Останні статті автора: Ольга Тищенко

07/05/2024
Конверсія обов'язково приносить власнику сайту вигоду, тому її потрібно постійно відслідковувати та коригувати веб-ресурс, щоб побачити кращі результати його роботи.

07/05/2024
Інтернет-маркетинг є одним з найефективніших інструментів для просування послуг та товарів. За умови вмілого використання всього спектру доступних методів та різних видів каналів вдала стратегія здатна вивести бізнес на якісно новий рівень, гарантуючи стабільний розвиток і досягнення найамбітніших цілей.

23/04/2024
За статистикою Google на 2023 рік половина користувачів вважають за краще використовувати голосовий пошук на своїх мобільних пристроях. 35% користувачів використовують голосових помічників, щоб дізнаватися погоду та новини. Щодня здійснюється мільярд та більше голосових запитів.

22/04/2024
Рентабельність продажів - один з основних і головних показників роботи будь-якої компанії. Її аналіз дає можливість оцінити ефективність діяльності бізнесу, механізми продажів і нові технології, що впроваджуються в організацію, які впливають на робочі процеси.

17/04/2024
У гонитві за цифровою присутністю та конкурентоспроможністю розуміння основ SEO стає необхідністю для кожного власника веб-ресурсу. Аспекти, які ми опишемо далі, лежать в основі функціонування пошукових систем і визначають видимість сайту в онлайн-просторі.

15/04/2024
UGC (User-generated content), він же користувацький контент – це контент, який створюється і публікується самою аудиторією. До нього відносять будь-яку активність користувачів: відгуки, коментарі, огляди, фотографії, відео, меми, рілси, загалом, все, що тільки придумають клієнти.

09/04/2024
Google AdSense – це зручний, легкий та ефективний інструмент контекстної реклами, що охоплює цільову аудиторію всього світу і надає можливість отримувати дохід на своєму сайті.

27/03/2024
При досягненні бажаних результатів у пошуковій видачі не потрібно зупиняти роботи з просування платформи. Алгоритми пошукових систем періодично змінюються, конкуренти проводять роботи з покращення своїх ресурсів, а значить просуванням вашого сайту теж необхідно займатися постійно.
Популярні статті автора

19/10/2023
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

14/09/2023
Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.