Типи зворотних посилань для SEO

#SEO 2 July 2021 Оцінити статтю

Під час серфінгу в інтернеті, ми звикли бачити всередині тексту, статтях, постах соціальної мережі різні посилання. Такі лінки направляють або на інший розділ або сторінку всередині сайту, або переводять користувачів на інший сайт. Останні є особливою цінністю для SEO-фахівця і називаються «зворотними посиланнями».

Що таке зворотні посилання

Зворотні посилання або беклінки – це будь-які гіперпосилання, які розміщені на зовнішньому ресурсі та ведуть на ваш сайт. Простий приклад: хтось із ваших знайомих, припустимо, на якомусь тематичному форумі, вирішив порадити товар та залишив посилання на сторінку вашого сайту. Таким чином, у вашого ресурсу з’явилося нове зовнішнє гіперпосилання зі стороннього сайту, тобто – зворотне посилання. Якщо ви розмістили посилання на ваших партнерів у себе на сайті, то це вже беклінк для сайту ваших партнерів.

Основні типи

Існують лише кілька типів зворотних посилань:

Далі розберемо кожен вид докладніше.

Природні посилання

Природні лінки з’являються на сайті завдяки користувачам. Багато хто ділиться гіперпосиланнями на товар або послугу, що їм сподобався, рекомендують своїх колег, партнерів або друзів тощо. Кожне посилання з одного сайту, розміщене людиною на іншому, є природним зворотним посиланням.

Припустимо, якщо ви захочете розмістити у себе на сторінці в соціальній мережі посилання на улюблені композиції з сайту Spotify, то самі не усвідомлюючи того, ви створите беклінки.

Покупні посилання

SEO-посилання або покупні – це лінки, що складаються фахівцями. Гіперпосилання розміщуються на різних сайтах для просування свого ресурсу. SEO-фахівці переважно використовують різні біржі посилань або вдаються до методу розміщення «Outreach».

Є два види SEO посилань:

Орендовані посилання

Орендованими називають посилання, які розміщуються на певний час, а оплачують їх щоденно, щотижня тощо. Такий метод закупівлі посилань набагато дешевший, може проходити навіть в автоматичному режимі, є можливість за короткий час придбати велику кількість посилань на ваш сайт.

Однак посилання розміщуються в основному на сайтах з великою кількістю спаму. Цей фактор дуже негативно впливає на ставлення пошукових роботів до вашого сайту. Також, якщо не надходить оплата або закінчується термін оренди, посилання на ваш сайт видаляються, що істотно псує репутацію вашого сайту в очах пошукових систем. Ефективність просування подібним методом дуже мала.

Вічні посилання

Вічні зворотні посилання є найбільш цінними, оскільки після оплати залишаються на сайті-донорі на постійній основі. Розміщуються на майданчиках усередині статей чи постах. Для таких посилань роблять максимально природне входження у тексті.

Такі посилання розміщують на якісних сайтах без спаму та високим рівнем довіри пошукових систем. Покупка коштує значно дорожче, ніж тимчасових.

Фактори, що визначають цінність зворотних посилань

Цінність беклінка залежить насамперед від майданчика, на якому вона розміщена. Якість сайту розраховується за багатьма параметрами. З основних можна назвати:

І якщо на ваш ресурс посилається дуже якісний та авторитетний сайт, то це дуже хороший сигнал для пошукових роботів для просування вашого проекту.

Ще один із важливих факторів – це тематика сайту. Посилання мають виглядати природно та відповідати тому, про що йдеться у тексті. Таким чином, цінність гіперпосилання на сайт з морепродуктами, розміщеної у статті присвяченій кімнатним рослинам, зводиться до нуля.

Застосування в SEO

Сукупність усіх зворотних посилань на сайт має загальну назву «Посилання». Один із ефективних способів SEO просування – це поступове нарощування посилального профілю за допомогою зворотних посилань. Чим більше лінків з хороших сайтів посилаються на ваш ресурс, тим швидше розвивається ваш проект і зростає його «Авторитетність». Нижче розглянемо на що впливають зворотні гіперпосилання.

Позиції

Грамотне розміщення беклінків на якісних майданчиках дозволяють підняти позиції пріоритетних пошукових запитів та вплинути на ранжування вашого сайту у пошуковій видачі. Чим більше ваших ключових запитів займають високі позиції, тим більша ймовірність зайняти ТОП-1 у своїй ніші.

Реферальний трафік

Розміщена на популярному сайті добре написана стаття здатна залучити додатковий трафік. Найчастіше SEO користуються послугами професійних копірайтерів, щоб підготувати якісну унікальну інформаційну статтю, де зворотне посилання виглядатиме всередині тексту максимально природно.

Впізнаваність

Для того щоб просунути бренд, також використовують зворотні лінки. Їх використовують у вигляді про «брендових запитів». Такі беклінки включають назву домену або назву торгової марки. Наприклад, якщо ми побачимо посилання на текст типу відео на YouTube, думаю ні в кого не залишиться питань про те на який ресурс вона веде. Роботи пошукових систем не є винятком. Чим більше вони зустрічають подібних зворотних посилань, тим краще розуміють, який товар чи послуга належить до вашого сайту.

Висновок

Зворотні посилання – це потужний та ефективний інструмент SEO-просування. При виборі правильної стратегії нарощування посилання, сайт буде впевнено підніматися вгору в пошуковій видачі. Незважаючи на високу вартість такого методу просування, використання зворотних посилань ефективно збільшує показники вашого сайту та відкриває нові можливості для розвитку бізнесу чи проекту.

Павло Власюк SEO спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Підготовка до SEO-аудиту
Підготовка до SEO-аудиту
# SEO
SEO чек-лист – як найпростіше потрапити на першу сторінку Google
SEO чек-лист – як найпростіше потрапити на першу сторінку Google
# SEO
Швидка перевірка індексації сторінок в Яндексі
Швидка перевірка індексації сторінок в Яндексі
# SEO
Коментарі