Останні статті автора: Ольга Тищенко

13/06/2024
Для полегшення процедури переіндексації створено спеціальний скрипт – Google Index API. І хоча довгий час цей інструмент вважався актуальним тільки для сайтів пошуку роботи і з наявністю прямих трансляцій (як стверджував сам Джон Мюллер), але практика показала, що він підходить для всіх веб-ресурсів і даних.

11/06/2024
MozCon 2024 – одна з найбільш значущих подій у світі цифрового маркетингу, яка пройшла з величезним успіхом у Сіетлі 3-4 червня 2024 року та привернула увагу фахівців із цифрового маркетингу з усього світу.

07/06/2024
Приватний seo-оптимізатор допомагає власнику сайту просуватися у пошукових системах. Це сприяє кращому ранжуванню веб-ресурсу, збільшує вхідний потік трафіку і, як наслідок, кількість лідів.

04/06/2024
Цільова аудиторія – це ваші потенційні замовники, люди, які об'єднані спільними інтересами, болями, страхами, бажаннями, мріями та потребами. Саме на цих користувачів має бути налаштована рекламна кампанія.

03/06/2024
Поведінкові фактори – це метрики, які оцінюють, як користувачі взаємодіють із сайтом. Вони допомагають визначити, наскільки зручно користуватися ресурсом та наскільки ефективно він надає потрібну інформацію.

29/05/2024
У сучасному світі сайт – це не просто візитна картка, а необхідний інструмент для будь-якого бізнесу. Він дозволяє залучати нових клієнтів, надавати інформацію про товари та послуги, встановлювати контакт з аудиторією та підвищувати впізнаваність бренду. Без сайту компанія обмежує свій потенціал та втрачає конкурентні переваги.

28/05/2024
Google Marketing Live 2024 виділив важливість штучного інтелекту в різних оновленнях, зосередивши увагу на креативах, аналітиці даних та орієнтованих на користувачів результатів пошуку. Від розміщення реклами за допомогою ШІ та динамічних рекомендацій до оптимізації прибутку та вдосконалених інструментів звітності – Google продовжує розширювати межі маркетингових технологій.

15/05/2024
Сукупність факторів, які відповідають за задоволення потреби користувачів на веб-сторінці, називають релевантністю. І пошукова система, у свою чергу, просуває у верх видачі сайти, які містять релевантну інформацію, тобто ту, що є найбільш корисною.
Популярні статті автора

19/10/2023
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

14/09/2023
Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.