SEO видимість: що це таке і як її покращити

SEO видимість: що це таке і як її покращити
SEO видимість: що це таке і як її покращити

SEO – це постійний трудомісткий процес, якому потрібно присвятити багато зусиль та уваги, оскільки пошуковики постійно змінюють свої алгоритми та вносять оновлення до правил та рекомендацій. Щоб утримувати високі позиції сайту, необхідно регулярно стежити за змінами та вносити потрібні редагування у вашу SEO-стратегію.

Головна мета SEO-просування – поліпшити видимість ресурсу в пошукових системах. Чим якісніше сайт оптимізований, тим більш релевантним він стає для запитів користувача, а відповідно підвищується і його позиція в результатах пошуку.

Видимість сайту – це частина цільової аудиторії, яка побачить у пошуку посилання на ваш ресурс за введеним запитом. Чим більше запитів у вас використано і чим вищі позиції майданчика по них, тим вища і видимість сайту в пошуку.

Якщо видимість зростає, значить, ви все робите правильно. У ресурсу зростає трафік, збільшується кількість покупців; якщо стоїть на місці або зменшується – щось не так з SEO. Це досить об’єктивний показник просування. Перевіряти видимість ресурсу в пошукових системах рекомендується на щомісячній основі.

Як покращити видимість сайту

Нижче ми розглянемо, які дії потрібно зробити, щоб збільшити видимість сайту в Google.

Аналіз конкурентів

Напевно, деякі ваші конкуренти змогли вже давно зрозуміти, що працює в просуванні сайту, а що – ні, і зайняли топові місця в пошуковій видачі. Тому вам просто необхідно витратити час і увагу на вивчення та аналіз конкурентів та отримати необхідну інформацію для роботи, тим самим знизивши ризик невдачі.

Звертайте увагу на все: зовнішній вигляд, специфіку важливих конверсійних сторінок, якість контенту, присутність інтерактивних елементів, мобільну версію, шукайте нестандартні складові. Це дозволить вам сформувати список покращень, а потім впровадити їх на своєму ресурсі.

Вивчення ключових слів

Це один із перших та основних кроків у SEO-просуванні. За допомогою цього дослідження можна дізнатися, які слова чи фрази споживачі використовують для того, щоб знайти в інтернеті потрібну інформацію, пов’язану з вашою нішою.

Є багато сервісів для пошуку та аналізу ключових слів, які допоможуть побачити дані про кількість запитів на конкретні ключі, конкуренцію на подібні запити та іншу корисну інформацію. Детальніше ці інструменти описані в іншій нашій статті.

Коли ви з’ясували, які ключові слова є популярними у вашій ніші, можна застосовувати їх, щоб оптимізувати контент на вашому ресурсі. Головне пам’ятайте – не перевантажуйте ключовими запитами контент, це може погано позначитися на ранжуванні вашого сайту у пошуковій системі. Ще не забувайте про довгі ключові фрази, які, можливо, не такі популярні, але одночасно правильно і точно показують запити користувачів. Використовуючи такі фрази, можна отримати цільовий трафік.

Навіть якщо зібрано гарне семантичне ядро ​​і грамотно розподілено по посадкових сторінках, періодично все одно потрібно розширювати семантику, особливо коли часто відбуваються зміни в ніші. Актуальність запитів з часом знижується, з’являються нові ключі. Ми рекомендуємо проводити актуалізацію семантичного ядра раз на півроку.

Поліпшення існуючих сторінок

Це той випадок, коли один із найдієвіших і очевидних методів у SEO використовується не так часто. Доопрацювання існуючих сторінок – процес досить трудомісткий, але фундаментальний. Він необхідний, щоб «старі» сторінки не тягнули сайт вниз, навіть за умови створення нових якісних сторінок.

Поліпшення, які можна провести для швидкого та помітного результату:

  1. Прописати унікальні та оптимізовані під цільові запити метатеги Title/Description;
  2. Додати корисний, унікальний та актуальний контент на ті сторінки, де текст відсутній, а можна ще збільшити обсяг, де тексту мало;
  3. Опрацювати структуру контенту та сторінки (можна додати фото або відео);
  4. Переглянути на панелі вебмайстрів за якими запитами були покази ще й додати їх до контенту сторінки;
  5. На основі проведеного аналізу конкурентів можна знайти безліч цікавих ідей для використання на важливих посадкових сторінках вашого ресурсу.

Оптимізація контенту

  • Застосовуйте ключові запити у мета-тегах

Meta description – це лаконічний опис сторінки, який помітний у пошукових результатах. Використання ключів у ньому зацікавить споживачів і допоможе розпізнати пошуковим системам, про що написано на сторінці.

  • Додайте ключі до тексту

Вони повинні гармонійно розташовуватись у тексті, а не вписуватися в нього просто заради присутності. Застосовуйте запити у заголовках, підзаголовках, абзацах та списках.

  • Пишіть ключові слова у title зображень

Якщо у зображенні буде вказано ключовий запит, це дасть розуміння пошуковому роботу, що відображено на сторінці та що там пропонується.

  • Контролюйте щільність ключовиків

Щільність ключових запитів – це те, скільки разів вони вживаються у тексті у відношенні до загальної кількості слів у ньому. Пам’ятайте, що використовувати їх багато разів не можна, щоб не було негативного рейтингу від пошукових систем. Про це ми вже згадували вище.

  • Можна використовувати різні типи контенту, наприклад: відгуки клієнтів або огляди товару у відео форматі, відповіді на запитання, дайджести новин та інтерв’ю.

Робота з посилальним профілем

Проводячи цю роботу, можна створювати якісні зворотні посилання, а також використовувати вічні посилання. Розглянемо і той, і інший варіант.

Зворотні посилання

  • Створюйте та публікуйте корисний, унікальний та актуальний контент на інших сайтах (найкраще вибирати ресурси, пов’язані з вашою тематикою, так ви залучите цільову аудиторію);
  • Проводьте дослідження та пишіть про їхні результати (це може привернути увагу інших майданчиків, і вони будуть посилатися на вас; досліджуйте цікаві для вашої аудиторії теми, а також відповідайте на запитання);
  • Обмінюйтесь посиланнями (під час обміну посиланнями з іншими сайтами, вибирайте ті, які мають високий рейтинг і мають зв’язок з вашою тематикою);

Вічні посилання

Це лінки, які працюють весь час. Вони будуть актуальними постійно. Як їх можна отримати?

  • Відгуки та коментарі (у них може бути посилання на ваш сайт, якщо це не суперечить правилам того ресурсу, на якому ви залишаєте коментар чи відгук);
  • Гостьові публікації (при написанні такої публікації для іншого сайту, включіть посилання на ваш);
  • Лінки в соцмережах (у наш час їх використовують майже всі, тому отримати таким чином вічне посилання досить просто);
  • Купити вічні посилання (це можна зробити у спеціалізованих компаній, головне – вибрати надійну).

Оптимізація мобільної версії сайту

Що ж потрібно зробити, щоб досягти бажаного результату?

  1. Перевірте, як швидко завантажується сайт. Для цього можна використовувати один із сервісів: Google PageSpeed ​​Insights або GTmetrix. Там ви зможете побачити рекомендації щодо збільшення швидкості завантаження.
  2. Перевірте адаптив. Так ви зможете переконатись, що сайт підлаштовується під різні розміри дисплеїв гаджетів.
  3. Стискайте зображення. Вони можуть погано впливати на швидкість завантаження сторінки, тому варто використовувати стискання, таким чином розмір зменшиться, а якість залишиться майже колишньою.
  4. Не використовуйте великих файлів. Аудіо або відео можуть також погіршити швидкість завантаження сторінки. Можна їх розмістити на інших платформах, а на їхньому місці просто залишити посилання.
  5. Використовуйте кешування. Воно дозволить зберегти деяку інформацію на девайсі користувача, а при майбутніх відвідуваннях сайту – прискорить його навантаження.
  6. Оптимізуйте код. Потрібно переконатися, що код вашого ресурсу відповідає правилам JavaScript, HTML та CSS та не використовуйте застарілі функції та методи. Це також прискорить завантаження сторінок.
  7. Перевірте функціонал на смартфонах. Подивіться на різних пристроях, як відображається і працює ваш сайт, щоб переконатися, що все зроблено правильно.

Це все – дуже важливі моменти, оскільки користувачі не хочуть довго чекати на завантаження сторінки або взаємодіяти з ресурсом, який не адаптований під мобільні пристрої. Вони просто йдуть з нього, а якщо це буде масовою дією, то при ранжуванні такі негативні сигнали обов’язково враховуються пошуковими системами.

Підведемо підсумки

У цій статті ми розглянули, що таке видимість сайту, а також надали рекомендації, як підвищити видимість сайту в Google. І серед них немає жодного, який був би нерозв’язним завданням, слід лише виділити час на виконання. Для проектів, які вже існують певний час, це особливо актуально, адже за допомогою цих рецептів ви зможете отримати від сайту максимум і збільшити віддачу від докладених зусиль

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Живосайт – популярний в Україні онлайн-консультант, який спілкується з клієнтами в режимі реального часу. Це ефективна форма зворотного зв'язку для збільшення продажів. Взаємодія ведеться в форматі чату.

    11/09/2024
    Веб-архів (або web archive) – це сервіс, який дозволяє зберігати і відтворювати різні версії веб-сторінок за різні періоди часу. Одним з найбільш відомих і широко використовуваних веб-архівів є Web Archive та його інструмент Wayback Machine.

    Хакери можуть не лише красти конфіденційну інформацію, але й завдавати шкоди вебсайтам, позаяк втрачаються не тільки дані, але й довіра клієнтів та репутація компанії. Тому забезпечення надійного захисту від атак і регулярний моніторинг безпеки є критично важливими для кожного онлайн-ресурсу.

    Останні статті по #SEO
    29/05/2025
    Атрибут rel="canonical" — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.

    14/05/2025
    Соціальна мережа TikTok офіційно відновила інструменти реклами для перших груп клієнтів України 23 квітня 2025 року.

    З урахуванням можливостей, які надає Prom.ua, не дивно, що велика кількість підприємців розглядають можливість створення інтернет-магазину на базі цього маркетплейсу.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову