Останні статті автора: Ольга Тищенко

29/05/2024
У сучасному світі сайт – це не просто візитна картка, а необхідний інструмент для будь-якого бізнесу. Він дозволяє залучати нових клієнтів, надавати інформацію про товари та послуги, встановлювати контакт з аудиторією та підвищувати впізнаваність бренду. Без сайту компанія обмежує свій потенціал та втрачає конкурентні переваги.

28/05/2024
Google Marketing Live 2024 виділив важливість штучного інтелекту в різних оновленнях, зосередивши увагу на креативах, аналітиці даних та орієнтованих на користувачів результатів пошуку. Від розміщення реклами за допомогою ШІ та динамічних рекомендацій до оптимізації прибутку та вдосконалених інструментів звітності – Google продовжує розширювати межі маркетингових технологій.

15/05/2024
Сукупність факторів, які відповідають за задоволення потреби користувачів на веб-сторінці, називають релевантністю. І пошукова система, у свою чергу, просуває у верх видачі сайти, які містять релевантну інформацію, тобто ту, що є найбільш корисною.

10/05/2024
Простими словами, арбітраж трафіку – це один зі способів заощадити бюджетні кошти на рекламу товарів чи послуг. Весь сенс зводиться до того, що оплата фахівцеві йде тільки після залучення на сайт користувачів та отримання замовником клієнтів.

07/05/2024
Конверсія обов'язково приносить власнику сайту вигоду, тому її потрібно постійно відслідковувати та коригувати веб-ресурс, щоб побачити кращі результати його роботи.

07/05/2024
Інтернет-маркетинг є одним з найефективніших інструментів для просування послуг та товарів. За умови вмілого використання всього спектру доступних методів та різних видів каналів вдала стратегія здатна вивести бізнес на якісно новий рівень, гарантуючи стабільний розвиток і досягнення найамбітніших цілей.

23/04/2024
За статистикою Google на 2023 рік половина користувачів вважають за краще використовувати голосовий пошук на своїх мобільних пристроях. 35% користувачів використовують голосових помічників, щоб дізнаватися погоду та новини. Щодня здійснюється мільярд та більше голосових запитів.

22/04/2024
Рентабельність продажів - один з основних і головних показників роботи будь-якої компанії. Її аналіз дає можливість оцінити ефективність діяльності бізнесу, механізми продажів і нові технології, що впроваджуються в організацію, які впливають на робочі процеси.
Популярні статті автора

19/10/2023
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

14/09/2023
Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.