібрати конкретні плейсменти: відеострічка Facebook; стрічка новин Facebook; вхідні Messenger; моментальні статті на Facebook; стрічка Instagram; історії Facebook, Instagram або Messenger; банерна та нативна реклама в Audience Network; відео з бонусом в Audience Network.

Наступний крок – налаштування витрат і розкладу показу реклами. Ви можете розгорнути рекламну кампанію, не обмежуючись у часі, або ж встановити її тривалість (запланувавши дату початку та завершення роботи). Але в тому разі, якщо реклама не пов’язана з якимось конкретним заходом, краще не використовувати цю функцію.

Для того, щоб оголошення транслювалися від імені компанії, потрібно створити бізнес-профіль у Facebook або вибрати збережений раніше.

Під зазначені вами плейсменти і мету будуть оптимізуватися формати. Потрібно вибрати один, завантажити знімки, відеоролики або оформити слайд-шоу.

Далі здійснюємо заключний крок налаштувань реклами. Потрібно придумати й написати опис до креативу та визначитися із закликом до дії. Потім праворуч у вікні можна оцінити саму рекламу, яка показуватиметься користувачам.

Для того, щоб контролювати конверсії, потрібно налаштувати піксель Facebook. Але зробити це потрібно до запуску реклами, краще за тиждень або два до початку. Це необхідно для того, щоб уся інформація надсилалася і зберігалася в системі, інакше соцмережа не знатиме, що люди робили на сайті, і не зможе раціоналізувати рекламу. Потім цими даними можна скористатися, щоб ініціювати ретаргетинг. Кампанію зберігаємо, вносимо спосіб оплати і очікуємо модерацію.

Запуск реклами в Business Manager

Цей метод не такий простий, але тут надається більше можливостей. Нижче опишемо детально як зробити рекламу у Facebook за допомогою Business Manager.

Для початку, потрібно в нього перейти і створити акаунт. Вводите інформацію для встановлення особи: назву компанії, електронну пошту, ім’я.

Потім потрібно ввести всі дані про компанію, які вимагатиме система: країну, місто, адресу, поштовий індекс, сайт компанії, номер телефону.

Далі створюємо або додаємо рекламний профіль.

Якщо реклама запускатиметься в Instagram через Business Manager, краще відразу прив’язати сторінку соціальної мережі, щоб простіше можна було формувати оголошення.

Цей інструмент дає змогу створювати до 10 пікселів, кожен із них пов’язується з акаунтом, що, своєю чергою, є перевагою.

Тут ви можете будь-якого користувача забезпечити конкретними повноваженнями – надати звичайний доступ, права аналітика або адміністратора.

Коли всі рекламні профілі створено, обрано варіанти оплати, надано необхідний доступ колегам, сформовано пікселі, переходимо до просування товарів чи послуг у звичайному користувацькому інтерфейсі Ads Manager. Уся доцільна статистика вказуватиметься в закладці “Огляд рекламного акаунта”.

Якщо вам знадобляться детальніші звіти, їх можна відкрити у вкладці “Вимірювання та звітність” у головному меню.

Поради щодо складання рекламних оголошень у Facebook

  1. Пишіть лаконічно

Згідно з дослідженнями, користувачам потрібно всього 0,4 секунди для того, щоб помітити і розпізнати рекламу. Тому важливо переконатися, що текс в оголошенні короткий і зрозумілий, інакше є ризик того, що ви не донесете сенс до потенційних клієнтів.

  1. Застосовуйте вертикальне відео та фото

Квадратне або вертикальне зображення займає основну частину екрана телефона. А оскільки зараз більшість людей використовує частіше телефон, ніж ноутбук або комп’ютер, і тримають їх вертикально, переглянути рекламу буде зручніше.

  1. Не пишіть багато тексту на зображеннях

Весь необхідний текст краще розмістити в полі опису або заголовка. На фото текст має закривати не більше 20%.

  1. Застосовуйте заклики до дії

Фейсбук для цього пропонує різноманітні варіанти. Визначтеся, чого ви чекаєте від потенційних клієнтів і використовуйте потрібний СТА. Ними можуть бути: спілкування в месенджері, перехід на сайт, заповнення вікна реєстрації або ін.

  1. Слідкуйте за рекламою конкурентів

Це можна робити як вручну, так і за допомогою певних інструментів. Знадобиться відстеження для того, щоб виділитися на тлі конкурентів і зробити свої рекламні оголошення кращими.

Чому Фейсбук відхиляє оголошення

Якщо ви здійснили всі налаштування, але конверсії отримувати не почали, не поспішайте видаляти рекламний профіль. У панелі управління ви можете переглянути причину. Найпоширеніші з них ми розглянемо нижче.

  • Неправильний URL. Якщо кінцева адреса не підходить до тематики ролика і система знайде нерелевантний контент, то рекламник отримає відмову. Заміщенням цільової сторінки легко домогтися блокування профілю.
  • Емоційне забарвлення. Фейсбук турбується про своїх користувачів, тому в разі, коли рекламодавець користується грубими виразами, найімовірніше, реклама не пройде модерацію.
  • Заборонена тематика. Соцмережа ретельно контролює виконання правил і не дозволяє рекламувати заборонені товари чи послуги: азартні ігри, алкоголь тощо.
  • Завищення позитивних якостей. Якщо акцент у креативі йде на “прибуток купи грошей за декілька годин”, то його майбутнє визначене заздалегідь.

На перший погляд здається, що Facebook сильно обмежив можливості в модерації, але якщо подивитися з іншого боку, то все правильно. У підсумку споживач оголошення отримує тільки цікаву і корисну рекламу, яка не утискає нічиї інтереси.

Підведемо підсумки

Таргетована реклама у Фейсбуці – сильний двигун трафіку. Якщо належним чином влаштувати рекламну кампанію, ви легко залучите потенційних покупців або поліпшите популярність профілю в Інстаграмі. Рекламний кабінет здається непростим тільки на початку роботи, але в ньому можна легко і швидко розібратися.

Ця стаття допоможе вам створити і налаштувати рекламу, навіть якщо досвіду в цьому у вас ще немає. У процесі діяльності ви й самі зрозумієте, як краще регулювати налаштування для того, щоб отримати більш успішні результати від взаємодії з аудиторією.

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Google AdSense – це зручний, легкий та ефективний інструмент контекстної реклами, що охоплює цільову аудиторію всього світу і надає можливість отримувати дохід на своєму сайті.

    07/10/2024
    Медіапланування допомагає виявити рекламні канали, які варто залучити, прописати кількість інвестицій, необхідних для реалізації плану, графік виходу оголошень та інше, про що детальніше поговоримо далі. Планування необхідне, щоб завчасного знати, який буде результат реклами та яким чином працюватиме вся концепція.

    04/09/2024
    Mobile-First Indexing – це процес, під час якого Google використовує мобільну версію вашого сайту як основну для індексації та ранжування. Це означає, що саме мобільний контент стає ключовим для визначення релевантності вашого сайту у пошукових запитах.

    Останні статті по #Корисні поради
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову