Встановлення Jivosite

Встановлення Jivosite
Встановлення Jivosite

Сайт компанії – ключовий засіб зв’язку з цільовою аудиторією. Незалежно від профілю бізнесу, інтернет-сторінка – це його візитна картка, яка знайомить відвідувачів з діяльністю фірми, переліком товарів (послуг), що пропонуються, унікальними пропозиціями.

Завдяки сучасному інструментарію інтернет-маркетингу, сайти в Україні активно використовуються для просування продуктів бізнесу, проведення онлайн-консультацій, утримання клієнтів та їх підготовки до подальшої співпраці. Один з потужних інструментів онлайн-взаємодії з аудиторією – це Живосайт.

Скріншот чату

Так виглядає чат на сайті

Що таке Jivosite

Живосайт – популярний в Україні онлайн-консультант, який спілкується з клієнтами в режимі реального часу. Це ефективна форма зворотного зв’язку для збільшення продажів. Взаємодія ведеться в форматі чату. Сервіс пропонує гнучкі системи налаштування та дозволяє працювати з відвідувачами сайту кільком операторам одночасно. Зв’язок встановлюється за допомогою спливаючого вікна. Залежно від дизайну сайту, можна налаштувати відповідний стиль і зовнішній вигляд вікна чату.

Як працює система?

Живосайт має зрозумілий і доступний формат, його легко встановити. Достатньо ввести базові налаштування на офіційній сторінці сервісу та вставити згенерований код на сайт. Живосайт доступний у двох версіях: Базова та Професійна. Відмінність – у вартості та наборі функцій.

Платформи

Список підтримуваних CMS

Базова версія безкоштовна та загальнодоступна. Її можна встановити на необмежену кількість сайтів. Чат підтримуватиме 20 мов, працюватиме на всіх пристроях, надаватиме підтримку 24 години на добу, зберігатиме архів протягом 2 місяців.

Для встановлення чата потрібно:

  • зареєструватися на сайті сервісу;
  • ввести потрібну інформацію та налаштувати параметри роботи;
  • вибрати число операторів (до 20);
  • вставити код Живочата на сайт.
Код для встановлення

Так виглядає код для встановлення на сайті

Професійна версія пропонує ширші можливості:

  • необмежений термін зберігання листування;
  • збір інформації про відвідувачів (IP-адреса, регіон);
  • відстеження дій користувачів сайту в режимі реального часу;
  • функція зворотного дзвінка та передачі файлів;
  • використання вказівки для навігації за сайтом;
  • передача чату від оператора до оператора.

Позитивні якості Живосайту

Jivosite – ефективний інструмент продажів. При грамотно проведених налаштуваннях сервіс допомагає в кілька разів збільшити конверсію. Адже головна особливість Живочата – особиста комунікація з клієнтом, що дає можливість провести докладну консультацію щодо конкретного товару (послуги), зробити унікальну пропозицію, виходячи з запитів співрозмовника.

Серед переваг Живосайту:

  • легка установка та зрозумілий інтерфейс;
  • можливість бути на зв’язку з клієнтом у режимі реального часу;
  • інтеграція сервісу з CRM;
  • збір докладної звітності про ефективність зворотного зв’язку;
  • адаптація Живочата під дизайн сайту, можливість поставити реальні фото менеджерів.

Живосайт – чудовий сервіс для вебмайстрів. Функціонал Професійної версії дозволяє збирати інформацію про відвідуваність сайту, поведінку відвідувачів, роботу операторів.

При вмілому використанні Живосайт стане вкрай ефективним оптимізатором і лідогенератором. Вивчення поведінки відвідувачів сайту допомагає внести зміни на сторінки веб-ресурсу, скоригувати навігацію та наповнення. Аналіз повідомлень клієнтів у чаті – зручний спосіб виявити фактори прийняття рішень аудиторією з України, що впливає на формування пропозицій.

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    07/02/2024
    Как же начать поиск ключевых слов после того, как мы вошли в аккаунт? Первое, что нам нужно – это подобрать маркерный запрос, лучше всего описывающий тематику вашего сайта.

    07/10/2024
    Медіапланування допомагає виявити рекламні канали, які варто залучити, прописати кількість інвестицій, необхідних для реалізації плану, графік виходу оголошень та інше, про що детальніше поговоримо далі. Планування необхідне, щоб завчасного знати, який буде результат реклами та яким чином працюватиме вся концепція.

    01/08/2024
    CPС або cost per click — це рекламна модель, яка дозволяє маркетологам платити тільки тоді, коли їхню рекламу дійсно бачили та з нею взаємодіяли, а не за рекламу, яку можна проігнорувати.

    Останні статті по #Корисні поради
    03/06/2025
    Розглянемо основні типи контекстної реклами в Google. Пояснюємо, як кожен формат працює, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.

    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову