Останні статті автора: Ольга Тищенко

22/07/2024
Інтернет-реклама – це комплекс методів, які використовують власники бізнесу в Україні для популяризації, просування компанії чи бренду у Мережі та підвищення продажів. Це відносно новий спосіб просування і являє собою всі ті ж привабливі яскраві картинки та слогани, які раніше бачили тільки у газетах, журналах, по телевізору чи на вивісках та білбордах.

19/07/2024
Унікальна торгова пропозиція є важливою концепцією в маркетингу, що дозволяє виділити продукт або бренд серед конкурентів на ринку. УТП — це унікальна торгова характеристика або сукупність характеристик продукту, послуги чи бренду, яка робить його привабливим для споживачів та надає йому конкурентну перевагу.

18/07/2024
Google Forms — це хмарне програмне забезпечення, яке дозволяє створювати, проводити та аналізувати опитування, тести, анкети, форми зворотного зв'язку та інші способи збору даних в онлайн-режимі.

16/07/2024
Уявіть, що ви часто шукаєте рецепти здорових страв і читаєте про спорт. Гугл Discover буде показувати вам статті, відео та новини на ці теми, навіть якщо ви не робили конкретних запитів.

11/07/2024
Нативна реклама є особливим видом рекламного контенту, який органічно інтегрується в середовище платформи, на якій вона розміщується, і надає користувачам враження природної частини вмісту.

09/07/2024
Таргет — це англійське слово, яке перекладається як «ціль» або «мета». Саме тому таргетовані оголошення показуються цільовій аудиторії, яка потенційно може виконати потрібну дію, наприклад, купити продукт або записатися на послугу.

08/07/2024
Неважливо, ви новачок з 1000+ підписників, чи вже маєте аудиторію 200 000+, описані способи підключення монетизації допоможуть вам краще зрозуміти, як заробляти гроші в додатку TikTok.

21/06/2024
Україна активно розвивається у цифровому просторі, і використання інтернету давно стало невід'ємною частиною повсякденного життя кожної людини. Зі зростанням проникнення інтернету та доступністю мобільних пристроїв, популярність різних сайтів та додатків стрімко збільшується.

20/06/2024
Копірайтинг - це написання унікальних текстів для бізнесу. Сюди відносяться: пости для соцмереж, рекламні оголошення, статті для блогів і в ЗМІ, лендінги, листи для розсилки на електронну адресу, тексти з діловими пропозиціями і написи на вітринах торговельних приміщень (магазинів, торгових центрів).
Популярні статті автора

19/10/2023
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

14/09/2023
Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.