Як вибрати стратегію лінкбілдингу?

Як вибрати стратегію лінкбілдингу?
Як вибрати стратегію лінкбілдингу?

Запустивши сайт, багато власників розробляють план просування в пошукових системах. Одним з пунктів плану, є профіль або маса. Одним з факторів, що впливають на позиції у видачі, вважається кількість та якість сайтів, що посилаються на ресурс.

Як визначити необхідну кількість посилань для Вашого сайту?

Для початку необхідно провести аналіз посилання профілю конкурентів. Підбір конкурентів ми вже неодноразово описували. Для аналізу досить добрим інструментом є Аhrefs. Для початку визначаємо кількість посилаються доменів на сайт конкурента. Порахувавши середнє значення серед усіх сайтів конкурентів, буде приблизне число якого варто прагнути. Крім кількості, необхідно звернути увагу на якість сайтів-донорів Domain Rating (DR). Чим авторитетніший сайт посилається на Ваш майданчик тим вище рівень довіри пошукових систем, отже і позиції не забаряться. Тому перед розміщенням посилання на веб-сайті варто перевірити його DR.

Продовжуємо збирати дані з конкурентів, саме потрібно вивантажити анкори, якими вони користуються і скласти анкор-лист. Анкор – це текст із посиланням на сайт, який ставиться між тегами <a> та </a>. Виглядає він так:

<a href=”/посилання”>текст посилання</a>

Види анкорів

  • Прямі
  • Непрямі
  • Безанкорні

Прямі (точне входження ключа)

Анкор містить посилання на точне входження запиту. Не рекомендується використовувати, оскільки виглядає неприродно. Найкраще використовувати такий анкор на авторитетному сайті, подібному до вашої тематики.

Непрямі (розведені)

Такі анкори включають словоформи, тобто ключові слова схиляються відмінками і числом, розбавляються додатковими словами. Також використовують синоніми ключових слів та текст у зворотному порядку.

Безанкорні

  1. Посилання (URL). Анкор складається із заслання. Він виглядає так: www.mysite.com
  2. Такий анкор вважається найприроднішим.
  3. Брендові. Включає назву вашого сайту, компанії.
  4. Вказівні. Містять слова: тут, тут, за посиланням, докладніше читайте тут.

Безанкорні посилання вважаються найбезпечнішими. Їм рекомендують віддавати 80% посилання сайту. Відповідно 20% це анкорні посилання.

Провівши всі підрахунки та аналізи, можна приступати до нарощування маси посилань. Якими бувають способи отримання заповітного заслання. Найпростіший це купити розміщення за гроші. Існує достатня кількість бірж, які займаються розміщенням статей з посиланнями на інших сайтах. Можна замовити написання статті або самостійно написати, та поставити свій анкор. Наступний спосіб – це згадка на форумі, опитувальнику або відгуку з розміщенням посилання. Один із найскладніших способів є аутрич, тут Ваше завдання домовитися з власником сайту про розміщення посилання у нього на сайті на заміну на розміщення у себе, або іншу послугу.

Найважливіше, при нарощуванні посилання, не поспішати. Зростання кількості посилань має бути плавним і без різких стрибків, а досягнувши необхідного рівня, підтримувати його. Необхідно уважно підходити до кожного майданчика, перевіряємо наступне:

  • Тематику (не варто розміщувати посилання на зимову гуму на форумі молодих матусь);
  • Якість (є достатньо сервісів для перевірки);
  • Які посилання вже стоять на сайті (не беремо до уваги сайти, йдеться про азартні ігри, порнографію, надання послуг сексуального характеру, поширення наркотиків, курильних сумішей тощо);
  • Відвідуваність (адже про нас повинні почути, також достатньо сервісів)

Якщо враховувати все перераховане Ви зможете отримати якісний профіль і зайняти високі позиції у видачі пошукових систем. Але якщо у Вас недостатньо знань і навичок для якісного збільшення маси посилань, варто звернутися до перевірених фахівців.

Сергій Сальников
SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    14/10/2022
    Юзабіліті (Usability) – це властивість продукту бути придатним до використання. Визначає загальну степінь зручності предмета при використанні.

    31/01/2022
    Вибравши спеціаліста на фрілансі, або компанію, власники сайтів стикаються із питанням: «Як перевірити, що роботи на сайті ведуться?». Ще на стадії обговорення співробітництва потрібно визначити мету, до якої Ви і підрядник будете йти.

    08/11/2021
    Запустивши сайт, багато власників розробляють план просування в пошукових системах. Одним з пунктів плану, є профіль або маса. Одним з факторів, що впливають на позиції у видачі, вважається кількість та якість сайтів, що посилаються на ресурс.

    Останні статті по #SEO
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову