Як оцінити трафік конкурентів

Як оцінити трафік конкурентів
Як оцінити трафік конкурентів

План SEO-розвідки наступний:

  1. Знаходимо прямих конкурентів

Шукайте схожі web-сайти з цікавими для вас властивостями (ціновим діапазоном, схожим географічним розташуванням, специфічними послугами). Обміркувавши нюанси своєї діяльності та продукту, визначити важливі фактори буде нескладно.
Введіть у пошуковий рядок Google та Bing пов’язані з вашим бізнесом ключові фрази в різних варіаціях. Потім ретельно вивчіть пошуковий і рекламний блок – дізнайтеся про своїх суперників.

  1. Зупиняємось на 3-5 сайтах

Не намагайтеся охопити неосяжне – обмежтеся кількома якісними проектами конкурентів. Зупиніть вибір на досвідчених ресурсах, що позитивно зарекомендували себе, які задіяні саме у вашій ніші. Приділіть особливу увагу лідерам галузі.

  1. Дивимося трафік веб-сайту

Використовуйте для цього лічильники відвідуваності, ручну перевірку або спеціальні програми, безкоштовні та платні послуги. Далі ви дізнаєтесь подробиці про кожен прийом і вид аналізатора!

Інструменти для відстеження трафіку з пошуку

Існує досить багато різноманітних сервісів для перевірки відвідуваності сайтів. Тут ми розглянемо найпопулярніші з них, а саме:

  • SimilarWeb;
  • Ahrefs;
  • Serpstat;
  • SemRush;

А тепер розглянемо дані послуги більш детально, для чіткого розуміння, як саме працюють такі послуги.

SimilarWeb

Безкоштовна версія цього сервісу допомагає зрозуміти приблизний трафік конкурента. Мінус сервісу в тому, що він розуміється лише на тих сайтах, трафік яких складає сотні тисяч на місяць. А якщо ваш конкурент має трафік кілька тисяч (2-3) на місяць, інформація стосовно нього буде недоступною.
Плюс сервісу в тому, що ви можете дізнатися про частку десктопного та мобільного трафіку, канали, з яких конкурент отримує трафік.
На даний момент це найповніша інформація, доступна в інтернеті. Решта сервісів надають дані тільки щодо певних каналів, а SimilarWeb — по всіх.

Ahrefs

Потрібно враховувати, що цей сервіс показує лише органічний трафік з пошуку. Такі канали, як соцмережі або прямі заходи, він не враховує (на відміну від Similarweb).
Нещодавно в цьому сервісі з’явилася можливість безкоштовно аналізувати сайти, підтверджені через Google Search Console. Але якщо ми говоримо про аналіз конкурентів, то краще придбати платну версію, бо вона дає багато можливостей і замінює більшість інших сервісів.
Швидкі цифри відвідуваності можна отримати відразу в першому вікні після того, як ви вкажете адресу сайту.
А якщо ви натиснете кнопку “Organic Search”, то зможете побачити графік зміни трафіку за весь час існування сайту. Тільки враховуйте, що це неточні дані. Ahrefs вираховує відвідуваність, виходячи з ключів у топі, тому відомості неточні, але прийнятні для порівняння кількох сайтів або періодів.

Serpstat

SERPSTAT – це аналог Ahrefs від українських розробників. Цей сервіс має свої формули розрахунку органічного трафіку конкурентів, але принцип дії той самий.
З плюсів – прайс нижче, ніж у Ahrefs (мінімальний тариф SERPSTAT по літній акції – 52 $, а Ahrefs – 99 $).
Як і попередній сервіс, Serpstat показує лише дані з пошуку.
Raskruty.ru
На цьому ресурсі можна перевірити відвідуваність сайту онлайн. Там одразу порівнюються ваші показники з результатами схожих ресурсів. Доступ до інформації безкоштовний. Доречно зауважити, що інструмент не використовує власних розробок, а підвантажує дані LiveInternet, Alexa та ін.

SemRush

Semrush – дуже великий сервіс для SEO. Я його люблю використовувати для технічних аудитів, тому що він дає максимальну інформацію про технічний стан сайту, якої вистачає навіть у безкоштовній версії.

Станіслав Нікітюк
Linkbuilder
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    12/10/2022
    Щоб сайт був успішним, важливо розміщувати на ньому хороший контент, працювати з технічним SEO та створювати якісні зворотні посилання. Але все це буде марно, якщо він не індексується. Тому переконайтеся, що всі проблеми з індексацією вирішені, і тоді Google віддячить вам хорошим трафіком.

    23/12/2021
    Швидкість завантаження сайту – один із факторів ранжирування. Google воліє, коли швидкість завантаження - від 1,5 до 3 секунд. Якщо сторінка вантажиться довше, то більше половини користувачів залишають її, так і не дочекавшись кінцевого завантаження сторінки.

    05/06/2024
    Є певні рекомендації, щоб вивести ваш бізнес на вершину результатів пошуку (навіть Wikihow говорить про це). І ми маємо перевірену формулу, як це зробити. Існує декілька можливостей для досягнення вищих позицій у Google, а також для того, щоб посісти перше місце.

    Останні статті по #SEO
    04/12/2025
    Мікророзмітка — один із тих технічних елементів, які непомітні для користувача, але критично важливі для SEO.

    30/10/2025
    Асесори (оціночні фахівці, Search Quality Raters) — це звичайні люди, яких наймають пошукові системи або підрядники для перевірки якості результатів пошуку.

    03/09/2025
    Без продуманої стратегії лінкбілдингу, включно з правильним самбітом у каталоги, навіть найкращий контент не зможе пробитися в ТОП-результати пошуку, а хаотичні беклінки можуть призвести до санкцій від Google.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову