Що таке Digital маркетинг?

Що таке Digital маркетинг?
Що таке Digital маркетинг?

Digital маркетинг – це набір маркетингових методів та інструментів, що використовують цифрові канали для залучення та утримання споживачів. І якщо Інтернет-маркетинг, обмежений застосуванням інструментів тільки мережі Internet, то Цифровий (Digital) включає, крім згаданого, використання реклами та просування поза Мережею, тобто, використовує цифрові ресурси в онлайн та офлайн режимах при просуванні. Так, наприклад, QR-код на купоні може зберігати посилання переходу на сайт.

Інструменти digital-маркетингу

  • Контекстна реклама. Публікація рекламних оголошень на різноманітних ресурсах.
  • SEO просування. Оптимізація власного сайту з метою збільшення органічного трафіку.
  • Банерна реклама. Публікація пропозицій продукту як банерів.
  • Рекламні вікна. Розміщення спливаючих вікон із рекламними пропозиціями на ресурсах в інтернеті.
  • Телевізійна реклама.
  • Радіореклама.
  • Нативна (природна) реклама. Коментарі, відгуки на форумах, блогах тощо, що містять рекламу.
  • СМС-розсилки. Сплачені розсилки рекламних пропозицій.
  • QR-коди у offline. Містять посилання на ресурси в мережі.
  • Вірусна реклама. Матеріали, що містять згадку про бренд, що набули великого поширення в мережі: коментарі, згадки…

Діджитал маркетинг

Інструменти цифрового маркетингу можна розділити на три основні групи

  1. Платні – будь-які оплачувані замовником ресурси
  2. Власні ресурси, що належать власнику бізнесу (сайт, групи в соціальних мережах, …)
  3. Придбані (зароблені) – earned media (пости на форумах, відгуки, …)

Однією з головних переваг використання digital маркетингу є використання аналітики для вивчення та, відповідно, кращого розуміння поведінки цільової аудиторії при просуванні продукту. Саме використання «цифри» в аналізі дозволяє досить точно визначити безліч параметрів цільової аудиторії: стать, вік, інтереси, регіон проживання тощо.

Володіючи інформацією про цільову аудиторію та про характеристики продукту можна вибрати набір інструментів, ресурсів та каналів для ефективного вирішення завдань з просування. Насправді специфіка продукту, параметри цільової аудиторії, можливості та цілі бізнесу дозволяють сформувати стратегію для використання конкретного набору можливостей, без необхідності охоплювати всі інструменти цифрового маркетингу. Digital аналітика дозволяє оцінити ефективність і, за необхідності, відкоригувати компанію збільшення продажів, що відбулися завдяки застосуванню інструментів диджитал маркетингу.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    01/04/2025
    Favicon або favourite icon (улюблена іконка, картинка) — це невелике зображення розміром 16х16 пікселів, яке використовується у браузерах для ідентифікації сторінки або сайту.

    20/09/2024
    Просування в інтернеті – це складний та трудомісткий процес, що потребує значних зусиль, часу та уваги. При правильному підході може дати значну перевагу перед конкурентами. Тому важливо уникати типових помилок, розглянутих у статті.

    16/07/2025
    У жорсткій конкуренції за увагу користувачів важливо розуміти як визначити, наскільки ваш сайт заслуговує довіри пошукових систем.

    Останні статті по #PPC
    30/10/2025
    Асесори (оціночні фахівці, Search Quality Raters) — це звичайні люди, яких наймають пошукові системи або підрядники для перевірки якості результатів пошуку.

    03/09/2025
    Без продуманої стратегії лінкбілдингу, включно з правильним самбітом у каталоги, навіть найкращий контент не зможе пробитися в ТОП-результати пошуку, а хаотичні беклінки можуть призвести до санкцій від Google.

    28/08/2025
    У SEO важливо не лише кількість вхідних посилань, а й їх різноманітність. Одним із інструментів, що допомагають побудувати природний лінк-профіль, є безанкорні посилання.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову