Що таке Digital маркетинг?

Що таке Digital маркетинг?
Що таке Digital маркетинг?

Digital маркетинг – це набір маркетингових методів та інструментів, що використовують цифрові канали для залучення та утримання споживачів. І якщо Інтернет-маркетинг, обмежений застосуванням інструментів тільки мережі Internet, то Цифровий (Digital) включає, крім згаданого, використання реклами та просування поза Мережею, тобто, використовує цифрові ресурси в онлайн та офлайн режимах при просуванні. Так, наприклад, QR-код на купоні може зберігати посилання переходу на сайт.

Інструменти digital-маркетингу

  • Контекстна реклама. Публікація рекламних оголошень на різноманітних ресурсах.
  • SEO просування. Оптимізація власного сайту з метою збільшення органічного трафіку.
  • Банерна реклама. Публікація пропозицій продукту як банерів.
  • Рекламні вікна. Розміщення спливаючих вікон із рекламними пропозиціями на ресурсах в інтернеті.
  • Телевізійна реклама.
  • Радіореклама.
  • Нативна (природна) реклама. Коментарі, відгуки на форумах, блогах тощо, що містять рекламу.
  • СМС-розсилки. Сплачені розсилки рекламних пропозицій.
  • QR-коди у offline. Містять посилання на ресурси в мережі.
  • Вірусна реклама. Матеріали, що містять згадку про бренд, що набули великого поширення в мережі: коментарі, згадки…

Діджитал маркетинг

Інструменти цифрового маркетингу можна розділити на три основні групи

  1. Платні – будь-які оплачувані замовником ресурси
  2. Власні ресурси, що належать власнику бізнесу (сайт, групи в соціальних мережах, …)
  3. Придбані (зароблені) – earned media (пости на форумах, відгуки, …)

Однією з головних переваг використання digital маркетингу є використання аналітики для вивчення та, відповідно, кращого розуміння поведінки цільової аудиторії при просуванні продукту. Саме використання «цифри» в аналізі дозволяє досить точно визначити безліч параметрів цільової аудиторії: стать, вік, інтереси, регіон проживання тощо.

Володіючи інформацією про цільову аудиторію та про характеристики продукту можна вибрати набір інструментів, ресурсів та каналів для ефективного вирішення завдань з просування. Насправді специфіка продукту, параметри цільової аудиторії, можливості та цілі бізнесу дозволяють сформувати стратегію для використання конкретного набору можливостей, без необхідності охоплювати всі інструменти цифрового маркетингу. Digital аналітика дозволяє оцінити ефективність і, за необхідності, відкоригувати компанію збільшення продажів, що відбулися завдяки застосуванню інструментів диджитал маркетингу.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    12/03/2025
    Мета-теги це елементи коду html сторінки, які використовуються для надання додаткової інформації пошуковим системам про зміст сторінки.

    27/03/2023
    Тег title - це елемент HTML, який використовується для позначення заголовка веб-сторінки. Його основне завдання - розповісти відвідувачам і пошуковим системам, чого їм очікувати від відвідування веб-сторінки (якомога коротше).

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    Останні статті по #PPC
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову