Просування у Facebook для бізнесу

Просування у Facebook для бізнесу
Просування у Facebook для бізнесу

Були часи, коли соціальні мережі сприймалися як спосіб розважитись чи просто згаяти час. Сьогодні ж вони стали одним з важливих майданчиків для просування та популяризації багатьох видів бізнесу, різних товарів та послуг.

Facebook – одна з небагатьох соціальних мереж, що впевнено тримаються у ТОПі вподобань широкої аудиторії. Саме на Фейсбук заходить більше 3 млрд користувачів щомісяця, а це говорить про шалену популярність та можливість серед величезної аудиторії знайти своїх покупців та прихильників бренду. Тому просування у ФБ для бізнесу є must have.

Розберемо детально у цій статті, з чого власнику бізнеса почати взаємодію з Facebook для отримання лідів та як покроково створити, налаштувати та запустити у рекламу свою торгову пропозицію.

Просування у Facebook для бізнесу | WEDEX

Для чого потрібна розкрутка у Facebook

Бізнес на Facebook потребує постійної щоденної уваги та залученості власника чи найманих працівників. І це головне, що необхідно, якщо ви хочете:

  • збільшити впізнаваність та популярність компанії чи бренду;
  • сформувати або підвищити лояльність цільової аудиторії;
  • організовувати зустрічі та заходи для існуючих і потенційних клієнтів;
  • отримувати нових потенційних клієнтів;
  • підвищувати рівень продажів та досягати маркетингових цілей.

Велика кількість рекламних інструментів Фейсбука допоможе у реалізації всіх цих пунктів, варто лише знати правила створення та розкрутки бізнес-сторінки.

Що можна розкручувати у Фейсбуці

Створення бізнесу на Facebook актуально для багатьох ніш. Тож, кому саме потрібна розкрутка у цій соцмережі?

  1. Компаніям, що хочуть підвищити репутацію бренду та отримати більше довіри від потенційних клієнтів за допомогою загального покращення іміджу у ФБ. Грамотно створена сторінка, що адаптована під інтереси цільової аудиторії, швидко допомагає у цьому.
  2. Тим, хто продає свій продукт з доставкою по всьому світу чи такий, що розрахований виключно на закордонних покупців. Наприклад, це можуть бути мовні курси.
  3. Компаніям, що працюють у сегменті B2B, тому що у Фейсбук проводить час більш зріла аудиторія. Така, як власники малого та середнього бізнесу, топ-менеджери.
  4. Тільки-но створеним компаніям, які починають свій шлях у бізнесі та мають інтернет-магазини. Соцмережа може стати непоганим майданчиком для старту, кращого розуміння своїх потенційних клієнтів та їх потреб.
  5. Приватним фахівцям у будь-якій галузі, наприклад, SMM-спеціалістам, таргетологам, фотографам, копірайтерам, перукарям, дизайнерам, репетиторам та ін. Фейсбук допомагає збільшити популярність і кількість клієнтів.
  6. Власникам компаній, що пропонують послуги чи сервіс. Салони краси, басейни, ресторани чи кафе, спортивні центри, тощо.

Створення бізнес-сторінки на Фейсбук відкриває нові можливості майже для будь-кого. Але, перш ніж починати використовувати соцмережу, важливо зробити глибинну аналітику свого продукту, конкурентів та їх досвіду. Враховуючи всі отримані дані, об’єктивно оцінити можливі результати та рентабельність вкладень.

Пам’ятайте, що у ФБ є великий перелік заборонених для розкрутки тематик, а деякі продукти взагалі не актуально викладати у соцмережі (як, наприклад, габаритну техніку, деякі специфічні професійні товари).

Який акаунт для розкрутки бізнесу в Фейсбук обрати?

У Facebook є можливість створити три типи сторінок: особистий профіль, групу та бізнес-сторінку. Важливо розуміти, який тип варто створювати для якісного просування бізнесу у Фейсбук.

Акаунт для розкрутки бізнесу в Фейсбук | WEDEX

Особистий профіль

Особистий акаунт не підходить для розкрутки бізнесу. Перш за все тому, що через такий профіль майже неможливо це робити – за правилами ФБ заборонено писати в рядок «ім’я» назву свого магазину (інтернет-магазин «Речі для малечі») чи вашу спеціалізацію (Психолог для дітей – Київ). Тим більше, що у разі блокування сторінку не вдасться відновити через відсутність справжнього імені; Фейсбук вимагає підтвердження особистості за допомогою надання свого паспорта.

Ви можете спробувати використовувати особистий акаунт, якщо це входить в бізнес-стратегію просування. Для цього необхідно оформити сторінку, як звичайну приватну (зі своїм справжнім іменем та фото), а інформацію про свою діяльність розмістити у рядок «Про себе». Також не можна надто активно розсилати пропозиції дружби чи повідомлення. Контент публікуйте легкий та ненав’язливий, продажі – виключно нативні.

Немає можливості просувати особистий профіль за допомогою реклами, а це значить, що про ваш бізнес зможе дізнатися дуже мало людей. А час – це гроші, тож не радимо витрачати його марно.

Тематична група у Facebook

Займатися разкруткою групи – знову хибний шлях. Хоча тут вже не настільки все однозначно, як з особистим акаунтом. Серед переваг:

  • можна використовувати як додатковий майданчик для продажів;
  • учасники охоче залишають відгуки про продукт, які потім можна використати на сайті чи у рекламі;
  • учасники групи мають високий рівень довіри до бренду;
  • чудовий варіант для ведення публічного блогу з корисностями для підписників та нативної реклами.

На цьому, на жаль, плюси закінчуються. А серед недоліків просування груп у ФБ наступні:

  • зазвичай сюди заходять спілкуватися, обговорювати щось, а не купувати;
  • заборонено публікувати контент від імені групи;
  • дописи груп ФБ просуває набагато рідше, а це означає малі охоплення та мінімальне залучення аудиторії;
  • геомітку та контакти додавати не можна;
  • немає аналітики та статистики, тому немає шансів зрозуміти, що варто покращити у групі;
  • недоступна таргетована реклама, що є важливою для кожного бізнеса;
  • групи не індексуються пошуковими системами.

Отже, розкрутка тематичної групи у Фейсбук може бути корисним маркетинговим інструментом для популяризації продукту чи компаніі, але не продажів. Запрошення учасників та щоденна підтримка діалогів займають багато часу і дуже рідко є доцільними для бізнесу.

Бізнес-сторінка у Facebook

Маркетологи та SMM-фахівці радять створити бізнес-сторінку у ФБ та займатися її розкруткою. Саме у цьому випадку реально задіяти весь запропонований соцмережею функціонал для просування та отримання прибутку.

Покроковий гайд для оформлення бізнес-сторінки

Сторінку для бізнесу можливо створити лише маючи особистий акаунт. Автор такої сторінки стає адміністратором та має всі повноваження.

Крок 1. Створюємо бізнес-сторінку

Для створення сторінки для бізнесу у Фейсбук потрібно, перебуваючи на головній сторінці свого приватного акаунту, справа у верхньому куті натиснути знак «Меню» і обрати «Створення сторінки».

Створення бізнес-сторінки у ФБ | WEDEX

Натискаючи кнопку, бачимо наступне.

Як створити бізнес-сторінку | WEDEX

Тут заповнюємо всі три поля:

  • назва сторінки – потрібно додати назву компанії, бренду чи іншу назву, яка допоможе пояснити, про що ваша сторінка;
  • категорія – обрати до 3 категорій, до яких може відноситись компанія;
  • біографія – поле для короткого опису специфіки бізнесу.

Після додавання тексту натискаємо кнопку «Створити сторінку» та заповнюємо додаткові поля: контактну інформацію, розташування, години роботи.

Крок 2. Додаємо обкладинку та аватар

Щоб успішно просувати бренд у Facebook необхідно відразу додати якісне фото чи дизайнерську картинку на аватар. Як варіант, це може бути логотип компанії.

Аватар для бізнес-сторінки на Фейсбук | WEDEX

Щодо обкладинки – завантажуємо якісне фото чи відео довжиною від 20 до 90 секунд (820 px х 312 px). Наприклад, таке:

Обкладинка для бізнес-сторінки | WEDEX

Facebook пропонує також відразу додати кнопку дії, наприклад, «Замовити», «Зареєструватися», «Переглянути магазин», «Надіслати повідомлення», «Зробити виклик» (подзвонити) та інші. Це гарно впливає на просування бізнесу та сприяє отриманню контактів зацікавлених користувачів.

Крок 3. Заповнюємо важливу інформацію на сторінці

Чим більше інформації про свій бізнес додасте відразу, тим менше у потенційних клієнтів залишиться запитань і більше довіри виникне.

Заповнення всієї інформації | WEDEX

Якщо ви додасте все, що пропонує соцмережа, вашій аудиторії буде дуже легко з перших секунд зорієнтуватися, куди вони потрапили. А це вже великий шанс на підписку і, можливо, покупку продукту.

До важливої інформації належить також URL-адреса сторінки. У розділі «Інформація» змініть незрозумілий набір символів на назву компанії. Таким чином вона краще запам’ятовуватиметься та виглядатиме солідніше.

URL-адреса бізнес-сторінки на Facebook | WEDEX

Крок 4. Привязка бізнес-сторінки Facebook до Instagram

Цільовий трафік може переходити з Фейсбука на Інстаграм і навпаки. Зробити це потрібно у налаштуваннях ФБ. Не завадить.

Підключення до Інстаграм | WEDEX

Крок 5. Підбираємо теги для дописів

У кожній публікації варто використовувати теги різної частостності. Проте пам’ятайте, що вони не гарантують залучення великого об’єму трафіку. Хештеги допомагають зрозуміти основну тему бізнес-сторінки та мають відповідати змісту кожного окремого допису, а не проставлятись рандомно.

Крок 6. Створюємо контент

Контент – це основа бізнес-сторінки, яка постійно оновлюється залежно від маркетингової стратегії та цілей. Заздалегідь складається контент-план з урахуванням особливостей цільової аудиторії, ситуативних публікацій, продажів. Далі – детально про контент, тому що він є надважливою частиною для просування бізнесу у Фейсбук.

Контент для бізнес-сторінки Фейсбук

Тексти не лише інформують користувачів. Написані досвідченим копірайтером, вони стають дуже ефективним способом для розкрутки бізнес-сторінки. Розберемо, як запланувати та створити такий контент.

Ефективна контент-стратегія та контент-план

Контент-стратегія – це документ, який містить всю інформацію щодо майбутніх дій з контентом: його створення, розміщення та розповсюдження. Якісно зроблена стратегія для Фейсбука містить певні дані.

Контент-стратегія для Фейсбука | WEDEX

Звичайно, у стратегію обов’язково входить складання контент-плану публікацій. Він включає цікаві та корисні тексти та візуальну частину (фото, картинки, інфографіку, відео), що дозволяє зібрати та втримати на бізнес-сторінці ФБ лояльну і активну аудиторію.

Оптимальне співвідношення інформації, що публікується на сторінці – 80/20, де 80% – це розважальний, корисний для читачів контент (меми, професійний гумор, результати опитування, відеоогляди, дописи з переліками корисних джерел, цікава інфографіка, тощо), а 20% – матеріали про бізнес (тексти про компанію, послуги та товари, пропозиції). Зважайте, що ці 20% не можна робити нудними, інакше їх просто пропустять; розкажіть про бізнес-процеси у компанії, що відбуваються «за лаштунками», співробітників, принципи роботи, місію. Створюйте та публікуйте інтерв’ю з експертами у ніші, лідерами думок.

Щоб створювати дійсно цікавий контент для публікацій на бізнес-сторінці Фейсбук вивчайте інтереси своєї цільової аудиторії та вже існуючих підписників. Дописи будуть збирати багато вподобайок та репостів, якщо вони будуть легкі, цікаві та актуальні.

Розкрутка публікацій у Facebook: корисні поради

Лише створювати дописи в акаунті інтернет-магазину чи компанії у ФБ, що надає послуги – замало. Після всіх підготовчих етапів час переходити до просування бізнес-сторінки. Розглянемо детально деякі фішки, які може використати кожен для свого бізнесу.

Розкрутка публікацій у Facebook | WEDEX

1. Залишайте посилання на свою сторінку якомога частіше.

Ні, це не означає, що потрібно спамити всім і всюди. Так ви тільки викличете недовіру та роздратуєте потенційних клієнтів. Залишайте посилання дозовано та тільки там, де це доречно – на власних сторінках у різних соцмережах, на сайті, у розсилці (якщо робите її серед підписників).

Додавайте до посилання інтригуючий текст, що зачепить увагу та змусить користувача перейти та подивитися вміст бізнес-сторінки. Привернути увагу потенційних підписників до нового інформаційного каналу компанії можна за допомогою пропозиції отримати персональну, корисний гайд, знижку, бонус, тощо.

2. Запросіть всіх знайомих підписатися на бізнес-акаунт у Фейсбук.

Це головний і найпростіший спосіб отримати перших лояльних підписників. Зробіть розсилку своїм друзям у ФБ, контактам із телефонної книги та електронної пошти.

3. Активізуйте чат-бота від Facebook.

Зробити це дуже легко у налаштуваннях акаунту, а користі надто багато, щоб нехтувати цим чат-ботом. Ви пишете у програму певний сценарій, за яким вона спілкуватиметься з зацікавленими користувачами. Всі розмови відбуваються у Facebook Messenger і відповідь надходить потенційному клієнту відразу, незалежно від часу доби. Це безкоштовно і частково замінює службу підтримки, поки ви зайняті іншими справами.

4. Спонукайте користувачів до спілкування.

Візьміть за правило давати фідбек на будь-яку реакцію з боку підписників, всі коментарі (навіть негативні) та запитання. Так ви збільшите лояльність користувачів, що значно впливає на продажі.

Серед нестандартних способів залучення аудиторії – проведення вебінарів з викладенням корисної інформації та запуск live-трансляцій з персонального акаунту з запрошенням на бізнес-сторінку.

5. Шукайте можливості для взаємопіару.

Намагайтеся постійно знайомитися з адміністраторами сторінок, що схожі за тематикою на вашу, і домовлятися про безкоштовний взаємопіар. Для публікацій на сторонніх акаунтів створюйте такий самий корисний та цікавий контент, як для себе. Будьте чесними з потенційними клієнтами та дружніми сторінками, і ви отримаєте лояльних підписників і «теплих» потенційних клієнтів для свого бізнесу.

6. Робіть правильний візуальний контент.

Те, що візуал має бути унікальним та високої якості, здається, знають всі. А от з технічними моментами інколи бувають проблеми. Запам’ятайте вимоги до формату фотографій та відео для стрічки на бізнес-сторінці ФБ:

  • співвідношення сторін для фото – 1:1 або 3:2;
  • допис з фотографіями – 1200 х 800 пікс;
  • допис з посиланням – 1200 х 630 пікс;
  • довжина відео – до 60 сек.

Створюйте такий візуальний контент, що чіплятиме увагу з першого погляду.

7. Залишайте коментарі під дописами інших користувачів соцмережі.

Активність під дописами користувачів у Facebook діє за принципом «сарафанного радіо». Давайте у коментарях щирі поради на експертні питання, з якими не можуть впоратися знайомі, друзі чи просто сторонні люди. Коли користувачі бачать розгорнутий корисний коментар, вони неодмінно зайдуть подивитися, хто його написав. А там вже справа за вашою завчасно грамотно оформленою бізнес-сторінкою та менеджером з продажів.

8. Користуйтеся усіма можливостями таргету у Фейсбук.

Платна реклама від ФБ – це необмежені можливості для росту бізнес-сторінки. Створюйте та запускайте рекламні оголошення з корисним чи розважальним контентом і залучайте на свій бізнес-акаунт нових користувачів щодня. Як правильно налаштувати таргетовану рекламу, ми детально писали у цій статті.

Не відкладайте на потім!

Таргетована реклама від WEDEX – це інструмент, який допоможе вам досягти бажаних результатів. Зверніться до нас, і ми розробимо персональну стратегію для вашого бізнесу!

Крім цього, додайте на свій сайт піксель ретаргетингу від Фейсбук, щоб відстежувати дії користувачів, що перейшли з Фейсбука на сайт. Таким чином можна сформувати аудиторії, що даватимуть кращі конверсії.

9. Аналізуйте отримані результати та прискорюйте розкрутку бізнес-акаунту.

Розкрутка без аналізу результатів – ніщо. Вбудована на Facebook система аналітики після налаштування та запуску рекламних кампаній дає звіти за обраний період та у реальному часі. Це допомагає робити бізнес-сторінку кращою та отримувати більше лідів. Звертайте увагу на всі вкладки статистики та створюйте на їх основі більш цікавий для підписників контент.

Підведемо підсумки

Просування бізнесу у Фейсбук – кропітка робота. Для отримання перших результатів потрібно витратити чимало часу та зусиль, а також виділити бюджет на платну рекламу. Наявність якісного продукту, налагоджених бізнес-процесів, знань алгоритмів роботи ФБ, постійний моніторинг оновлень та вміння швидко коригувати отримані результати гарантують можливість випереджати конкурентів і отримувати більше доходу від просування у Facebook.

Віталій Котов
Керівник відділу PPC
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    В2В - це скорочення з англійської мови "business-to-business", що перекладається як "бізнес - бізнесу". Це такий вид продажів, де покупцями виступають одні юридичні особи, а продавцями або постачальниками - інші юридичні особи.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    Щоб отримати найкращі результати, важливо правильно вибрати компанію для роботи. Вибираючи компанію цифрового маркетингу, необхідно враховувати багато факторів. Топ-5 компаній цифрового маркетингу в Києві, які описані, якраз відповідають цим факторам.

    Останні статті по #Корисні поради
    Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

    Партнерський маркетинг застосовується у багатьох галузях цифрового бізнесу, де спільні зусилля допомагають залучати цільовий трафік і збільшувати заробіток всіх учасників програми.

    Пошуковий маркетинг, він же SEM або Search Engine Marketing – це один із видів digital-маркетингу, який використовується для покращення позицій сайту у пошуковиках.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову