Ольга Тищенко
Почала працювати в агенції у 2018 році на посаді копірайтера, трохи більше року писала тексти для клієнтів WEDEX. У 2020 році зайняла посаду редактора компанії. Має вищу економічну освіту, що є вагомим фактором для написання експертних статей з маркетингу та менеджменту. Постійно вивчає різноманітні теми з SEO та PPC, аби краще розумітися в них та писати якісні, корисні та актуальні статті в цих напрямках. У 2023 році стала основним автором блогу агенції та продовжує працювати над створенням контенту для всіх, хто зацікавлений цією тематикою.
Редактор-копірайтер
Досвід роботи 7 років

Останні статті автора: Ольга Тищенко

Нативна реклама є особливим видом рекламного контенту, який органічно інтегрується в середовище платформи, на якій вона розміщується, і надає користувачам враження природної частини вмісту.

Таргет — це англійське слово, яке перекладається як «ціль» або «мета». Саме тому таргетовані оголошення показуються цільовій аудиторії, яка потенційно може виконати потрібну дію, наприклад, купити продукт або записатися на послугу.

Неважливо, ви новачок з 1000+ підписників, чи вже маєте аудиторію 200 000+, описані способи підключення монетизації допоможуть вам краще зрозуміти, як заробляти гроші в додатку TikTok.

Україна активно розвивається у цифровому просторі, і використання інтернету давно стало невід'ємною частиною повсякденного життя кожної людини. Зі зростанням проникнення інтернету та доступністю мобільних пристроїв, популярність різних сайтів та додатків стрімко збільшується.

Копірайтинг - це написання унікальних текстів для бізнесу. Сюди відносяться: пости для соцмереж, рекламні оголошення, статті для блогів і в ЗМІ, лендінги, листи для розсилки на електронну адресу, тексти з діловими пропозиціями і написи на вітринах торговельних приміщень (магазинів, торгових центрів).

В2В - це скорочення з англійської мови "business-to-business", що перекладається як "бізнес - бізнесу". Це такий вид продажів, де покупцями виступають одні юридичні особи, а продавцями або постачальниками - інші юридичні особи.

17/06/2024
Ремаркетинг - це система реклами, яка дозволяє демонструвати онлайн-рекламу тим потенційним клієнтам, які раніше вже були на сайті, але з якоїсь причини так і не виконали цілеспрямовану дію.

17/06/2024
Якщо є підозра про злом, необхідно провести комплексну перевірку і знайти джерело зараження. Немає універсальних інструкцій для цього процесу, але існує загальна послідовність дій, якої варто дотримуватися.

17/06/2024
Звернутися за допомогою у професійну агенцію чи до окремих фрілансерів – ваш вибір. Звичайно, під час пошуку не забувайте подивитися кейси та відгуки попередніх клієнтів, але зважайте і на те, що люди купують у людей. Варто обирати того, з ким комфортно спілкуватися, працювати і на фінансовому рівні, і на емоційному.

Популярні статті автора
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову