6 порад з SEO для власників малого бізнесу

6 порад з SEO для власників малого бізнесу
6 порад з SEO для власників малого бізнесу

Кожного власника бізнесу насамперед хвилює ефективність бюджету при виборі стратегії просування ресурсу в інтернеті, а обмеженість коштів саме для малого бізнесу не сприяє тестуванню багатьох маркетингових каналів. Саме пошукове просування сайту дозволить розширити аудиторію потенційних клієнтів і отримати більше трафіку для веб ресурсу при мінімальних вкладеннях, хоча помітного результату доведеться зачекати деякий час.

Що необхідно зробити до початку SEO-оптимізації сайту для малого бізнесу?

  • Визначити цільову аудиторію та регіон просування ресурсу.
  • Розробити та запустити сайт.
  • Додати на ресурс інструменти та системи аналітики Google.
  • Отримати на сайті навіть мінімальний трафік.

Нижче розглянемо нескладні поради, завдяки яким можливо досягти високих позицій сайту в пошукових системах, що сприятиме росту Вашого бізнесу.

  1. Знайдіть ключові слова і фрази за якими Ваші послуги, товари можуть шукати в інтернеті, зверніть увагу на фрази, які пов’язані з містом, регіоном де Ви працюєте – геозалежні пошукові запроси. Далі використовуючи пошукові підказки, пов’язані запити треба зібрати максимально повну семантику релевантну для вашого бізнесу, кластеризувати її щоб отримати більшу кількість точок входу для трафіку з пошуку. Використовуючи семантичне ядро, потрібно оптимізувати тексти, заголовки, мета теги сторінок.

Збір ключових слів вручну займає багато часу і досить складний процес, тому краще використати спеціальні інструменти або ж задіяти стороннього спеціаліста.

  1. Зареєструйтеся в Google My Business, тим самим ресурс буде представлений на картах Google. Обов’язково необхідно заповнити наступні дані:
  • назва компанії;
  • адреса, номер телефону;
  • посилання на сайт;
  • опис бізнесу та послуги компанії;
  • години роботи (графік);
  • відомості про філії компанії.

Розміщуйте якісні фотографії офісу.

Додайте інформацію про Ваш бізнес на локальних порталах і каталогах, сторінках компанії в соціальних мережах Facebook та інших. Важливо продовжувати працювати з локальним SEO і надалі: збирати і відповідати на відгуки на сторінки і сайт, приймати участь в місцевих подіях для отримання згадок і посилань з медіа. Детальніше про просування засобами локального SEO у статті.

  1. Виконайте технічний аудіт та оптимізуйте свій сайт. Основні фактори ранжування ресурсу пов’язані з його технічним станом, а саме:
  • швидкість завантаження сторінок, якщо час завантаження сторінки більше 2-х секунд, вона потребує оптимізації;
  • використання SSL сертифікату та безпечне з’єднання з допомогою протоколу https є фактором ранжування Google;
  • реалізуйте для сайту адаптований для мобільних пристроїв дизайн;
  • для ефективної індексації сторінок, для сайту повинні бути створені і налаштовані файли robots.txt і sitemap;
  • посилань на неіснуючі сторінки (404 помилка) не повинно бути на сайті, також бажано мінімізувати кількість переправлень (редиректів).
  1. Пошукова оптимізація сторінок – On-Page SEO, що є головним?
  • унікальні, в межах ресурсу, і змістовні мета теги – заголовки Title, H1, описи Description необхідні для кожної сторінки;
  • сторінки сайту повинні містити оптимізований контент: структурований текст, інформативні заголовки H2-H4
  • розміщення на сайті оптимізованих зображень і відео матеріалів сприятиме отриманню додаткового трафіку з пошуку;
  • задля зручності відвідувачів і розподілу статичної та динамічної ваги сторінок додайте внутрішні посилання.
  1. Контент маркетинг допоможе в просуванні вашого бізнесу – отримання посилань на сайт і згадок про компанію можливо не лише з допомогою публікації статей та новин в блозі сайту. Використовуйте публікації в соціальних мережах, e-mail розсилки, повідомлення в месенджерах, комерційні пропозиції. Знімайте та публікуйте відео матеріали, які можна публікувати як на сайті так і на You Tube, посилання на сайт додавайте в описах і на зображеннях.
  2. Наявність посилань на сайт зі сторонніх ресурсів впливає на ранжування в пошукових системах, але варто зазначити що позитивного впливу надають наступні фактори:
  • якість майданчиків переважає кілкість;
  • посилання з релевантних майданчиків;
  • анкор-лист потрібно формувати різноманітним.

Ми розглянули лише деякі найпростіші поради з SEO просування сайту, які допоможуть відчутно покращити ранжування в пошуку. В подальшому, треба вивчати методи і способи пошукового просування, які використовують сайти-конкуренти з метою покращення власного ресурсу, і, з часом, збільшення трафіку з пошукових мереж сприятиме росту Вашого бізнесу.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    04/06/2021
    Digital маркетинг – це набір маркетингових методів та інструментів, що використовують цифрові канали для залучення та утримання споживачів. І якщо Інтернет-маркетинг, обмежений застосуванням інструментів тільки мережі Internet, то Цифровий (Digital) включає, крім згаданого, використання реклами та просування поза Мережею, тобто, використовує цифрові ресурси в онлайн та офлайн режимах при просуванні.

    13/03/2023
    Вважати що стратегія і тактика одне й те саме є помилкою, вони мають принципові відмінності, хоч і тісно пов'язані. Стратегія - це загальний план. А тактика - засоби, що використовуються для досягнення мети. Важливо створити стратегію з урахуванням кінцевої мети, оскільки це вимагатиме часу, зусиль і терпіння.

    17/07/2024
    Пошукові системи постійно розвиваються, впроваджуючи нові фільтри та вдосконалюючи алгоритми ранжування. Масова закупівля посилань або надмірна оптимізація тепер можуть призвести до санкцій. Це говорить про те, що старі методи просування більш неефективні, і будь-яка помилка може призвести до блокування сайту.

    Останні статті по #SEO
    03/09/2025
    Без продуманої стратегії лінкбілдингу, включно з правильним самбітом у каталоги, навіть найкращий контент не зможе пробитися в ТОП-результати пошуку, а хаотичні беклінки можуть призвести до санкцій від Google.

    28/08/2025
    У SEO важливо не лише кількість вхідних посилань, а й їх різноманітність. Одним із інструментів, що допомагають побудувати природний лінк-профіль, є безанкорні посилання.

    13/08/2025
    Deeplink (глибинне посилання) — це звичайне веб-посилання, яке веде не на головну сторінку сайту чи додатку, а напряму на конкретний розділ чи товар.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову