Віталій Котов
Почав працювати в агенції у 2017 році на посаді спеціаліста з контекстної реклами. Невпинно працював над покращенням своїх знань у цьому напрямку, самостійно вивчав багато тематичної літератури. З 2019 року займає посаду керівника відділу контекстної реклами та навчає нових РРС-спеціалістів WEDEX. Закінчив спеціалізовані курси з PPC та має профільні сертифікати від Google з проведення пошукових кампаній. Приймав учать у конференціях, таких як: 8р 2020 та 8р 2021. Постійно працює над покращенням якості з надання компанією рекламних послуг.
Керівник відділу PPC
Досвід роботи 8 років

Останні статті автора: Віталій Котов

07/04/2022
Оскільки дані, з якими ми працюємо, завжди актуальні, наша звітність завжди чітка та повна. Наш комплексний підхід включає безкоштовний аудит як SEO, так і рекламних кампаній. Ці та інші елементи – це те, у що ми справді віримо, що приведе нас до визнання провідного агентства найближчим часом.

Популярні статті автора
28/11/2022
10 найкращих стратегій оптимізації веб-сайтів
Google був офіційно запущений 24 роки тому в 1998 році. З тих пір багато чого змінилося, але одне залишилося незмінним. Якщо ви просто зможете зосередитеся на основах, то все одно - досягнете успіху в Інтернеті.

7 найкращих та найефективніших стратегій цифрового маркетингу
Цифровий маркетинг – це маркетинг товарів або послуг за допомогою цифрових технологій, головним чином в Інтернеті, але також включаючи мобільні телефони, медійну рекламу та будь-які інші цифрові засоби.

Топ-5 найкращих компаній цифрового маркетингу в Києві, які стануть вірусними у 2022 році
Щоб отримати найкращі результати, важливо правильно вибрати компанію для роботи. Вибираючи компанію цифрового маркетингу, необхідно враховувати багато факторів. Топ-5 компаній цифрового маркетингу в Києві, які описані, якраз відповідають цим факторам.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову