
Кожного власника бізнесу насамперед хвилює ефективність бюджету при виборі стратегії просування ресурсу в інтернеті, а обмеженість коштів саме для малого бізнесу не сприяє тестуванню багатьох маркетингових каналів. Саме пошукове просування сайту дозволить розширити аудиторію потенційних клієнтів і отримати більше трафіку для веб ресурсу при мінімальних вкладеннях, хоча помітного результату доведеться зачекати деякий час.
Що необхідно зробити до початку SEO-оптимізації сайту для малого бізнесу?
- Визначити цільову аудиторію та регіон просування ресурсу.
- Розробити та запустити сайт.
- Додати на ресурс інструменти та системи аналітики Google.
- Отримати на сайті навіть мінімальний трафік.
Нижче розглянемо нескладні поради, завдяки яким можливо досягти високих позицій сайту в пошукових системах, що сприятиме росту Вашого бізнесу.
- Знайдіть ключові слова і фрази за якими Ваші послуги, товари можуть шукати в інтернеті, зверніть увагу на фрази, які пов’язані з містом, регіоном де Ви працюєте – геозалежні пошукові запроси. Далі використовуючи пошукові підказки, пов’язані запити треба зібрати максимально повну семантику релевантну для вашого бізнесу, кластеризувати її щоб отримати більшу кількість точок входу для трафіку з пошуку. Використовуючи семантичне ядро, потрібно оптимізувати тексти, заголовки, мета теги сторінок.
Збір ключових слів вручну займає багато часу і досить складний процес, тому краще використати спеціальні інструменти або ж задіяти стороннього спеціаліста.
- Зареєструйтеся в Google My Business, тим самим ресурс буде представлений на картах Google. Обов’язково необхідно заповнити наступні дані:
- назва компанії;
- адреса, номер телефону;
- посилання на сайт;
- опис бізнесу та послуги компанії;
- години роботи (графік);
- відомості про філії компанії.
Розміщуйте якісні фотографії офісу.
Додайте інформацію про Ваш бізнес на локальних порталах і каталогах, сторінках компанії в соціальних мережах Facebook та інших. Важливо продовжувати працювати з локальним SEO і надалі: збирати і відповідати на відгуки на сторінки і сайт, приймати участь в місцевих подіях для отримання згадок і посилань з медіа. Детальніше про просування засобами локального SEO у статті.
- Виконайте технічний аудіт та оптимізуйте свій сайт. Основні фактори ранжування ресурсу пов’язані з його технічним станом, а саме:
- швидкість завантаження сторінок, якщо час завантаження сторінки більше 2-х секунд, вона потребує оптимізації;
- використання SSL сертифікату та безпечне з’єднання з допомогою протоколу https є фактором ранжування Google;
- реалізуйте для сайту адаптований для мобільних пристроїв дизайн;
- для ефективної індексації сторінок, для сайту повинні бути створені і налаштовані файли robots.txt і sitemap;
- посилань на неіснуючі сторінки (404 помилка) не повинно бути на сайті, також бажано мінімізувати кількість переправлень (редиректів).
- Пошукова оптимізація сторінок – On-Page SEO, що є головним?
- унікальні, в межах ресурсу, і змістовні мета теги – заголовки Title, H1, описи Description необхідні для кожної сторінки;
- сторінки сайту повинні містити оптимізований контент: структурований текст, інформативні заголовки H2-H4
- розміщення на сайті оптимізованих зображень і відео матеріалів сприятиме отриманню додаткового трафіку з пошуку;
- задля зручності відвідувачів і розподілу статичної та динамічної ваги сторінок додайте внутрішні посилання.
- Контент маркетинг допоможе в просуванні вашого бізнесу – отримання посилань на сайт і згадок про компанію можливо не лише з допомогою публікації статей та новин в блозі сайту. Використовуйте публікації в соціальних мережах, e-mail розсилки, повідомлення в месенджерах, комерційні пропозиції. Знімайте та публікуйте відео матеріали, які можна публікувати як на сайті так і на You Tube, посилання на сайт додавайте в описах і на зображеннях.
- Наявність посилань на сайт зі сторонніх ресурсів впливає на ранжування в пошукових системах, але варто зазначити що позитивного впливу надають наступні фактори:
- якість майданчиків переважає кілкість;
- посилання з релевантних майданчиків;
- анкор-лист потрібно формувати різноманітним.
Ми розглянули лише деякі найпростіші поради з SEO просування сайту, які допоможуть відчутно покращити ранжування в пошуку. В подальшому, треба вивчати методи і способи пошукового просування, які використовують сайти-конкуренти з метою покращення власного ресурсу, і, з часом, збільшення трафіку з пошукових мереж сприятиме росту Вашого бізнесу.




