Останні статті автора: Ольга Тищенко

11/09/2023
Google Search Console (GSC) – це безкоштовний інструмент, створений Google, для того, щоб ви могли отримати інформацію про те, яке місце посідає ваш сайт у результатах пошуку, усунути неполадки й оптимізувати контент. Це не просто корисний додаток до вашої роботи, а те, що вам справді необхідно для того, щоб перебувати виключно на верхніх позиціях пошукової видачі.

07/09/2023
Пошукова система – це спеціальна система, яка, відповідаючи через веб-інтерфейс на запит користувача, показує список джерел, відсортованих згідно з релевантністю до цього запиту, у такий спосіб допомагаючи користувачеві знайти необхідну інформацію.

04/09/2023
Yoast SEO – корисний і потужний інструмент для кожного сайту, за допомогою якого можна досягти топів пошукових систем. Його вважають найпоширенішим плагіном для SEO-просування сайтів на WordPress.

29/08/2023
Оптимізація блогу (SEO – Search Engine Optimization) складається з певних дій, за допомогою яких підвищується видимість сайту в пошукових системах. А далі все нескладно: покращується видимість - збільшується кількість відвідувачів з безкоштовного пошуку, а відтак зростає успіх блогу і, відповідно, всього бізнесу.

23/08/2023
Контент-маркетинг - це особливий метод просування продукції, завдання якого - посилення довіри клієнтів. Він відрізняється від класичної реклами тим, що знайомить клієнтів із продуктом, не нав'язуючи його, а лише пропонуючи корисний матеріал. Споживачі люблять, коли опис товару близький до дійсності та дає чіткі поради щодо його застосування.

18/08/2023
Отже, навіщо потрібен google tag manager і які його функції:
Для збору даних Google Analytics, KISSMetrics та інших інструментів аналітики.
Для того, щоб налаштувати ремаркетинг у Google Ads, Facebook, AdRoll та інших сервісах.
Для встановлення HTML-скриптів під подальше проведення спліт- і A/B-тестів або показ банерів.
Для того, щоб була можливість у стислі терміни змінити теги, розміщені на сайті.

15/08/2023
Google Trends - це інструмент, який допомагає безкоштовно аналізувати якими темами цікавиться цільова аудиторія на даний момент. Якщо сказати простіше, гугл тренди - це сервіс, за допомогою якого можна стежити за трендами на ринку, географією інтересу до продукту, ступенем пізнаваності підприємства і популярними категоріями товарів.

11/08/2023
Бізнес існує в умовах постійної конкуренції, тому для його успішного розвитку необхідно брати до уваги сильні сторони підприємства, ризики та різні фактори впливу. Якраз у цьому і допомагає SWOT-аналіз. У цій статті ми розповімо, що таке SWOT-аналіз, для чого і як його проводять, а також наведемо його приклади.
Популярні статті автора

19/10/2023
Маркетингова воронка: що це таке, як вона працює і як її створити
Маркетингова воронка – це візуалізація кроків, які робить кожен потенційний покупець від першого контакту з брендом до конверсії. Її часто називають воронкою продажів. Всі нинішні маркетингові воронки ґрунтуються на старому перевіреному методі, запропонованому американським рекламним фахівцем Еліасом Сент-Елмо Льюїсом у 1898 році. Цей метод відомий як «модель AIDA».

18/09/2023
Що таке контекстна реклама або PPC?
Почала свій шлях контекстна реклама офлайн. У журналах краси з'явилася реклама косметики, на радіо – місцеві оголошення, на спортивних каналах – пропозиції спортивного взуття та одягу. В інтернеті рекламні оголошення вперше з'явилися на початку 90-х років ХХ століття.

14/09/2023
Найпопулярніші соцмережі
Електронні дошки оголошень, які розвивалися, коли ще не було інтернету, у 80-х роках ХХ століття, були попередниками соціальних мереж. У 1988 році їх кількість була понад 5000 штук. Але першою стандартною соцмережею заведено вважати сервіс Classmates.com, який розпочав свою роботу в США в 1995 році.