Останні статті автора: Ольга Тищенко

15/04/2024
UGC (User-generated content), він же користувацький контент – це контент, який створюється і публікується самою аудиторією. До нього відносять будь-яку активність користувачів: відгуки, коментарі, огляди, фотографії, відео, меми, рілси, загалом, все, що тільки придумають клієнти.

09/04/2024
Google AdSense – це зручний, легкий та ефективний інструмент контекстної реклами, що охоплює цільову аудиторію всього світу і надає можливість отримувати дохід на своєму сайті.

27/03/2024
При досягненні бажаних результатів у пошуковій видачі не потрібно зупиняти роботи з просування платформи. Алгоритми пошукових систем періодично змінюються, конкуренти проводять роботи з покращення своїх ресурсів, а значить просуванням вашого сайту теж необхідно займатися постійно.

15/03/2024
Підбір ключових слів – важливий етап під час пошукового SEO-просування сайтів. Їх використання покращить ранжування сторінок вашого ресурсу.

11/03/2024
Ahrefs – корисний і потужний інструмент в арсеналі будь-якого SEO-фахівця. З його допомогою можна відстежувати позиції та дії конкурентів і поліпшити ранжування власного сайту, адже він вкаже на помилки, які були допущені ще під час створення ресурсу, але впливають на його позиції зараз.

29/02/2024
Нижче ми детально розглянемо деякі фактори, за допомогою яких можна підняти сайт у пошуку і побачити ефект від зробленої роботи вже найближчим часом. Головне – пам'ятайте, що SEO-просування необхідно проводити комплексно, а не працювати над кожним із факторів окремо.

07/02/2024
Как же начать поиск ключевых слов после того, как мы вошли в аккаунт? Первое, что нам нужно – это подобрать маркерный запрос, лучше всего описывающий тематику вашего сайта.

22/12/2023
Показник відмов на сайті є поведінковим фактором ранжування, а відповідно, він впливає на SEO. Якщо показник занадто високий, пошукові системи зрозуміють, що ресурс оптимізований недостатньо добре, і його можна не показувати, оскільки користувачам він не подобається.
Популярні статті автора

19/10/2023
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

14/09/2023
Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.