Ольга Тищенко
Почала працювати в агенції у 2018 році на посаді копірайтера, трохи більше року писала тексти для клієнтів WEDEX. У 2020 році зайняла посаду редактора компанії. Має вищу економічну освіту, що є вагомим фактором для написання експертних статей з маркетингу та менеджменту. Постійно вивчає різноманітні теми з SEO та PPC, аби краще розумітися в них та писати якісні, корисні та актуальні статті в цих напрямках. У 2023 році стала основним автором блогу агенції та продовжує працювати над створенням контенту для всіх, хто зацікавлений цією тематикою.
Редактор-копірайтер
Досвід роботи 7 років

Останні статті автора: Ольга Тищенко

04/10/2024
Meta випустила свій перший набір генеративних можливостей на основі штучного інтелекту для рекламних креативів, які тепер доступні всім рекламодавцям через Marketing API. Це оновлення спрямоване на спрощення створення оголошень, збільшення різноманітності творчих варіацій та потенційне покращення ефективності реклами.

Ця категорія відповідей є найбільш проблемною і важливою для вивчення. Статусні коди 400-499 вказують на проблеми, що виникли з ініціативи клієнта. Ці проблеми можуть варіюватися від запитів, ініційованих клієнтом, до некоректного імені вузла, часу очікування запиту, неконтрольованого запиту, шкідливого запиту та інших.

27/09/2024
Показник дозволяє рекламодавцям оцінити, наскільки їх повідомлення є привабливими для цільової аудиторії. Вимірювання CTR надає можливість маркетологам не лише аналізувати, які оголошення демонструють найвищу клікабельність, а й розуміти поведінку своїх потенційних клієнтів.

Ці стандартні коди необхідні для того, щоб вказати користувачеві, яку дію необхідно виконати для успішного виконання запиту. Коди 3xx призначені для перенаправлення клієнта і не є помилками HTTP-сервера.

HTTP-код стану (відповіді) чи, як його часто називають, «статус-код» – це невелике тризначне число, яке передає інформацію про те, як оброблений запит користувача сервером. Він допомагає визначити, чи успішно сервер обробив запит, чи виникли проблеми.

Контент — це король сучасного маркетингу, і його роль у розвитку бізнесу в інтернеті важко переоцінити. Це не лише текстові матеріали, а також фото, відео та інші візуальні елементи, які разом створюють комплексний образ вашого бізнесу.

19/09/2024
BERT, відомий як Bidirectional Encoder Representations from Transformers, є нейронною мережею, розробленою Google, яка продемонструвала високу ефективність у вирішенні різних завдань з обробки природної мови, включаючи відповіді на питання і машинний переклад.

18/09/2024
На відміну від просування за позиціями, під час трафікового просування оптимізатор не зосереджується на одних і тих же пошукових запитах, а постійно розширює семантичне ядро. Це допомагає охопити ширшу цільову аудиторію.

17/09/2024
Google Мій Бізнес (Google My Business, GMB) – безкоштовний онлайн-довідник організацій. Створення профілю в Google Мій бізнес дозволяє надати важливу інформацію про вашу компанію, яку можуть шукати потенційні клієнти, такі як години роботи, місцезнаходження, веб-сайт, номер телефону та відгуки.

Популярні статті автора
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову