Ольга Тищенко
Почала працювати в агенції у 2018 році на посаді копірайтера, трохи більше року писала тексти для клієнтів WEDEX. У 2020 році зайняла посаду редактора компанії. Має вищу економічну освіту, що є вагомим фактором для написання експертних статей з маркетингу та менеджменту. Постійно вивчає різноманітні теми з SEO та PPC, аби краще розумітися в них та писати якісні, корисні та актуальні статті в цих напрямках. У 2023 році стала основним автором блогу агенції та продовжує працювати над створенням контенту для всіх, хто зацікавлений цією тематикою.
Редактор-копірайтер
Досвід роботи 7 років

Останні статті автора: Ольга Тищенко

Інстаграм є потужною платформою для просування бізнесу завдяки своїй широкій аудиторії та простому візуальному формату. Зараз це активно використовують інтернет-магазини. Використовуючи Інстаграм, компанії можуть ефективно взаємодіяти з потенційними клієнтами, збільшувати впізнаваність бренду та підвищувати продажі.

01/08/2024
CPС або cost per click — це рекламна модель, яка дозволяє маркетологам платити тільки тоді, коли їхню рекламу дійсно бачили та з нею взаємодіяли, а не за рекламу, яку можна проігнорувати.

30/07/2024
Індексація – це процес під час якого пошукові роботи (павуки) шукають нові сторінки в інтернеті, аналізують їх вміст та зберігають цю інформацію в своєму індексі. Роботи час від часу повертаються до вже проіндексованих сторінок, щоб перевірити наявність змін та оновити інформацію.

Хакери можуть не лише красти конфіденційну інформацію, але й завдавати шкоди вебсайтам, позаяк втрачаються не тільки дані, але й довіра клієнтів та репутація компанії. Тому забезпечення надійного захисту від атак і регулярний моніторинг безпеки є критично важливими для кожного онлайн-ресурсу.

Сучасні системи, такі як WordPress та Drupal, є потужними рушіями для створення сайтів будь-якої складності. Вони особливо корисні для українських інтернет-магазинів і сайтів бізнесу. Готові теми та плагіни дозволяють швидко і без великих витрат запустити сайт з урахуванням всіх сучасних вимог.

Маркетплейси — це не лише платформи для продажу, але й місця, де виробники, дистриб'ютори та невеликі бізнеси можуть знайти своїх клієнтів по всьому світу. Вони надають безпечність операцій, різноманітність вибору, а також сприяють збільшенню конкуренції та підвищенню якості обслуговування.

22/07/2024
Landing пейдж створена з акцентом на конкретну пропозицію та орієнтована на певну цільову аудиторію. Це як вітрина, яка показує найважливіше та найцікавіше, що є в компанії.

22/07/2024
Інтернет-реклама – це комплекс методів, які використовують власники бізнесу в Україні для популяризації, просування компанії чи бренду у Мережі та підвищення продажів. Це відносно новий спосіб просування і являє собою всі ті ж привабливі яскраві картинки та слогани, які раніше бачили тільки у газетах, журналах, по телевізору чи на вивісках та білбордах.

Унікальна торгова пропозиція є важливою концепцією в маркетингу, що дозволяє виділити продукт або бренд серед конкурентів на ринку. УТП — це унікальна торгова характеристика або сукупність характеристик продукту, послуги чи бренду, яка робить його привабливим для споживачів та надає йому конкурентну перевагу.

Популярні статті автора
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову