Зміст статті

Digital маркетинг – це набір маркетингових методів та інструментів, що використовують цифрові канали для залучення та утримання споживачів. І якщо Інтернет-маркетинг, обмежений застосуванням інструментів тільки мережі Internet, то Цифровий (Digital) включає, крім згаданого, використання реклами та просування поза Мережею, тобто, використовує цифрові ресурси в онлайн та офлайн режимах при просуванні. Так, наприклад, QR-код на купоні може зберігати посилання переходу на сайт.
Інструменти digital-маркетингу
- Контекстна реклама. Публікація рекламних оголошень на різноманітних ресурсах.
- SEO просування. Оптимізація власного сайту з метою збільшення органічного трафіку.
- Банерна реклама. Публікація пропозицій продукту як банерів.
- Рекламні вікна. Розміщення спливаючих вікон із рекламними пропозиціями на ресурсах в інтернеті.
- Телевізійна реклама.
- Радіореклама.
- Нативна (природна) реклама. Коментарі, відгуки на форумах, блогах тощо, що містять рекламу.
- СМС-розсилки. Сплачені розсилки рекламних пропозицій.
- QR-коди у offline. Містять посилання на ресурси в мережі.
- Вірусна реклама. Матеріали, що містять згадку про бренд, що набули великого поширення в мережі: коментарі, згадки…
Інструменти цифрового маркетингу можна розділити на три основні групи
- Платні – будь-які оплачувані замовником ресурси
- Власні ресурси, що належать власнику бізнесу (сайт, групи в соціальних мережах, …)
- Придбані (зароблені) – earned media (пости на форумах, відгуки, …)
Однією з головних переваг використання digital маркетингу є використання аналітики для вивчення та, відповідно, кращого розуміння поведінки цільової аудиторії при просуванні продукту. Саме використання «цифри» в аналізі дозволяє досить точно визначити безліч параметрів цільової аудиторії: стать, вік, інтереси, регіон проживання тощо.
Володіючи інформацією про цільову аудиторію та про характеристики продукту можна вибрати набір інструментів, ресурсів та каналів для ефективного вирішення завдань з просування. Насправді специфіка продукту, параметри цільової аудиторії, можливості та цілі бізнесу дозволяють сформувати стратегію для використання конкретного набору можливостей, без необхідності охоплювати всі інструменти цифрового маркетингу. Digital аналітика дозволяє оцінити ефективність і, за необхідності, відкоригувати компанію збільшення продажів, що відбулися завдяки застосуванню інструментів диджитал маркетингу.




