6 порад з SEO для власників малого бізнесу

6 порад з SEO для власників малого бізнесу
6 порад з SEO для власників малого бізнесу

Кожного власника бізнесу насамперед хвилює ефективність бюджету при виборі стратегії просування ресурсу в інтернеті, а обмеженість коштів саме для малого бізнесу не сприяє тестуванню багатьох маркетингових каналів. Саме пошукове просування сайту дозволить розширити аудиторію потенційних клієнтів і отримати більше трафіку для веб ресурсу при мінімальних вкладеннях, хоча помітного результату доведеться зачекати деякий час.

Що необхідно зробити до початку SEO-оптимізації сайту для малого бізнесу?

  • Визначити цільову аудиторію та регіон просування ресурсу.
  • Розробити та запустити сайт.
  • Додати на ресурс інструменти та системи аналітики Google.
  • Отримати на сайті навіть мінімальний трафік.

Нижче розглянемо нескладні поради, завдяки яким можливо досягти високих позицій сайту в пошукових системах, що сприятиме росту Вашого бізнесу.

  1. Знайдіть ключові слова і фрази за якими Ваші послуги, товари можуть шукати в інтернеті, зверніть увагу на фрази, які пов’язані з містом, регіоном де Ви працюєте – геозалежні пошукові запроси. Далі використовуючи пошукові підказки, пов’язані запити треба зібрати максимально повну семантику релевантну для вашого бізнесу, кластеризувати її щоб отримати більшу кількість точок входу для трафіку з пошуку. Використовуючи семантичне ядро, потрібно оптимізувати тексти, заголовки, мета теги сторінок.

Збір ключових слів вручну займає багато часу і досить складний процес, тому краще використати спеціальні інструменти або ж задіяти стороннього спеціаліста.

  1. Зареєструйтеся в Google My Business, тим самим ресурс буде представлений на картах Google. Обов’язково необхідно заповнити наступні дані:
  • назва компанії;
  • адреса, номер телефону;
  • посилання на сайт;
  • опис бізнесу та послуги компанії;
  • години роботи (графік);
  • відомості про філії компанії.

Розміщуйте якісні фотографії офісу.

Додайте інформацію про Ваш бізнес на локальних порталах і каталогах, сторінках компанії в соціальних мережах Facebook та інших. Важливо продовжувати працювати з локальним SEO і надалі: збирати і відповідати на відгуки на сторінки і сайт, приймати участь в місцевих подіях для отримання згадок і посилань з медіа. Детальніше про просування засобами локального SEO у статті.

  1. Виконайте технічний аудіт та оптимізуйте свій сайт. Основні фактори ранжування ресурсу пов’язані з його технічним станом, а саме:
  • швидкість завантаження сторінок, якщо час завантаження сторінки більше 2-х секунд, вона потребує оптимізації;
  • використання SSL сертифікату та безпечне з’єднання з допомогою протоколу https є фактором ранжування Google;
  • реалізуйте для сайту адаптований для мобільних пристроїв дизайн;
  • для ефективної індексації сторінок, для сайту повинні бути створені і налаштовані файли robots.txt і sitemap;
  • посилань на неіснуючі сторінки (404 помилка) не повинно бути на сайті, також бажано мінімізувати кількість переправлень (редиректів).
  1. Пошукова оптимізація сторінок – On-Page SEO, що є головним?
  • унікальні, в межах ресурсу, і змістовні мета теги – заголовки Title, H1, описи Description необхідні для кожної сторінки;
  • сторінки сайту повинні містити оптимізований контент: структурований текст, інформативні заголовки H2-H4
  • розміщення на сайті оптимізованих зображень і відео матеріалів сприятиме отриманню додаткового трафіку з пошуку;
  • задля зручності відвідувачів і розподілу статичної та динамічної ваги сторінок додайте внутрішні посилання.
  1. Контент маркетинг допоможе в просуванні вашого бізнесу – отримання посилань на сайт і згадок про компанію можливо не лише з допомогою публікації статей та новин в блозі сайту. Використовуйте публікації в соціальних мережах, e-mail розсилки, повідомлення в месенджерах, комерційні пропозиції. Знімайте та публікуйте відео матеріали, які можна публікувати як на сайті так і на You Tube, посилання на сайт додавайте в описах і на зображеннях.
  2. Наявність посилань на сайт зі сторонніх ресурсів впливає на ранжування в пошукових системах, але варто зазначити що позитивного впливу надають наступні фактори:
  • якість майданчиків переважає кілкість;
  • посилання з релевантних майданчиків;
  • анкор-лист потрібно формувати різноманітним.

Ми розглянули лише деякі найпростіші поради з SEO просування сайту, які допоможуть відчутно покращити ранжування в пошуку. В подальшому, треба вивчати методи і способи пошукового просування, які використовують сайти-конкуренти з метою покращення власного ресурсу, і, з часом, збільшення трафіку з пошукових мереж сприятиме росту Вашого бізнесу.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    01/04/2025
    Favicon або favourite icon (улюблена іконка, картинка) — це невелике зображення розміром 16х16 пікселів, яке використовується у браузерах для ідентифікації сторінки або сайту.

    16/07/2025
    У жорсткій конкуренції за увагу користувачів важливо розуміти як визначити, наскільки ваш сайт заслуговує довіри пошукових систем.

    16/09/2024
    Отримання результату SEO-просування – це складний процес, що включає організаційні, технічні та аналітичні заходи, результати якого можна помітити лише мінімум через 2-3 місяці. У поодиноких випадках можливий швидкий успіх, але це скоріше виняток. Просування сайту – довгостроковий проєкт, що вимагає ретельного аналізу, постійної взаємодії з цільовою аудиторією та регулярного відстеження конкурентів.

    Останні статті по #SEO
    04/12/2025
    Мікророзмітка — один із тих технічних елементів, які непомітні для користувача, але критично важливі для SEO.

    30/10/2025
    Асесори (оціночні фахівці, Search Quality Raters) — це звичайні люди, яких наймають пошукові системи або підрядники для перевірки якості результатів пошуку.

    03/09/2025
    Без продуманої стратегії лінкбілдингу, включно з правильним самбітом у каталоги, навіть найкращий контент не зможе пробитися в ТОП-результати пошуку, а хаотичні беклінки можуть призвести до санкцій від Google.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову