Як дізнатися кількість сторінок на сайті?

Як дізнатися кількість сторінок на сайті?
Як дізнатися кількість сторінок на сайті?

Нерідко перед власником сайту або seo-фахівцем постає питання про те, скільки ж сторінок має сайт, також іноді ми хочемо дізнатися кількість сторінок на сайті конкурента. І розмова йде не про кількість сторінок сайту, індексованих тією чи іншою пошуковою системою, які можна перевірити, набравши в Google “site:[url вашого сайту]”. А про те, як перевірити загальну фактичну кількість сторінок на сайті, коли потрібно врахувати навіть ті сторінки, які заблоковані в robots.txt або просто з якихось причин не проіндексовані.

У Google пошуку під час перевірки сторінок в індексі краще перегорнути до останньої сторінки, саме на останній сторінці буде видно точне значення, а не приблизне.

Інструменти для визначення кількості сторінок на сайті

  • ScreamingFrog

Цей інструмент надзвичайно корисний. Збирає абсолютно всі дані про сайт, включно з кількістю сторінок (навіть сторінки, заблоковані файлом robots.txt), помилками сервера та посиланнями, переспрямуваннями, зовнішніми та внутрішніми посиланнями та їхнім статусом, проблемами із заголовками сторінок, метаданими, часом відгуку сторінок, alt-текстом зображень, дублікатами і т.д. Для кожної операції сервіс формує звіт, який можна завантажити в таких форматах: CSV, XLS, XLSX, GSHEET.

Безкоштовна версія сканує до 500 URL-адрес і пропонує скористатися 7 функціями (аналізом ключових слів, пошуком непрацюючих посилань, дублів, помилок). Якщо на вашому веб-сайті посилань більше, вам потрібно перейти на преміум-версію і тоді ви зможете користуватися абсолютно всіма функціями програми (їх 29 на сьогоднішній день). Для цього вам необхідно буде завантажити і встановити цей інструмент.

  • www.xml-sitemaps.com

Взагалі цей інструмент призначений для створення карт сайту. Він безкоштовно і швидко створює карти сайту для ресурсів з кількістю сторінок менше 500, для збільшення кількості необхідно купити підписку. Під час генерації карти він обходить абсолютно весь ваш сайт, у результаті ви отримуєте точну кількість сторінок на вашому ресурсі. Перевага цього інструменту в тому, що його не потрібно завантажувати і встановлювати на ваш комп’ютер.

  • Beam Us Up

Безкоштовний сервіс, який сканує сайти на наявність помилок, таких, як: биті посилання, а також відсутні заголовки сторінок, дубльований контент і виявляє інші проблеми. Одним словом, робить усе те саме, що й ScreamingFrog, але менш якісно, зате повністю безкоштовно.

Підведемо підсумки

У цій статті ми вказали лише найпопулярніші та найдоступніші інструменти для виявлення точної кількості сторінок на сайті. На просторах інтернету ви можете знайти ще десятки різних платних і безкоштовних краулерів, які допоможуть впоратися з поставленим завданням. Але саме з нашого досвіду, найточнішим, найзручнішим і найнадійнішим інструментом є ScreamingFrog. З ним завжди можна швидко і ефективно провести вивантаження сайту і виявити всі недоліки – від дублів заголовків до відсутніх мета описів на окремих сторінках. 

Сергій Іванченко
CEO
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    05/10/2023
    Напевно, ви ставите питання чому ми не використовуємо стандартний веб-інтерфейс для створення реклами на Google. Ми користуємося і тим, і іншим. Є речі, які зручніше робити через браузерну версію, а є речі, які зручніше робити через цю програму.

    25/11/2024
    Карта сайту або Sitemap – це файл, за допомогою якого є можливість повідомити пошукові системи, які сторінки і файли слід вважати важливими на сайті, а також надати цінну інформацію про них. Наприклад, коли було останнє оновлення сторінки, наявність зображень або відео, а також перелік всіх альтернативних мовних версій сторінки.

    12/10/2023
    Google надає дуже широкий функціонал з налаштування та доповнення рекламних оголошень. Це дає змогу дуже гарно та унікально оформлювати зовнішній вигляд рекламних сніпетів та ще ширше розкривати свою УТП (унікальну торгову пропозицію), що в декілька разів може покращити клікабельність оголошення, тож не варто нехтувати налаштуваннями додатків, тим паче, що їхнє заповнення не потребує титанічних зусиль.

    Останні статті по #SEO
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову