Як оцінити та покращити поведінкові фактори на своєму сайті?

#SEO 24 March 2021 Оцінити статтю

У цій статті поговоримо про поведінкові фактори (ПФ) та з’ясуємо, як можна на них впливати? Для початку потрібно розуміти, що таке поведінкові фактори та як їх аналізувати?

  1. Загальна відвідуваність сторінки.
  2. Відсоток відмов.
  3. Глибина перегляду.
  4. Прямі заходи.
  5. Конверсії.
  6. Брендовий трафік.
  7. Швидкість завантаження.
  8. Мобільна версія.

І так пройдемося по кожному фактору, викладеному вище.

ЗАГАЛЬНА ВІДВІДУВАНІСТЬ СТОРІНКИ

Цей фактор насамперед показує, скільки відвідувачів прийшло на цю сторінку. Адже якщо сторінку рідко відвідують користувачі, пошукові системи можуть її розцінити як малоінформативну і відправити вниз пошукової видачі. І навпаки, якщо на сторінку припадає велика кількість трафіку, відповідно вона отримає більше уваги від пошукових систем. Тому аналіз поведінкових факторів варто починати з загальної відвідуваності.

ВІДСОТОК ВІДМОВ

При перегляді загального трафіку сторінок відразу впадають у вічі відмови відвідувачів. Що ж таке відмови на сайті? Відмовами на сайті прийнято вважати відхід відвідувача з сайту надто швидко та без здійснення цільової дії. Показник відмов для Яндекса та Google – це не зовсім одне й те саме. Для Яндекса – це знаходження на сайті менше 15 секунд, а для Google – перегляд лише однієї сторінки. Але не варто надто панікувати через високий відсоток відмов, адже для кожної ніші нормою може бути різний відсоток. У чому може бути причина високого відсотка відмов? Розглянемо найчастіші причини:

ГЛУБИНА ПЕРЕГЛЯДУ

Під глибиною перегляду мається на увазі середня кількість сторінок, відвіданих користувачем. Чим вище показник, тим краще для ресурсу. Як можна збільшити це значення?

  1. Якісна перелінковка. Вона дозволить залучити користувача переглянути інші сторінки сайту. Найзатягуючіший сайт – Вікіпедія. Там можна провести достатню кількість часу.
  2. Зрозумілий інтерфейс. Користувачеві має бути легко та комфортно знаходити потрібний контент на сайті.
  3. Матеріал розділений на частини підзаголовками, щоб користувач розумів, чи є сенс для подальшого читання статті.

ПРЯМІ ЗАХОДИ

Прямі заходи – це відвідування сайту, коли відвідувач вводить в адресний рядок браузера УРЛ сайт. Насамперед це говорить про те, що користувач знає цей ресурс і звертається до нього не вперше. Так само це означає, що ресурс вже впізнаваний у мережі та бренд досить популярний. Кількість прямих заходів відображає кількість постійних клієнтів.

КОНВЕРСІЇ

Конверсії на сайті – це виконання цільової дії користувача на певному ресурсі. Цільовими діями можуть бути наступні:

  1. Клік за номером телефона.
  2. Клік електронною поштою.
  3. Оформлення замовлення.
  4. Залишення відгуку і т.д.

БРЕНДОВИЙ ТРАФІК

Брендовий трафік – це переходи на сайт за запитами під назвою компанії, бренду або з адресою сайту. Якщо брендовий трафік зростає, ваш ресурс стає більш популярним в мережі серед цільової аудиторії.

ШВИДКІСТЬ ЗАВАНТАЖЕННЯ

Швидкість завантаження сайту є одним з найважливіших ПФ, тому що зараз люди цінують свій час. І якщо сайт вантажиться довго, користувачі просто підуть. Здійснюючи знову пошук з вашого ресурсу, відвідувачі знижують поведінкові фактори сайту та віддають перевагу конкурентам. Для перевірки швидкості сайту найчастіше використовують гуглівський сервіс PageSpeed ​​Insights. Бажано швидкість завантаження сайту доводити до зеленого індикатора як у мобільній, так і в десктопній версії.

МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ

Мобільна версія або адаптивна версія сайту – це версія ресурсу, спеціально розроблена для коректного відображення на мобільних пристроях. Не для кого не секрет, що більшість часу ми проводимо в гаджетах. Відповідно, для того щоб сайт відвідувався і з мобільних пристроїв, має бути мобільна версія. Якщо мобільна версія сайту відображається криво на телефоні, відвідувач покине сайт. Усі функції десктопної версії мають бути доступні й у мобільній.

ВИСНОВКИ

Для покращення поведінкових факторів потрібно зробити такі кроки:

  1. Провести аналіз важливих параметрів у веб-майстрах.
  2. Перевірити швидкість завантаження.
  3. Перевірити адаптивність.

Перевіряючи все вище викладене щонайменше раз на місяць, ви зможете зробити свій сайт дуже зручним для користувачів, чим максимально покращите ПФ. Якщо ж у вас складнощі з аналізом або налаштуванням потрібних елементів на сайті, то наполегливо рекомендуємо звернутися до перевірених СЕО-фахівців. Покращуйте свій сайт і потрапляйте в ТОП видачі пошукових систем.

схожі статті
підписатися:
Алгоритм MUM
Алгоритм MUM
# SEO
Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси
Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси
# SEO
Оптимізація сайту під голосовий пошук
Оптимізація сайту під голосовий пошук
# SEO
Коментарі