Ольга Тищенко
Почала працювати в агенції у 2018 році на посаді копірайтера, трохи більше року писала тексти для клієнтів WEDEX. У 2020 році зайняла посаду редактора компанії. Має вищу економічну освіту, що є вагомим фактором для написання експертних статей з маркетингу та менеджменту. Постійно вивчає різноманітні теми з SEO та PPC, аби краще розумітися в них та писати якісні, корисні та актуальні статті в цих напрямках. У 2023 році стала основним автором блогу агенції та продовжує працювати над створенням контенту для всіх, хто зацікавлений цією тематикою.
Редактор-копірайтер
Досвід роботи 7 років

Останні статті автора: Ольга Тищенко

Реклама в Telegram — це ефективний маркетинговий інструмент, який варто використовувати для монетизації свого контенту. Завдяки широкому охопленню аудиторії та можливостям таргетингу, Telegram Ads допомагає залучити саме тих клієнтів, які цікавляться вашим продуктом або послугою.

Перегляд профілю конкурента вже став стандартною практикою, але ось подивитися його сторіс анонімно — майже неможливо. Чому майже? Тому що існує низка інструментів, які дозволяють залишатися непомітним, від онлайн-сервісів і розширень для браузерів до хитрощів, як-от використання режиму «у літаку».

Інстаграм є потужною платформою для просування бізнесу завдяки своїй широкій аудиторії та простому візуальному формату. Зараз це активно використовують інтернет-магазини. Використовуючи Інстаграм, компанії можуть ефективно взаємодіяти з потенційними клієнтами, збільшувати впізнаваність бренду та підвищувати продажі.

01/08/2024
CPС або cost per click — це рекламна модель, яка дозволяє маркетологам платити тільки тоді, коли їхню рекламу дійсно бачили та з нею взаємодіяли, а не за рекламу, яку можна проігнорувати.

30/07/2024
Індексація – це процес під час якого пошукові роботи (павуки) шукають нові сторінки в інтернеті, аналізують їх вміст та зберігають цю інформацію в своєму індексі. Роботи час від часу повертаються до вже проіндексованих сторінок, щоб перевірити наявність змін та оновити інформацію.

Хакери можуть не лише красти конфіденційну інформацію, але й завдавати шкоди вебсайтам, позаяк втрачаються не тільки дані, але й довіра клієнтів та репутація компанії. Тому забезпечення надійного захисту від атак і регулярний моніторинг безпеки є критично важливими для кожного онлайн-ресурсу.

Сучасні системи, такі як WordPress та Drupal, є потужними рушіями для створення сайтів будь-якої складності. Вони особливо корисні для українських інтернет-магазинів і сайтів бізнесу. Готові теми та плагіни дозволяють швидко і без великих витрат запустити сайт з урахуванням всіх сучасних вимог.

Маркетплейси — це не лише платформи для продажу, але й місця, де виробники, дистриб'ютори та невеликі бізнеси можуть знайти своїх клієнтів по всьому світу. Вони надають безпечність операцій, різноманітність вибору, а також сприяють збільшенню конкуренції та підвищенню якості обслуговування.

22/07/2024
Landing пейдж створена з акцентом на конкретну пропозицію та орієнтована на певну цільову аудиторію. Це як вітрина, яка показує найважливіше та найцікавіше, що є в компанії.

Популярні статті автора
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову